#1
Goedemiddag,
Ondanks dat ik altijd van alles heb gebruikt is het op een of andere manier maar zelfden voor gekomen dat ik zelf cocaïne koop, laat staan dat het er langer dan 1 week ligt, en ook nog is in een ponypack. Toch heb ik op dit moment 2 packies van 1 gram en een halve gram hier in de la liggen. Nu zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met het gebruiken ervan na 2, 2,5 maand kwa kwaliteit, de packies zijn allebei ongeopend maar kwa drukte verwacht ik ze eigenlijk niet te gebruiken. daar komt dan ook gelijk mijn 2e vraag omdat ik het zo druk heb zou het mischien kunnen dat ik een avondje 2 of 3 lijntjes pak om ff te relaxen en gamen maar daar moet ik t dan ook bij laten. Nou vind ik die ponypacks echt gigantisch irritant om weer dicht te doen, heb vorige keer voor een euro of 10 aan coke weggegooid omdat ik een week later zag dat het er uit was gelopen. heeft iemand bewaartips om het anders te bewaren na het openen van een packie? of ben ik aangewezen op het halen van gripzakjes?
Ondanks dat ik altijd van alles heb gebruikt is het op een of andere manier maar zelfden voor gekomen dat ik zelf cocaïne koop, laat staan dat het er langer dan 1 week ligt, en ook nog is in een ponypack. Toch heb ik op dit moment 2 packies van 1 gram en een halve gram hier in de la liggen. Nu zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met het gebruiken ervan na 2, 2,5 maand kwa kwaliteit, de packies zijn allebei ongeopend maar kwa drukte verwacht ik ze eigenlijk niet te gebruiken. daar komt dan ook gelijk mijn 2e vraag omdat ik het zo druk heb zou het mischien kunnen dat ik een avondje 2 of 3 lijntjes pak om ff te relaxen en gamen maar daar moet ik t dan ook bij laten. Nou vind ik die ponypacks echt gigantisch irritant om weer dicht te doen, heb vorige keer voor een euro of 10 aan coke weggegooid omdat ik een week later zag dat het er uit was gelopen. heeft iemand bewaartips om het anders te bewaren na het openen van een packie? of ben ik aangewezen op het halen van gripzakjes?