#1
Hoe gaat het met de kweek?
ik zou ze eerst laten groeien in een kleiner potje, en daarna verpotten naar een grotere. Hierdoor kan zich in de kleine pot een mooi dicht wortelnetwerk vormen, die zich later verder kan verspreiden. Je kan ze ook meteen in de grote pot doen(had ik gedaan), maar je wortels gaan hier over het algemeen iets minder goed op.EĆ©nmaal dat ze ontkiemt zijn, 30/50L pot in, twijfel tussen 100% cocoās of potgrond. Wat raden jullie aan?
Zou ze liefst buiten kweken maar kunnen deze knapperds tegen zoveel regen hier in Belgiƫ?
Heb ik niet gedaan. Voor de eerste keer zou ik aanraden om niet meteen een pH-meter aan te schaffen maar je meer reactief opstellen. Kijk naar je planten, als ze klachten krijgen kan je altijd googelen waar het mogelijk aan ligt. Met potgrond en niet te veel voeding zit het met de pH vaak wel puik.Wie houdt zich bezig met zuurtegraad bij Autoflowers? Zo ja, waarom, hoe, heel streng in?
Hetzelfde als hier boven staat persoonlijk zou ik auto's wel altijd gelijk in de grond zetten en anders een doorzichtig plastic bakje erover zetten als die klein is ivm regen/wind , met een satĆ© prikker bijvoorbeeld voor wat extra steun kan ook altijd helpenHey guys, mijn Green Gelatoās zijn toegekomen! Erg spannend allemaal maar echter kan ik wat tips and tricks van de boys gebruiken. Ontkiemen heb ik alreeds gedaan maar hoe pakken jullie dit aan? (Leuk weetje voor mij)
ā
EĆ©nmaal dat ze ontkiemt zijn, 30/50L pot in, twijfel tussen 100% cocoās of potgrond. Wat raden jullie aan? Zou ze liefst buiten kweken maar kunnen deze knapperds tegen zoveel regen hier in BelgiĆ«?
ā
Wie houdt zich bezig met zuurtegraad bij Autoflowers? Zo ja, waarom, hoe, heel streng in?
Thanks D
oh ja, post regelmatig wel eens een fotootje!
Dit dus absoluut niet doen, want als de zon schijnt dan wordt het heel snel te warm onder een bakje en dan zijn ze binnen een paar uur dood.anders een doorzichtig plastic bakje erover zetten als die klein is
Oh ik dacht altijd dat kon heb het erg vaak gedaan altijd goede resultaten gekregen. Alleen als het regend niet zoals deze tijd met elke dag zon natuurlijk!Dit dus absoluut niet doen, want als de zon schijnt dan wordt het heel snel te warm onder een bakje en dan zijn ze binnen een paar uur dood.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."