#1
Zijn die klachten er gewoon of voel je ook spanning in je spieren in je bekkenbodem?
Komt door de Coke.Zou dit kunnen komen door de coke of is het gewoon toeval?
Stoppen met gebruiken.En wat kan helpen tegen deze klachten?
Graag gedaan!Alvast bedankt!!
Oke goed om te weten dat t door de Coke komt. Ik ga inderdaad met die troep stoppen. Bedankt!
Jaa gelijk heb je. Dacht eerst dat het misschien gewoon toeval was en ik een normale blaasontsteking had maar dat is dus niet zo. K ga hard mn best doen om die zooi te vermijden!Waarom doorgaan als je lichaam signalen geeft dat het niet te verdragen is?
Ik denk dat je zelf al je antwoord hebt gegeven.
Drugs hebben altijd een risico en is schadelijk voor je lichaam.
Dan stop je er mee. Probleem opgelost 👍Hoi!! De 3 dagen heb ik n paar grammen coke per dag gebruikt. Nu heb ik veel last van mijn blaas.
Je hebt helemaal gelijk! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan… maar wel idd de enige oplossingDan stop je er mee. Probleem opgelost 👍
Kom gezellig buurten in het verslavingssubforum, daar is hulp zat. Als je 't wil.Je hebt helemaal gelijk! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan… maar wel idd de enige oplossing
Nee heb geen spanning in mijn spieren, alleen die klachten dus :/Zijn die klachten er gewoon of voel je ook spanning in je spieren in je bekkenbodem?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."