Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd, 6-apb en 2-fdck 🤩

1p-lsd, 6-apb en 2-fdck 🤩

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Ik dacht hierbij iig meteen aan het feit dat het pellets zijn. Misschien ondergedoseerd?
Klik om te vergroten...
Dat zou zeker kunnen.
Ook iets om in de toekomst te veranderen.
Dank je voor de feedback!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar: thuis 27 december 2025
Met wie: samen met m’n vrouw

Wat: 1p-lsd zegel 150ug, half uur later 130mg 6-apb, 50mg extra, later 5 x 50mg 2-fdck

Ervaring met: mdma, 3-mmc, ghb, lachgas, 4-fma, 6-apb, 2-fdck, speed, 5-mapb, 5-meo-mipt, truffels, o-pce.

Het was best een tijd geleden dat we samen lsd hebben gedaan, maar dit leek een prima dag en gelegenheid om in alle rust thuis dit weer eens te doen. Enkele maanden geleden heb ik op Ruigoord al de combinatie gedaan van lsd met 6-apb, maar m’n vrouw deed toen niet mee. Zij was wel nieuwsgierig, dus besloten we het samen te doen.

Om 15.00 uur namen we allebei een zegel onder onze tong, zij 100mcg en ik 150mcg. Precies een half uur later namen we allebei een pellet van 130mg 6-apb. Ik noem het maar een variant op de Candyflip.

Ik denk zo rond 16.00 uur dat we iets begonnen te merken van de lsd. Meer gevoel voor muziek, kleuren en af en toe een zucht van ontspanning.

M’n vrouw wilde heel graag een animatie film kijken, dus besloten we om Migration te kijken. Ik merkte dat we helemaal in het beeld getrokken werden en het leek alsof het licht om ons heen gedimd werd en alle focus op het beeld was. Ik zag dat mijn vrouw ook helemaal geconcentreerd aan het kijken was. We moesten soms hard lachen om grappige dingen in de film.

Na een uurtje of zo werd ik onrustiger, m’n benen trilden en ik verloor m’n aandacht een beetje en ben naar boven gegaan om in bed twee meditaties te doen. Ik ging daar zo diep in, heerlijk vond ik dat.

Rond half 6 had ik het gevoel dat ik veel meer van de lsd voelde, dan van de 6-apb. Althans, ik kon het effect van de 6-apb niet goed duiden. We besloten om allebei 50mg 6-abp bij te nemen. Heel eerlijk gezegd kan ik niet goed vaststellen of we daar nou iets van gemerkt hebben. Ik blijf het gevoel hebben dat we toch vooral het effect van de lsd voelden. We voelden ons heerlijk verder.

Na de film hebben we muziek geluisterd, vaste prik: Riders on the Storm (de geluiden en muziek waren echt overal), Wish you were here (met emotie van overleden schoonouders) en Innerbloom van RUFUS DU SOL (wat gewoon heel fijn klinkt). De muziek geluisterd, achterover geleund op de bank met de ogen dicht of af en toe even lekker tegen m’n vrouw aan gelegen om haar vast te houden met zo’n gelukkig gevoel.

Het gevoel van tijd was weg, ik dacht dat er al uren voorbij waren, maar in werkelijkheid ging de tijd veel langzamer. Herkenbaar van eerdere ervaringen.

Denk dat we rond 20.45 zin hadden om lekker in bed te gaan liggen en ik had voor de lsd onze led-lamp en sterrenhemel al klaargezet, dus die hoefde ik alleen maar aan te zetten voor een mooi effect. We hadden het een beetje koud, dus lekker onder de dekens gekropen.

Set van Charlotte de Witte op Kappa FuturFestival 2025 aangezet en wat kwam die muziek onwijs goed binnen. We namen een ballon en wat is het effect dan toch magisch. Alsof je nog twee lagen dieper in de muziek terecht komt. Realiseerde me dat ik techno zo geweldig vind.

Rond 21.30 uur leek het alsof we iets helderder werden en het effect wat aan het afzwakken was. Normaal gesproken zouden we ghb doen, maar dat is met lsd geen goede combinatie. Ik heb toen pellets 2-fdck gepakt van 50mg en in m’n notities op m’n telefoon een schema gemaakt om elke 20 minuten een pellet te nemen. Ik had er voor ieder 5 stuks klaargelegd op het nachtkastje.

Na de tweede pellet werd het effect echt heel goed merkbaar en na het derde pilletje snapten we er echt niets meer van en zweefden we op allerlei plekken en had ik visuals dat ik op verschillende plekken was met mensen om me heen. Soms lachte ik mee. Het was heel bijzonder. Toen ik ook nog een ballon pakte in combinatie met de techno van Charlotte de Witte wist ik het: beter dan dit kan het gewoon nooit worden. Wat een effect van de monotone acid techno, Charlotte de Witte is de allerbeste en ik zweefde overal in een oase van geluk. Beter is het niet te omschrijven, het was echt ultiem. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Zal wel rond 22.45 uur geweest zijn dat we de laatste pellet 2-fdck hebben genomen en voor ons gevoel hebben we urenlang gezweefd en wisten we soms gewoon niet waar we waren en snapten we er niks van. Het was niet ongemakkelijk of vervelend, want we kennen dit gevoel wel.

Deze middag en avond waren echt ervaringen die we apart van elkaar beleefden, er was niet heel veel gevoel of behoefte aan intimiteit o.i.d. Heel anders dan een avondje samen 3-mmc of een andere upper. Dat brengt bij mij altijd liefde en verbondenheid. Dit was meer een individuele reis, maar wel heerlijk.

Hoe het was? Ja, het was heel leuk. Vooral het lsd gevoel, de ballonnen en de 2-fdck; magisch. Heel eerlijk weet ik niet goed wat de 6-apb nou heeft gedaan en voor welk gevoel dat zorgde. Totaal toch 180mg 6-abp genomen (normaal neem ik 200mg ineens). Je zou toch verwachten dat je bij een 150mcg zegel lsd dan wel een goede verhouding hebt. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen met deze combinatie.

Misschien een volgende keer toch eens het origineel proberen: eerst lsd en exact 4 uur later xtc.

Hoop dat dit report met mijn beleving het lezen waard is.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi report zeehond. Flinke cocktail ook😅 Als ik 1/3e van die dosis 2fdck gebruik tijdens mdma (nasaal genomen 2fdck, dat wel) dan aai ik al een broodtrommel en loop via het plafond naar de plee en... nouja you get the point hehe.

Heb geen ervaring in die combinatie met lsd overigens.
Zeehond zei:
Heel eerlijk weet ik niet goed wat de 6-apb nou heeft gedaan en voor welk gevoel dat zorgde.
Klik om te vergroten...
Ik dacht hierbij iig meteen aan het feit dat het pellets zijn. Misschien ondergedoseerd?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thx voor je report!

Als ik het candy flip topic op dit forum lees word ik daar niet veel wijzer van; meer/minder, later/vroeger enz.
Heb alleen ervaring met LSD + MDMA, heel lang geleden.
De dosis was van beide best laag maar ik weet echt niet meer hoeveel.
Ipv de synergie die ik verwachtte leek de LSD de MDMA weg te drukken. :thinking:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi geschreven Zeehond.
Werd mee gezogen in je verhaal.
Fijn dat jullie genoten hebben samen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leeghoofd zei:
Dat klinkt als een toffe drugservaring! Ik zou zelf nooit meer aan de LSD durven om eerlijk te zijn. En zeker niet in combinatie met andere harddrugs. Onder de verkeerde omstandigheden kan je daar namelijk aardig gesjeesd van raken. Maar dit klinkt wel heel tof. Leuk man.
Klik om te vergroten...

‘Onder de verkeerde omstandigheden’ is de kern hier inderdaad. Set en setting. En dosering afgestemd op context uiteraard.

Ik heb denk ik toch wel rond de 50 LSD-trips gedaan in mijn leven en 99% was (grotendeels) positief.

@Zeehond: Potverdomme hé, dat klinkt echt als een hele goede ervaring zeg. Dank dat we met jullie mee mochten genieten! 😍
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat fijn dat jullie ook samen individueel kunnen genieten!

Candyflip met 6-apb nooit gedaan. Ik deed de klassieke met mdma en dan aftoppen met wat 2fdck en wiet. Ook best wel een behoorlijke combi, maar wat kan dat af en toe lekker zijn he 😉
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Top reportje weer @Zeehond ! Lijkt mij zeker ook een heerlijke combi. Zelf nooit gedaan maar MDMA of 6apb met ket is al geweldig op zijn zachts gezegt. Zoals @Zanza al zei 😅 :
Zanza zei:
dan aai ik al een broodtrommel en loop via het plafond naar de plee en.
Klik om te vergroten...
Maaruh een broodtrommel....? Dat is toch zo'n ding waar je drugs in bewaard?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Maaruh een broodtrommel....? Dat is toch zo'n ding waar je drugs in bewaard?
Klik om te vergroten...
Tot het moment dat je dochter met mdma betrapt wordt tijdens het overblijven.
L
LeeghoofdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klinkt als een toffe drugservaring! Ik zou zelf nooit meer aan de LSD durven om eerlijk te zijn. En zeker niet in combinatie met andere harddrugs. Onder de verkeerde omstandigheden kan je daar namelijk aardig gesjeesd van raken. Maar dit klinkt wel heel tof. Leuk man.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."