Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlaasproblemen door coke

Blaasproblemen door coke

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn die klachten er gewoon of voel je ook spanning in je spieren in je bekkenbodem?
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!! De 3 dagen heb ik n paar grammen coke per dag gebruikt. Nu heb ik veel last van mijn blaas. Niet perse pijn maar meer vaak moeten plassen en opeens heel nodig moeten plassen en geen controle meer over mijn blaas hebben.
Ongeveer een jaar geleden gebruikte ik ook veel ketamine en kreeg ik ook blaas klachten. Die gingen vanzelf weer weg gelukkig, maar nu ik de afgelopen dagen coke heb gebruikt krijg ik toch weer last van mijn blaas. Zou dit kunnen komen door de coke of is het gewoon toeval? En wat kan helpen tegen deze klachten? Alvast bedankt!!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom doorgaan als je lichaam signalen geeft dat het niet te verdragen is?
Ik denk dat je zelf al je antwoord hebt gegeven.
Drugs hebben altijd een risico en is schadelijk voor je lichaam.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
DeMosselMan zei:
Zou dit kunnen komen door de coke of is het gewoon toeval?
Klik om te vergroten...
Komt door de Coke.

DeMosselMan zei:
En wat kan helpen tegen deze klachten?
Klik om te vergroten...
Stoppen met gebruiken.

DeMosselMan zei:
Alvast bedankt!!
Klik om te vergroten...
Graag gedaan!
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Komt door de Coke.


Stoppen met gebruiken.


Graag gedaan!
Klik om te vergroten...
Oke goed om te weten dat t door de Coke komt. Ik ga inderdaad met die troep stoppen. Bedankt!
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ei-Salade zei:
Waarom doorgaan als je lichaam signalen geeft dat het niet te verdragen is?
Ik denk dat je zelf al je antwoord hebt gegeven.
Drugs hebben altijd een risico en is schadelijk voor je lichaam.
Klik om te vergroten...
Jaa gelijk heb je. Dacht eerst dat het misschien gewoon toeval was en ik een normale blaasontsteking had maar dat is dus niet zo. K ga hard mn best doen om die zooi te vermijden!
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#7
DeMosselMan zei:
Hoi!! De 3 dagen heb ik n paar grammen coke per dag gebruikt. Nu heb ik veel last van mijn blaas.
Klik om te vergroten...
Dan stop je er mee. Probleem opgelost 👍
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#8
psycel zei:
Dan stop je er mee. Probleem opgelost 👍
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan… maar wel idd de enige oplossing
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
DeMosselMan zei:
Je hebt helemaal gelijk! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan… maar wel idd de enige oplossing
Klik om te vergroten...
Kom gezellig buurten in het verslavingssubforum, daar is hulp zat. Als je 't wil.
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAutist zei:
Zijn die klachten er gewoon of voel je ook spanning in je spieren in je bekkenbodem?
Klik om te vergroten...
Nee heb geen spanning in mijn spieren, alleen die klachten dus :/
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit herken ik maar al te goed. Na zullen we zeggen intensief gebruik kon het wel eens voorvallen dat ik enkele dagen achter elkaar vaker moest plassen. Soms ging dat spontaan over, soms moest ik medicatie nemen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."