#1
🤣Ik zaai er wel meer uit, nog niks uitgekomen gelukkig 😂
🤣Ik zaai er wel meer uit, nog niks uitgekomen gelukkig 😂
moesmeisje.nl
drugsforum.nl
Was het niet moeilijk om te ademen?Ik heb eens voor de grap zo'n half ding opgegeten. Geen aanrader, het was een uur lang afzien en een beetje zuivel hielp amper. Echt zwaar pittig die krengen, alsof je hete kolen op je tong en in je gehemelte drukt.
Dat ging opzich nog wel, maar stil blijven zitten is geen optie. Die brandende sensatie overvalt je echt enorm.Was het niet moeilijk om te ademen?
Ik heb eens voor de grap zo'n half ding opgegeten. Geen aanrader, het was een uur lang afzien en een beetje zuivel hielp amper. Echt zwaar pittig die krengen, alsof je hete kolen op je tong en in je gehemelte drukt.
Zijn net mensenHeb je een foto?
Als er maar één is uitgekomen, heb je of slechte zaden (maar dat lijkt me niet waarschijnlijk, peperzaden zijn behoorlijk kiemkrachtig) of ze staan te koud.
Staan ze in de volle grond? Potten? Verwarmd/onverwarmd?
Ik volg zelf altijd een beetje deze stappen:
![]()
Peper kweken op de vensterbank - Moesmeisje
Zelf peper kweken is helemaal niet zo moeilijk en het staat ook nog eens gezellig van die rode vruchten aan je plant. Zelf kweek ik peper eigenlijk altijd binnen. Daar is het lekker warm en zonnig. Precies waar pepers van houden. Ik leg je stap voor stap uit hoe peper kweken op jouw vensterbank...moesmeisje.nl
Daarna is het feeling krijgen met wat je planten nodig hebben. Dat gaat jaar op jaar steeds beter.
Veel warmte, veel licht. Maar laat ze er wel geleidelijk aan wennen. Als ze binnen niet teveel zon kregen en je zet ze plots in de volle zon, zullen ze verbranden. Maar als je ze rustig aan laat wennen, kunnen ze heel erg veel zin hebben en ook gebruiken.
Hahaha zaait dr 1 mil maar komt er maar 1 uit , sommige landen is t anders , staan ze allemaal aan zuigspeen🤣Zijn net mensen
Ik zaai er wel meer uit, nog niks uitgekomen gelukkig 😂Hahaha zaait dr 1 mil maar komt er maar 1 uit , sommige landen is t anders , staan ze allemaal aan zuigspeen🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."