#1
Wij schieten carbide het hele jaar door ,ze komen er op af maar meestal zijn het blauwe.Dat zou wel verklaren waarom deze het hele jaar lijken af te gaan.
Wij schieten carbide het hele jaar door ,ze komen er op af maar meestal zijn het blauwe.Dat zou wel verklaren waarom deze het hele jaar lijken af te gaan.
Over Friesland wordt vaak lacherig gedaan. Maar er wonen/komen echt de gekste/leipste mensen vandaan!Leeuwarden is DE coke stad van Nederland;
![]()
Niet Amsterdam, maar Leeuwarden 'koploper' in cocaïnegebruik
Leeuwarden is de nieuwe cocaïnehoofdstad van Nederland. De Friese stad heeft andere grote gemeentes ingehaald. Dat meldt de Leeuwarder Courant.www.hartvannederland.nl
Ik vond het wel verrassend, jullie ook?
Je zou eerder denken aan Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Amsterdam etc.
Of pissen ze in onze hoofdstad meer in de gracht dan op de wc![]()
ook in dorpen rondom Leeuwarden overigens
Leeuwarden heeft ook de hoogste dichtheid coffeeshops per inwoner.
Heb je een link naar dat filmpje? 😆🤣Ik zag ergens op een filmpje dat de dealer een vuurpijl afsteekt als hij in het dorp is.
Ook daar zou ik eerder aan een grote andere stad denken.
Verrassend dar Friesland![]()
Dat zou wel verklaren waarom deze het hele jaar lijken af te gaan.Ik zag ergens op een filmpje dat de dealer een vuurpijl afsteekt als hij in het dorp is.
Heb je een link naar dat filmpje? 😆🤣
Logisch met haven(s) zodra het daar te heet gaat worden zal er een onbekende in gebruik genomen worden lijkt me. Eigenlijk lijkt dit te zien/ of willen ze het laten lijken voor handelaars alsof het daar veilig is. En net als een black market compleet werdt weggeveegd (jaren terug) of de handhaving kan het simpelweg niet aan met vrachtwagens gemaakt van cocaïne 😜Voor België en bij uitbreiding heel Europa blijkbaar is dat Antwerpen.
![]()
Nergens in Europa meer cocaïneresten in rioolwater dan in ons land (en ook voor MDMA en ketamine staan we in top 3) | VRT NWS Nieuws
Nergens in Europa zitten er zoveel resten van cocaïne in het rioolwater als in ons land. Met name Antwerpen is de absolute koploper. Dat blijkt uit een jaarlijkse studie van het Europees Drugsagentschap EUDA, dat het rioolwater in verschillende steden onderzoekt. En ook voor MDMA en ketamine...www.vrt.be
Politie Friesland is op zoek naar een man, gehuld in een Australian trainingspak en rijdende op een opgevoerde Tomos brommer.Wij schieten carbide het hele jaar door ,ze komen er op af maar meestal zijn het blauwe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."