#1
Zijn de kosten mede doordat veel vergoed wordt zo hoog?De sessie's van tegenwoordig zijn wel 500€ per uur.
Hoe? Geen idee maar als ik de kosten bekijk die mijn verzekering doorgeeft zijn dit de kosten die gedeclareerd worden.
Vooral door de ICT kosten is de GGZ enorm gestegen.
Werkt het goed? Nee.
Word er iets mee gedaan? Nee.
Dit zijn mijn ervaringen voor de duidelijkheid.