#1
Hey allemaal,
Ik heb een vraag over XTC-timing op een dagfestival (14:00β23:00).
Ik begin meestal rond 15:00 met een kwartje, en na mβn tweede kwartje zit ik meestal al goed in de piek. Daarna pak ik vaak nog elk uur een kwartje erbij, wat meestal uitkomt op ongeveer 1,5 pil totaal. Ik weet dat elk uur bijpakken eigenlijk niet ideaal is, en ik wil dat ook beter gaan doseren, maar ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld om 18:00 stop met bijnemen, ik rond 21:00 al moe word of dat het uitwerkt terwijl het festival nog bezig is.
Ik heb al best vaak gebruikt, dus ik weet dat je niet de hele dag hard kunt blijven pieken, maar ik wil me wel gewoon goed blijven voelen tot het einde niet ingestort, niet chagrijnig, gewoon nog energie om te dansen en gezellig te doen.
Dus mβn vraag:
Hoe timen jullie dat op zoβn lang dagfestival? Wanneer nemen jullie je laatste dosis? Beginnen jullie later, of juist met een wat hogere start?
Exacte mg van mβn pillen weet ik niet, maar ze zijn wΓ©l getest.
Alle ervaringen + harm reduction tips zijn welkom. Thanks!