#1
Dat scheelt een hoop als je een open boek bent inderdaad! Ik zou het persoonlijk niet doen vanwege eventuele collega’s of werkgevers. Dat risico zou ik niet willen lopen. Mijn directe omgeving weet gelukkig ook alles dus dat is geen geheim.Naar mijn ervaring vind ik facebook gevaarlijker wat prive betreft ,ook daar weet iedereen van me verleden en word er niet op afgerekend.
Als iemand mij kwetst op wat voor manier dan ook zal ik met gelijke munt terug betalen.
Facebook is ook niet altijd een erg gezellige plek nee.