#1
Hoezo?6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Hoezo?6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Bij mij was het wél een succes.6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Overigens word je van beide middelen niet heel praterig. Het is meer iets om diep het contact aan te gaan met de muziek, en om een lekker zen comedown te hebben. Als je op de bank zit met vrienden zou ik het zo niet doen.Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Ik kreeg hoofdpijn en wist niet meer wat ik deed. Ik had wel hoge dosissen genomen. Maar ik vond dat geen leuke combinatie. Btw, het was wel 1p lsd. Misschien is de uitwerking anders met gewone lsd.Hoezo?
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Ik kreeg hoofdpijn en wist niet meer wat ik deed. Ik had wel hoge dosissen genomen. Maar ik vond dat geen leuke combinatie. Btw, het was wel 1p lsd. Misschien is de uitwerking anders met gewone lsd.
Ik heb trouwens de indruk dat lsd slecht te combineren valt met pepmiddelen. Ik heb het ook al gecombineerd met alcohol en cannabis en daar ging ik telkens goed van. Lsd en alcohol is wel een leuke combinatie imo.
Overstemt dan de DMT de 6-APB niet volledig?Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Dit is echt zo'n comment waarvan men weet dat die door jou gepost is, zelfs al had je naam er niet bij gestaan. Echt een madlad lol.Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer
Overstemt dan de DMT de 6-APB niet volledig?
Of maakt de 6-APB het makkelijker de DMT over je heen te laten komen? (dit vermoed ik)
Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net een beetje beginnen. Maar niet zoveel dat ik naar ayahuascaland geblazen word vanaf de dansvloer. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).Dit is echt zo'n comment waarvan men weet dat die door jou gepost is, zelfs al had je naam er niet bij gestaan. Echt een madlad lol.
Beetje offtopic, maar welke vape gebruik jij?Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net beginnen. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).
De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.
Het is dan wel ff fijn als menssn even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.
Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
5-MeO-DMT geeft risico op hartklachten en daarom is het niet geschikt om te combineren met 6-APB. Volgens mij bedoelde je dat ook niet, maar ik vermeld het toch maar even.Bij mij blijft het bij 5-MeO-DMT.
Lijkt me bijzonder.Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net beginnen. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).
De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.
Het is dan wel ff fijn als menssn even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.
Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
Ja ik weet niet of je het wil weten, want ik ben er inmiddels namelijk ontevreden over.Beetje offtopic, maar welke vape gebruik jij?
Haha ja nee changa wil je echt niet in je slaapkamer roken inderdaad 😂Lijkt me bijzonder.
Ja die geur had ik na de eerste keer changa meer dan 24 uur in mijn huis zitten. Het leek echt overal aan te hechten of zo, zo doordringend. Dat was de laatste keer binnen roken.
Gek genoeg vond ik het de eerste uren lekker ruiken, omdat mijn hoofd het associeerde met die prachtige trip. Maar daarna werd ik het toch zat.
5-MeO-DMT geeft risico op hartklachten en daarom is het niet geschikt om te combineren met 6-APB. Volgens mij bedoelde je dat ook niet, maar ik vermeld het toch maar even.
Ik wil dit echt eens doen, lijkt me geweldig.Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Enig idee hoeveel dat is per hijs die je neemt? En wat is pg/vg? En op welke temperatuur stel je je e-sigaret in?300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."