#1
Ik rook weleens hasj als ik alleen een aansteker bij me heb door een sliertje te maken van hasj en deze aan één puntje te laten gloeien. Dan hou ik dat sliertje bij mijn mond en zuig de rook naar binnen.
Daar heb je wel een windstille plek voor nodig. Het allerlaatste stukje hou je natuurlijk tussen je vingers en kan je niet oproken.
Daar heb je wel een windstille plek voor nodig. Het allerlaatste stukje hou je natuurlijk tussen je vingers en kan je niet oproken.