Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp tips zijn welkom !! gestopt met 400 ug fentanyl

Help tips zijn welkom !! gestopt met 400 ug fentanyl

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Naar mijn ervaring vind ik facebook gevaarlijker wat prive betreft ,ook daar weet iedereen van me verleden en word er niet op afgerekend.
Als iemand mij kwetst op wat voor manier dan ook zal ik met gelijke munt terug betalen.
Klik om te vergroten...
Dat scheelt een hoop als je een open boek bent inderdaad! Ik zou het persoonlijk niet doen vanwege eventuele collega’s of werkgevers. Dat risico zou ik niet willen lopen. Mijn directe omgeving weet gelukkig ook alles dus dat is geen geheim.

Facebook is ook niet altijd een erg gezellige plek nee.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Dat scheelt een hoop als je een open boek bent inderdaad! Ik zou het persoonlijk niet doen vanwege eventuele collega’s of werkgevers. Dat risico zou ik niet willen lopen. Mijn directe omgeving weet gelukkig ook alles dus dat is geen geheim.

Facebook is ook niet altijd een erg gezellige plek nee.
Klik om te vergroten...
Verslaving is een ziekte ,je kiest wel voor de drugs maar dat is altijd met een reden en vooral met opiaat gebruik.
Mijn "nieuwe" missie is dit duidelijk te maken aan zoveel mogelijk mensen ,vooral de niet gebruikers om in te laten zien dat dit echt niet een weg is die je bewust heb gekozen.
Iedereen mag mijn identiteit weten en waar ik voor vecht,daar ben ik trots op !
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maatje90 zei:
Ik ben gestopt na een half jaar met fentanyl 4x100 ug en Ik weet van hier dat mensen op fentanyl pleisters kauwen,
Dus dacht vraag het hier hoe nu verder en hoe zit dat eigenlijk met buprenorfine ? Is dat ook zo idioot verslavend 😵‍💫

zijn er mensen die ervaring hebben met buprenorfine ?

hoeveel mcg pleisters plakt u ?

Ik zag dat er pleisters zijn die 3/4 dagen werken maar ook 7 dagen, Maar werken ze ook echt 7 dagen ? En merk je er iets van ?

Tabletten heb je ook maar wat werkt beter ?

+ Krijg je een roes/high zoals met andere opiaten,
of juist niet ?

De bedoeling is om hier mee omlaag tegaan tot ik weer normaal door het leven kan !


Aangezien hier mensen zijn die fentanyl pleisters in hun mond doen hoop ik ook dat er mensen zijn die er vanaf zijn gekomen en misschien tips hebben ?
Klik om te vergroten...
Methadon zou de ontwenning moeten wegnemen zonder vervangend roesvormend effect te geven.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
Ze mogen kijken wie ik ben ,er staat geen adres bij toch.
Klik om te vergroten...
Ik sluit me aan bij @Spyro.
Vrijwel iedereen is hier anoniem op dit forum, je weet niet wie mee kijkt.
Heeft niets met trots of wat dan ook te maken.
Het is gewoon veel verstandiger, dus denk daar over na.
Uiteindelijk blijft het jouw keuze.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Ik sluit me aan bij @Spyro.
Vrijwel iedereen is hier anoniem op dit forum, je weet niet wie mee kijkt.
Heeft niets met trots of wat dan ook te maken.
Het is gewoon veel verstandiger, dus denk daar over na.
Uiteindelijk blijft het jouw keuze.
Klik om te vergroten...
Ik ben 80/100 afgekeurd dus werkgevers en werknemers heb ik geen last van ,voor de rest van mij familie en vrienden weten dat ik vroeger bad ass was en nu totaal het omgedraaide.
Daarvoor in de plek krijg ik alleen maar respect en veel lof over wat ik bereikt heb in me leven ,en me inzetten voor andere zit in mijn genen ookal heb ik levens "genomen"ipv van te geven.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Dat dacht iemand laatst ook op dit forum, dat iemand uit haar kring niet hierop zou kijken. Je weet nooit wat andere mensen op het internet doen. Je wilt zulke dingen niet riskeren.

Uiteindelijk je eigen keuze natuurlijk. Maar ik zou er heel goed over nadenken. 😊
Klik om te vergroten...
Wat gebeurde er dan als ik mag vragen?
N
Nighty_89Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maatje90 zei:
Ik ben gestopt na een half jaar met fentanyl 4x100 ug en Ik weet van hier dat mensen op fentanyl pleisters kauwen,
Dus dacht vraag het hier hoe nu verder en hoe zit dat eigenlijk met buprenorfine ? Is dat ook zo idioot verslavend 😵‍💫

zijn er mensen die ervaring hebben met buprenorfine ?

hoeveel mcg pleisters plakt u ?

Ik zag dat er pleisters zijn die 3/4 dagen werken maar ook 7 dagen, Maar werken ze ook echt 7 dagen ? En merk je er iets van ?

Tabletten heb je ook maar wat werkt beter ?

+ Krijg je een roes/high zoals met andere opiaten,
of juist niet ?

De bedoeling is om hier mee omlaag tegaan tot ik weer normaal door het leven kan !


Aangezien hier mensen zijn die fentanyl pleisters in hun mond doen hoop ik ook dat er mensen zijn die er vanaf zijn gekomen en misschien tips hebben ?
Klik om te vergroten...
Buprenorfine heeft een plafond werking en heeft geen high. Het is een half agonist dus blokkeert tapendol en tramadol. Zelf combi met diazepam geen high. Echter slaagt het op in de vetlaag zoals diazepam. Volgende ochtend 100mg contramal en 10 diazepam gaf mij 12 urige relax.
r
ratje79Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe gebruikte je de pleisters, want dat maakt veel uit hoe je moet afbouwen.
Ik ben lang verslaafd geweest aan Fentanyl pleisters onder de tong.Dit afgebouwd door steeds kleinere stukjes en dan halverwege voor de lichamelijke ongemak Lorazepam/Diazepam en dat ook afbouwen.Op deze manier is ongemak te dragen.Hou rekening met 6 weken afbouwtijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."