#1
Ik leef tussen die mensen. Woon nu op een beschermd wonen plek. Vind het bizar wat ze allemaal doen voor een gevoel van 5min.Klopt helemaal. Die mensen komen bij mij niet binnen (in tweeërlei zin).
Kunnen ze beter gaan blowen
Ik leef tussen die mensen. Woon nu op een beschermd wonen plek. Vind het bizar wat ze allemaal doen voor een gevoel van 5min.Klopt helemaal. Die mensen komen bij mij niet binnen (in tweeërlei zin).
Je wil niet weten hoe hoog het gebruik is bij die groep.Op een bescherm wonen plek mag dat toch niet?
Op een bescherm wonen plek mag dat toch niet?
Wonen daar dan gebruikers en niet-gebruikers door elkaar?Je hebt ook gebruikers bw's (beschermd wonen) waar je dus wel gewoon mag gebruiken. En je hebt dus bw's waar het niet mag (de meesten)
Wonen daar dan gebruikers en niet-gebruikers door elkaar?
Ik zou daar ook wel willen wonen. Lijkt me fijn, gezellig en je kan je afzonderen in je eigen appartement als je alleen wil zijn.
Hoe gaat het nu verder met jou dan?Ik leef tussen die mensen. Woon nu op een beschermd wonen plek. Vind het bizar wat ze allemaal doen voor een gevoel van 5min.
Kunnen ze beter gaan blowen
Was die toen boos?Ver vandaan blijven van die mensen!
Een vriend van me had het een keer bij zich naast zijn andere zooi.
Zat de hele tijd kansloos op mijn dashboard te pielen om weer zijn pijpje te kunnen maken.
Totdat ik met een rotgang een afrit met scherpe bocht in stuurde en al zijn zooi door.de auto lag.
Dik flippen is dat ,volgens mij heb hij alle kruimels nog aan het zoeken geweestWas die toen boos?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."