#1
Geen XTC, wel riskant.. zie foto
Volgens het nieuws is er zelfs een 30-jarige aan overleden. Wat ernstig zeg...
Geen XTC, wel riskant.. zie foto
Beter te hoog als te laag! :P nee joke. Deze nog nooit voorbij zien komenmega hoog gedoseerd
Ik had exact dezelfde gedachte.Die eerste 3 pilletjes, wat een trieste zooi 15-40mg amfetamine.
Die minion ziet er dan wel weer smakelijk uit. Had dat ooit nog eens willen proberen. Maar nooit tegengekomen.
En dan die groene Mercedes, wat bezielt iemand om zo een pil te maken? Van alle drugs cocktails in de lijst spant deze toch wel de kroon. 6 verschillende stoffen in 1 pil waaronder Paracetamol. Wat een prutsers. Kan mij niet voorstellen dat deze pil op grote schaal geproduceerd is. En maar goed ook.
Doe die roze masseratis maar 😂👌🏻De juiste link is: https://drugsredalert.nl/zwartelijst/
Heeft ie dan nog wel traction control?Misschien een beetje dubbelop, maar er is zojuist een push bericht verstuurd ivm een Audi/RS pil die >300mg per pil bevat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."