Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlauwvallen na speed wat betekent dat?

Flauwvallen na speed wat betekent dat?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi People!

Na de derde keer speed te gebruiken voelde ik bij deze keer wel het fijne effect ervan. Waarschijnlijk ook omdat ik deze keer er geen alcohol bij genuttigd heb. Voorheen voelde ik vrij weinig van het effect van speed.

Ik heb nu wel een dingetje waardoor ik deze topic start. Hier volgt the situation:
Ik heb die nacht gewoon kunnen slapen maar toen ik wakker werd was het wel andere koek. Ik was heel duizelig en ik voelde mij nogal licht in mijn hoofd. Na een koffietje in de ochtend ging het ook mis,> ik viel flauw. Ik was een paar seconde echt even weg en had ik een soort van stuiptrekkingen. Het leek wel alsof ik geen lucht kreeg.. toen de koffie uit mijn maag kwam, kwam ik opeens bij. Mijn vriendin is uit voorzorg naar mij toegekomen om lelijk vallen te voorkomen. Ik heb 2 dagen alleen maar gelegen omdat ik zoveel druk in mijn hoofd voelde en ik durfde met het flauwvallen niet meer de deur uit. Bij die wegzakkingen krijg ik ook een vervelend gevoel in mijn oren. Het voelt soms alsof er een kraan langs mijn oor loopt of alsof ik van die doppen in mijn oor heb die er half dicht van zitten. Een hele vervelende piepachtig iets 😜

Ik ben die dag nog 2 x flauwgevallen en nu een dag later heb ik soms nog last van die dizzy/zwart zien voor mijn ogen moments. Mijn hoofd doet ook best zeer vanaf mijn slaap trekt het naar boven. (Ik ben hierbij niet hard gevallen btw, dit komt denk ik door het katerkwaaltje, denk ik dan) Deze kwaaltijes zijn vandaag wel minder dan een dag hiervoor!

Is dit vrij normaal bij deze kater? Die hoofdpijn is vgm best een normale zaak bij speed, maar dat flauwvallen de day after? Daar heb ik nog niks over gelezen, vandaar mijn zorgen πŸ™ƒ Bij coke heb ik dit dus nooit ervaren!

Greetz!
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#2
XMR zei:
Nee dit is niet normaal. Je hebt waarschijnlijk veelste veel gebruikt (speed is al sterk actief in tientallen milligrammen) en dat gecombineerd met het niet eten zal de boosdoener zijn.
Klik om te vergroten...

Dit veroorzaakt de lage bloeddruk vermoed ik..
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
JustMeAnd-I zei:
Hi People!

Na de derde keer speed te gebruiken voelde ik bij deze keer wel het fijne effect ervan. Waarschijnlijk ook omdat ik deze keer er geen alcohol bij genuttigd heb. Voorheen voelde ik vrij weinig van het effect van speed.

Ik heb nu wel een dingetje waardoor ik deze topic start. Hier volgt the situation:
Ik heb die nacht gewoon kunnen slapen maar toen ik wakker werd was het wel andere koek. Ik was heel duizelig en ik voelde mij nogal licht in mijn hoofd. Na een koffietje in de ochtend ging het ook mis,> ik viel flauw. Ik was een paar seconde echt even weg en had ik een soort van stuiptrekkingen. Het leek wel alsof ik geen lucht kreeg.. toen de koffie uit mijn maag kwam, kwam ik opeens bij. Mijn vriendin is uit voorzorg naar mij toegekomen om lelijk vallen te voorkomen. Ik heb 2 dagen alleen maar gelegen omdat ik zoveel druk in mijn hoofd voelde en ik durfde met het flauwvallen niet meer de deur uit. Bij die wegzakkingen krijg ik ook een vervelend gevoel in mijn oren. Het voelt soms alsof er een kraan langs mijn oor loopt of alsof ik van die doppen in mijn oor heb die er half dicht van zitten. Een hele vervelende piepachtig iets 😜

Ik ben die dag nog 2 x flauwgevallen en nu een dag later heb ik soms nog last van die dizzy/zwart zien voor mijn ogen moments. Mijn hoofd doet ook best zeer vanaf mijn slaap trekt het naar boven. (Ik ben hierbij niet hard gevallen btw, dit komt denk ik door het katerkwaaltje, denk ik dan) Deze kwaaltijes zijn vandaag wel minder dan een dag hiervoor!

Is dit vrij normaal bij deze kater? Die hoofdpijn is vgm best een normale zaak bij speed, maar dat flauwvallen de day after? Daar heb ik nog niks over gelezen, vandaar mijn zorgen πŸ™ƒ Bij coke heb ik dit dus nooit ervaren!

Greetz!
Klik om te vergroten...
Vervelend! Klinkt als een te lage suikerspiegel / bloeddruk. Hoe zag je eetpatroon eruit gedurende en na het gebruik? Hoeveel heb je gebruikt? En was je speed getest?
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#4
Damius zei:
Hoe zag je eetpatroon eruit gedurende en na het gebruik?
Klik om te vergroten...
Na de middag niks meer gegeten en toen gaan gebruiken. Naderhand ook niks meer binnen gekregen qua voeding, wel veel water gedronken.

Damius zei:
Hoeveel heb je gebruikt? En was je speed getest?
Klik om te vergroten...
Te veel in een korte tijd, ik geloof iets van 1,5 g. Ik ben er wel bewust van dat dit niet hoeft met speed.
Nope, het was van iemand anders die hem altijd bij dezelfde dealer haalt.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee dit is niet normaal. Je hebt waarschijnlijk veelste veel gebruikt (speed is al sterk actief in tientallen milligrammen) en dat gecombineerd met het niet eten zal de boosdoener zijn.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel water drinken verlaagt je bloeddruk.
Niet eten geeft je geen glucose / energie.
Pep put je tot diep in je reserves uit.

Vandaar DE crash denk ik
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even mee langs de huisarts @JustMeAnd-I
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
JustMeAnd-I zei:
Na de middag niks meer gegeten en toen gaan gebruiken. Naderhand ook niks meer binnen gekregen qua voeding, wel veel water gedronken.


Te veel in een korte tijd, ik geloof iets van 1,5 g. Ik ben er wel bewust van dat dit niet hoeft met speed.
Nope, het was van iemand anders die hem altijd bij dezelfde dealer haalt.
Klik om te vergroten...
1,5e gram is echt een fikse dosis. Snap wel dat je geen eten naar binnen kreeg πŸ˜‚.
Voor nu: gezond eten en rust pakken. Komende dagen ook even niet sporten om je lichaam echt even rust en herstel te gunnen. Weer in je ritme komen en kook gevarieerd met maaltijden waarbij vet, proteΓ―ne en koolhydraat goed met elkaar in balans zijn. Drink genoeg water.
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Even mee langs de huisarts @JustMeAnd-I
Klik om te vergroten...
De huisarts heeft mij gebeld maar ik vertoon geen andere symptomen die hun zorgen wekken. Ik ga zometeen zelf maar voor een bloeddruk meter.

Vandaag voel ik wel vaker in korte tijd deze duizelige momenten. Wel op veel kortere duur. Oorsuizen blijken ook langer aanwezig te zijn. Misschien is het ook gek makerij van mezelf πŸ˜‹
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#10
Damius zei:
1,5e gram is echt een fikse dosis. Snap wel dat je geen eten naar binnen kreeg πŸ˜‚.
Voor nu: gezond eten en rust pakken. Komende dagen ook even niet sporten om je lichaam echt even rust en herstel te gunnen. Weer in je ritme komen en kook gevarieerd met maaltijden waarbij vet, proteΓ―ne en koolhydraat goed met elkaar in balans zijn. Drink genoeg water.
Klik om te vergroten...
Ja een wijze les met pep voor mij!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blijven eten is key met veel speed gebruiken. En drinken.
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Blijven eten is key met veel speed gebruiken. En drinken.
Klik om te vergroten...

Ik krijg gewoon niks door mijn keel, hooguit een banaan en wat soep 🫣 Hoelang blijft je eetlust weg eigenlijk? Met coke heb ik de dag daarna gwn weer honger en liever iets vettigs πŸ˜‚
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#13
JustMeAnd-I zei:
Ik krijg gewoon niks door mijn keel, hooguit een banaan en wat soep 🫣 Hoelang blijft je eetlust weg eigenlijk? Met coke heb ik de dag daarna gwn weer honger en liever iets vettigs πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Tip: smoothies met verschillende fruitsoorten en wat havermout is in ieder geval al iets qua voeding om binnen te krijgen. Tijdens en de dag erna krijg ik weinig tot geen eten naar binnen maar in de avond begint de eetlust wel terug te komen en de dag daarna kan ik wel gewoon weer eten. Verschilt per persoon denk ik
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
JustMeAnd-I zei:
Ik krijg gewoon niks door mijn keel, hooguit een banaan en wat soep 🫣 Hoelang blijft je eetlust weg eigenlijk? Met coke heb ik de dag daarna gwn weer honger en liever iets vettigs πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Kwark, fruit, gebonden soep, maaltijd shakes. Opties genoeg. Als je veel wil gebruiken moet je lichaam ook iets hebben om te verbranden, anders krijg je bovenstaande taferelen. Of gewoon minder snuiven..
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gaat alweer veel beter met me! Ik heb gisteren een bloeddruk meter gekocht die wat schommelende uitslagen geeft, maar lichamelijk voel ik mij ok πŸ˜ƒ

Ik heb gisteren ook 'iets' meer kunnen eten en durf ik de deur weer uit. Wel nog die vervelende oorpiep, maar dat is ook een voorkomend geval wat ik zo gelezen heb πŸ€·β€β™€οΈ

Ik vraag mij nog steeds af of het door die koffie komt of door te veel pep op? But okay, eind goed al goed πŸ˜ƒπŸ‘
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
JustMeAnd-I zei:
Het gaat alweer veel beter met me! Ik heb gisteren een bloeddruk meter gekocht die wat schommelende uitslagen geeft, maar lichamelijk voel ik mij ok πŸ˜ƒ

Ik heb gisteren ook 'iets' meer kunnen eten en durf ik de deur weer uit. Wel nog die vervelende oorpiep, maar dat is ook een voorkomend geval wat ik zo gelezen heb πŸ€·β€β™€οΈ

Ik vraag mij nog steeds af of het door die koffie komt of door te veel pep op? But okay, eind goed al goed πŸ˜ƒπŸ‘
Klik om te vergroten...
Komt doordat je niet genoeg gegeten hebt, veel te veel hebt gebruikt en te weinig gedronken (?). Ligt niet aan de koffie :wink:
J
JustMeAnd-ILid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Komt doordat je niet genoeg gegeten hebt, veel te veel hebt gebruikt en te weinig gedronken (?). Ligt niet aan de koffie :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat kan best kloppen. Ik heb wel veel water gedronken en wat fris. Maar nu zegt Kordie dat water je bloeddruk verlaagt, daar had ik geen idee van.

Kordie zei:
Veel water drinken verlaagt je bloeddruk.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."