Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is goed te combineren met 6-apb?

Wat is goed te combineren met 6-apb?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
-Rataplan- zei:
6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Klik om te vergroten...
Hoezo?
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgend weekend "mag" ik weer aan de seroslurper na 3 maanden pauze, yay! Nu ben ik best fan geworden van 6-apb vanwege lange werkingsduur een stabiele rush, maar ik mis misschien toch een beetje wat vaag- en wausheid welke ik met xtc of borax combo wat meer heb. Of het "golvende" rolling euforische van 4-fma maar dat duurt relatief kort en mist weer wat "magic". Ik hou wel van een beetje trippy en ook vooral entactogeen lovey-dovey.

Ik wil daarom combineren (geen preek daarover a.j.b. 😏) om iets meer trippy, golvende "edge" toe te voegen (ik hoop dat het nog een beetje een begrijpelijk verhaal is 😂). Meer stimulatie liever niet. LSD misschien te heftig, wordt ik ook wat onrustig van (of 25mcg proberen?). Vorige keer gecombineerd met 5mg 5-meo-mipt 2 uur na 6-apb maar weinig van gemerkt (terwijl ik die 5mg "los" altijd al wel voel) behalve misschien tikje meer felle kleuren en zo, maar nog steeds heel helder en niet meer euforische golven. Ik denk nu aan 4-ho-mipt maar dan 10mg. Of wellicht lage dosis 2-cb-fly omdat die ook lang duurt, maar dat vind ik een beetje een tricky en onvoorspelbaar stofje en ik wil de ervaring niet verpesten (zonde van de 3 maanden pauze).

Los van "combineer dan lekker niet"... Zijn er misschien suggesties voor andere RC's? Bedankt alvast!
P.s. is niet voor een festival maar een "huisfeestje" dus ik mag gerust een beetje van de wereld zijn 😁.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#3
6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Rataplan- zei:
6apb en lsd zeker niet combineren, ik heb dat eens gedaan en daar ga je slecht van.
Klik om te vergroten...
Bij mij was het wél een succes.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Klik om te vergroten...
Overigens word je van beide middelen niet heel praterig. Het is meer iets om diep het contact aan te gaan met de muziek, en om een lekker zen comedown te hebben. Als je op de bank zit met vrienden zou ik het zo niet doen.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Hoezo?
Klik om te vergroten...
Ik kreeg hoofdpijn en wist niet meer wat ik deed. Ik had wel hoge dosissen genomen. Maar ik vond dat geen leuke combinatie. Btw, het was wel 1p lsd. Misschien is de uitwerking anders met gewone lsd.

Ik heb trouwens de indruk dat lsd slecht te combineren valt met pepmiddelen. Ik heb het ook al gecombineerd met alcohol en cannabis en daar ging ik telkens goed van. Lsd en alcohol is wel een leuke combinatie imo.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Klik om te vergroten...

Dat zou ik ook wel willen.

Bij mij blijft het bij 5-MeO-DMT.

N,N,DMT nog steeds niet geprobeerd.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
-Rataplan- zei:
Ik kreeg hoofdpijn en wist niet meer wat ik deed. Ik had wel hoge dosissen genomen. Maar ik vond dat geen leuke combinatie. Btw, het was wel 1p lsd. Misschien is de uitwerking anders met gewone lsd.

Ik heb trouwens de indruk dat lsd slecht te combineren valt met pepmiddelen. Ik heb het ook al gecombineerd met alcohol en cannabis en daar ging ik telkens goed van. Lsd en alcohol is wel een leuke combinatie imo.
Klik om te vergroten...

Bij mij was het ook p-lsd en 6-APB.

Had candyflip-hoeveelheden genomen.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wellicht 6-apb met 5-apb of 5-mapb in combo proberen. Lees daar goede verhalen over maar de doseringen vind ik tricky en veel oude berichten met lage doseringen omdat ik vermoed dat mensen nog de hcl variant van 6-apb hadden en tegenwoordig is het meest succinaat (minder potent). Ben dus nog een beetje zoekende.....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer (met mijn e-sig), en als de 6-APB begint uit te werken gooi ik er een 2C-Beetje in. 😁👌
Klik om te vergroten...
Overstemt dan de DMT de 6-APB niet volledig?

Of maakt de 6-APB het makkelijker de DMT over je heen te laten komen? (dit vermoed ik)
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Ik rook er vaak een beetje DMT bij op de dansvloer
Klik om te vergroten...
Dit is echt zo'n comment waarvan men weet dat die door jou gepost is, zelfs al had je naam er niet bij gestaan. Echt een madlad lol.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Overstemt dan de DMT de 6-APB niet volledig?

Of maakt de 6-APB het makkelijker de DMT over je heen te laten komen? (dit vermoed ik)
Klik om te vergroten...
Zweevteev zei:
Dit is echt zo'n comment waarvan men weet dat die door jou gepost is, zelfs al had je naam er niet bij gestaan. Echt een madlad lol.
Klik om te vergroten...
Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net een beetje beginnen. Maar niet zoveel dat ik naar ayahuascaland geblazen word vanaf de dansvloer. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).

De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.

Het is dan wel ff fijn als mensen even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.

Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net beginnen. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).

De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.

Het is dan wel ff fijn als menssn even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.

Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
Klik om te vergroten...
Beetje offtopic, maar welke vape gebruik jij?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Bij mij blijft het bij 5-MeO-DMT.
Klik om te vergroten...
5-MeO-DMT geeft risico op hartklachten en daarom is het niet geschikt om te combineren met 6-APB. Volgens mij bedoelde je dat ook niet, maar ik vermeld het toch maar even.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Met nadruk op een beetje he. Ik neem meestal net zoveel dat de visuals net beginnen. Ik stel mijn e-sig ook zo in dat die niet te sterk is en ik zelf kan controleren hoe hard ik wil gaan (300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil).

De 6-APB geeft een warm randje aan de DMT. En de DMT zorgt ervoor dat je echt veel meer ín de muziek gaat zitten. Daar doe ik het dan ook voor: echt een diepe connectie maken met de muziek.

Het is dan wel ff fijn als menssn even 3 tot 5 minuten hun bek houden tegen je. Want praterig word je er niet van.

Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Helaas doen ze dat soms in joints, en dan ruikt dus de hele mainstage naar verbrande plastic poepspray. Best een dickmove. Wat dat betreft is een e-sig veel socialer, want als DMT niet verbrand dan stinkt het veel minder.
Klik om te vergroten...
Lijkt me bijzonder.

Ja die geur had ik na de eerste keer changa meer dan 24 uur in mijn huis zitten. Het leek echt overal aan te hechten of zo, zo doordringend. Dat was de laatste keer binnen roken.

Gek genoeg vond ik het de eerste uren lekker ruiken, omdat mijn hoofd het associeerde met die prachtige trip. Maar daarna werd ik het toch zat.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeebats zei:
Beetje offtopic, maar welke vape gebruik jij?
Klik om te vergroten...
Ja ik weet niet of je het wil weten, want ik ben er inmiddels namelijk ontevreden over.
Mijn idee was namelijk om een lekker grote tank te hebben. Maar achteraf is dat echt dom. Ik heb nu soms dat de coil doorbrand, de vloeistof zwart wordt, en er dan dus nog een gram DMT in de vape zit. Dure grap dus.

Verder zijn er zoveel modellen, en maakt het uiteindelijk niet zoveel uit. Ik kan alleen aanbevelen om er eentje te kiezen met verwisselbare coils, en, heel belangrijk, instelbaar wattage. Want je zult in het begin van de vape instellen eerst wel even moeten tweaken om te kijken hoe 'ie het best verdampt. Tip: doe het eerst met smaakloze, nicotinevrije vloeistof, en pas als dat goed werkt, meng je de DMT erdoorheen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Lijkt me bijzonder.

Ja die geur had ik na de eerste keer changa meer dan 24 uur in mijn huis zitten. Het leek echt overal aan te hechten of zo, zo doordringend. Dat was de laatste keer binnen roken.

Gek genoeg vond ik het de eerste uren lekker ruiken, omdat mijn hoofd het associeerde met die prachtige trip. Maar daarna werd ik het toch zat.
Klik om te vergroten...
Haha ja nee changa wil je echt niet in je slaapkamer roken inderdaad 😂
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
5-MeO-DMT geeft risico op hartklachten en daarom is het niet geschikt om te combineren met 6-APB. Volgens mij bedoelde je dat ook niet, maar ik vermeld het toch maar even.
Klik om te vergroten...

Die combinatie had ik nog niet gemaakt.

Heb het wel gecombineerd met NEP en O-PCE.

Dan dans je niet meer.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Overigens is het op psytrancefestivals redelijk gangbaar om DMT op de dansvloer te roken hoor, @Zweevteev.
Klik om te vergroten...
Ik wil dit echt eens doen, lijkt me geweldig.

Neo-Shulginist zei:
300mg DMT per mL, 50/50 pg/vg, subohm coil
Klik om te vergroten...
Enig idee hoeveel dat is per hijs die je neemt? En wat is pg/vg? En op welke temperatuur stel je je e-sigaret in?

En hoe komt het dat 5-MeO-DMT voor hartklachten kan zorgen? Is dat specifiek i.c.m. stimulanten zo, of op zichzelf ook?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."