Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeuwarden; DE coke stad van Nederland

Leeuwarden; DE coke stad van Nederland

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hippie Langwaus zei:
Dat zou wel verklaren waarom deze het hele jaar lijken af te gaan.
Klik om te vergroten...
Wij schieten carbide het hele jaar door ,ze komen er op af maar meestal zijn het blauwe.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leeuwarden is DE coke stad van Nederland;

www.hartvannederland.nl

Niet Amsterdam, maar Leeuwarden 'koploper' in cocaïnegebruik

Leeuwarden is de nieuwe cocaïnehoofdstad van Nederland. De Friese stad heeft andere grote gemeentes ingehaald. Dat meldt de Leeuwarder Courant.
www.hartvannederland.nl

Ik vond het wel verrassend, jullie ook?
Je zou eerder denken aan Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Amsterdam etc.
Of pissen ze in onze hoofdstad meer in de gracht dan op de wc :wink:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Leeuwarden is DE coke stad van Nederland;

www.hartvannederland.nl

Niet Amsterdam, maar Leeuwarden 'koploper' in cocaïnegebruik

Leeuwarden is de nieuwe cocaïnehoofdstad van Nederland. De Friese stad heeft andere grote gemeentes ingehaald. Dat meldt de Leeuwarder Courant.
www.hartvannederland.nl

Ik vond het wel verrassend, jullie ook?
Je zou eerder denken aan Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Amsterdam etc.
Of pissen ze in onze hoofdstad meer in de gracht dan op de wc :wink:
Klik om te vergroten...
Over Friesland wordt vaak lacherig gedaan. Maar er wonen/komen echt de gekste/leipste mensen vandaan!
Ik vind persoonlijk coke nou niet de gezelligste drugs.
Erger me aan de lange rijen bij toiletten, zelfs als ik geen grote boodschap hoef te doen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het niet zo verrassend. Er liggen overal lege sealtjes op straat, ook in dorpen rondom Leeuwarden overigens.

Leeuwarden heeft ook de hoogste dichtheid coffeeshops per inwoner. Dat komt ook omdat er veel klanten van buiten de stad regelmatig cannabis komen kopen in Leeuwarden.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
ook in dorpen rondom Leeuwarden overigens
Klik om te vergroten...

Ik zag ergens op een filmpje dat de dealer een vuurpijl afsteekt als hij in het dorp is.

Hippie Langwaus zei:
Leeuwarden heeft ook de hoogste dichtheid coffeeshops per inwoner.
Klik om te vergroten...

Ook daar zou ik eerder aan een grote andere stad denken.

Verrassend dar Friesland:)
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens gehoord dat de meeste wiet die in Amsterdam wordt verkocht, in Friesland wordt gekweekt.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Ik zag ergens op een filmpje dat de dealer een vuurpijl afsteekt als hij in het dorp is.



Ook daar zou ik eerder aan een grote andere stad denken.

Verrassend dar Friesland:)
Klik om te vergroten...
Heb je een link naar dat filmpje? 😆🤣
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Ik zag ergens op een filmpje dat de dealer een vuurpijl afsteekt als hij in het dorp is.
Klik om te vergroten...
Dat zou wel verklaren waarom deze het hele jaar lijken af te gaan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Handig om te weten voor volgende keer een random (witte) stadje bezoeken 😉
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAutist zei:
Heb je een link naar dat filmpje? 😆🤣
Klik om te vergroten...

Nee kan het even niet zo snel vinden.
Was een verslaggever die dat zei.
Denk powned of telegraaf
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor België en bij uitbreiding heel Europa blijkbaar is dat Antwerpen.

www.vrt.be

Nergens in Europa meer cocaïneresten in rioolwater dan in ons land (en ook voor MDMA en ketamine staan we in top 3) | VRT NWS Nieuws

Nergens in Europa zitten er zoveel resten van cocaïne in het rioolwater als in ons land. Met name Antwerpen is de absolute koploper. Dat blijkt uit een jaarlijkse studie van het Europees Drugsagentschap EUDA, dat het rioolwater in verschillende steden onderzoekt. En ook voor MDMA en ketamine...
www.vrt.be www.vrt.be
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
-R4sc4L- zei:
Voor België en bij uitbreiding heel Europa blijkbaar is dat Antwerpen.

www.vrt.be

Nergens in Europa meer cocaïneresten in rioolwater dan in ons land (en ook voor MDMA en ketamine staan we in top 3) | VRT NWS Nieuws

Nergens in Europa zitten er zoveel resten van cocaïne in het rioolwater als in ons land. Met name Antwerpen is de absolute koploper. Dat blijkt uit een jaarlijkse studie van het Europees Drugsagentschap EUDA, dat het rioolwater in verschillende steden onderzoekt. En ook voor MDMA en ketamine...
www.vrt.be www.vrt.be
Klik om te vergroten...
Logisch met haven(s) zodra het daar te heet gaat worden zal er een onbekende in gebruik genomen worden lijkt me. Eigenlijk lijkt dit te zien/ of willen ze het laten lijken voor handelaars alsof het daar veilig is. En net als een black market compleet werdt weggeveegd (jaren terug) of de handhaving kan het simpelweg niet aan met vrachtwagens gemaakt van cocaïne 😜
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
SoulAssassins zei:
Wij schieten carbide het hele jaar door ,ze komen er op af maar meestal zijn het blauwe.
Klik om te vergroten...
Politie Friesland is op zoek naar een man, gehuld in een Australian trainingspak en rijdende op een opgevoerde Tomos brommer.
Hij zou voornamelijk de supplier van Cocaïne zijn voor het stappende publiek in de stad Leeuwarden en omstreken.
Zijn envelopjes zouden een sierlijk S-logo opdruk hebben, wat staat voor Soul Assassins.
Zijn rechterhand zou bestaan uit de doorgewinterde ex-militair @Kordie
Er zijn sterke geruchten vanuit de onderwereld, dat rivalen niet zouden durven optreden, omdat zij niet getraind zijn op schoten wisselingen op 100+ meter.
In te vliegen hitmans schijnen ook te hebben bedankt voor opdrachten om tegen het duo op te treden, aangezien @Zandman ook in het complot zit.
Leden van gevestigde drugsbendes schijnen nu om toetreding te vragen tot de bende van SoulAssassins en Kordie.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is wel ver, maar het is de verplaatsing waard. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."