#1
Hallo,
Ik heb zelf een flinke oxycodon verslaving gehad en het afkicken was lichamelijk echt een hel. Het mentale was ook erg pittig.
Nu heeft mijn beste vriendin gisteren oxycodon voorgeschreven gekregen wegens een hernia. Volgens de dokter zou ze dit zonder problemen moeten kunnen gebruiken met een maximum van 6 weken. Ze weet van mijn problematiek en welke hel ik heb doorstaan om ervanaf te komen. Hierdoor is ze erg terughoudend maar vergaat ondertussen wel van de pijn. Nu onze vraag, hoelang kan je oxycodon gebruiken zonder lichamelijke verslaving? Hopelijk wordt ze over 3 weken geopereerd maar is het mogelijk dat je na 3 weken gebruik al last krijgt van afkickverschijnselen?
Ik heb zelf een flinke oxycodon verslaving gehad en het afkicken was lichamelijk echt een hel. Het mentale was ook erg pittig.
Nu heeft mijn beste vriendin gisteren oxycodon voorgeschreven gekregen wegens een hernia. Volgens de dokter zou ze dit zonder problemen moeten kunnen gebruiken met een maximum van 6 weken. Ze weet van mijn problematiek en welke hel ik heb doorstaan om ervanaf te komen. Hierdoor is ze erg terughoudend maar vergaat ondertussen wel van de pijn. Nu onze vraag, hoelang kan je oxycodon gebruiken zonder lichamelijke verslaving? Hopelijk wordt ze over 3 weken geopereerd maar is het mogelijk dat je na 3 weken gebruik al last krijgt van afkickverschijnselen?