#1
Je kan ook niet bloeden als je een piemel in je kont hebt, oen 🥲Ik word nooit loops in de herfst.![]()
Je kan ook niet bloeden als je een piemel in je kont hebt, oen 🥲Ik word nooit loops in de herfst.![]()
Thanks.Je kan ook niet bloeden als je een piemel in je kont hebt, oen 🥲
Ja. En nu ik er daadwerkelijk over nadenk, het bloedde ook. Buiten dat het sowieso niet echt mijn voorkeur heeft, hij was ook bovenop gewoon heel slecht!Thanks.
Weer iets dat ik zelf niet hoef uit te proberen. Deed het erg zeer?
Dat is onvergefelijk: slechte seks.Ja. En nu ik er daadwerkelijk over nadenk, het bloedde ook. Buiten dat het sowieso niet echt mijn voorkeur heeft, hij was ook bovenop gewoon heel slecht!
Ik wilde het heel graag eens proberen, ik moest hem er op aandringen 😅Dat is onvergefelijk: slechte seks.
Pijn en bloeden moet je tegen kunnen maar iemand die er slecht in is... Er zijn verdorie grenzen!!![]()
None heb geen kutGeen idee of ik 't al eens gevraagd heb, maar heb je een vagina?
En zo ja, was 't gewoon nieuwsgierigheid naar het andere kunstje?
Geen idee of ik 't al eens gevraagd heb, maar heb je een vagina?Ik wilde het heel graag eens proberen, ik moest hem er op aandringen 😅
Dus nee, no hard feelings
Dat wilde ik opzoeken in je profiel, maar die is afgeschermd.None heb geen kut
Sorry! None moest zijn: nope. Dan had het veel cuter overgekomen.Dat wilde ik opzoeken in je profiel, maar die is afgeschermd.
Hoef je niet boos op te worden....
Niet als je ook 't woord 'kut' gebruikt. Dat had 't weer teniet gedaan.Sorry! None moest zijn: nope. Dan had het veel cuter overgekomen.
Mooi opgeheven dus. Neutraal vind ik prima.Niet als je ook 't woord 'kut' gebruikt. Dat had 't weer teniet gedaan.
Misschien een dansje?
dansjes zijn cute.
Vanwege de kut ?Mooi opgeheven dus. Neutraal vind ik prima.
Ik wist niet dat ik weer terug op mijn katholieke basisschool was…
Ik bedoelde met boos, het rood aangelopen gezichtje bij m'n bericht van zo'n 42 minuten geleden.Ah jij vind ‘kut’ een boos woord, snap ik. ‘Nope heb geen kut’ is grof, maar bedoelde het zeker niet boos.
Ah jij vind ‘kut’ een boos woord, snap ik. ‘Nope heb geen kut’ is grof, maar bedoelde het zeker niet boos.Vanwege de kut ?
Je mag het zeggen. Misschien is het hier zonder context en dat ik je niet hoor dat het niet cute is.
Wie weet kun jij wel zo schattig cute kut zeggen, dat ik je achter je oortjes wilde krabbelen alsof je puppy was.
Of deden ze daar ook dansjes?
Ja, Mss Druktemaker, u had een vraag?🙋🏻♀️🤷🏻♀️🙊
Dat laatste, safety first 💁🏻♀️Ja, Mss Druktemaker, u had een vraag?
Of was u aan het uitbeelden waar de nooduitgangen in het vliegtuig zijn en waar de beademingsmaskers vandaan komen als de druk wegvalt?![]()
Heel belangrijk!Dat laatste, safety first 💁🏻♀️
Nou ja zeg!Dat laatste al vanaf vroeg! Grijp al dagen mis verdorie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."