Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen over bewaren en verpakken cocaine

vragen over bewaren en verpakken cocaine

6 antwoorden
638 weergaven
18-5-2026
t
timmoteethLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag,

Ondanks dat ik altijd van alles heb gebruikt is het op een of andere manier maar zelfden voor gekomen dat ik zelf cocaïne koop, laat staan dat het er langer dan 1 week ligt, en ook nog is in een ponypack. Toch heb ik op dit moment 2 packies van 1 gram en een halve gram hier in de la liggen. Nu zou ik willen vragen of iemand ervaring heeft met het gebruiken ervan na 2, 2,5 maand kwa kwaliteit, de packies zijn allebei ongeopend maar kwa drukte verwacht ik ze eigenlijk niet te gebruiken. daar komt dan ook gelijk mijn 2e vraag omdat ik het zo druk heb zou het mischien kunnen dat ik een avondje 2 of 3 lijntjes pak om ff te relaxen en gamen maar daar moet ik t dan ook bij laten. Nou vind ik die ponypacks echt gigantisch irritant om weer dicht te doen, heb vorige keer voor een euro of 10 aan coke weggegooid omdat ik een week later zag dat het er uit was gelopen. heeft iemand bewaartips om het anders te bewaren na het openen van een packie? of ben ik aangewezen op het halen van gripzakjes?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Packies in een groter gripzakje samen met wat rijst of van die silica gel zakkies die in je Temu bestelling zitten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mini gripzakje en over gieten ,droog en donker bewaren als medicijnen.
Het blijft jaren goed.
t
timmoteethLid
01-01-2024, 00:00
#4
SoulAssassins zei:
Mini gripzakje en over gieten ,droog en donker bewaren als medicijnen.
Het blijft jaren goed.
Klik om te vergroten...
ja dit was ook mijn eerste idee, mischien nog een tip waar je goede mini gripzakjes kan halen? krijg ze vaak waar je zo goed als niet kan overgieten door de smalle opening, of waar de strip loslaat na verloop van tijd😅
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het wanneer ook maar wilt gebruiken:
- Leg een fijn zeefje op een porseleinen of ander glad en ovenbestendig bord.
- Doe je coke voorzichtig in dat zeefje.
- En doe dit terwijl je het zeefje op het bord laat liggen.
- Leg vervolgens het bord met zeefje voorzichtig in een voorverwarmde oven, met de verwarming net uitgezet.
- Uiteraard zonder enige ventilatie aan.
- Laat het bordje daar ~5 minuten in de (uitgeschakelde, maar nog warme) oven staan.
- Temperatuur kan ik niet voor je bepalen.
Maar zodra je het bord uit de oven haalt moet je het net wel/niet met je handen kunnen vasthouden.
- Haal daarna rustig/voorzichtig het bordje eruit.
- Til vervolgens het zeefje een klein beetje van je bord, hou het op dezelfde plek en druk de coke door het zeefje met een roestvrijstaal theelepeltje.
Het fijne hoopje coke wat er vervolgens op je bord terechtkomt zal jou vanzelf uitnodigen.
Met deze methode maakt het ook niet uit hoe lang je het bewaard. Dan heb je geen silica nodig om het droog te houden. Je maakt de coke dan kurkdroog wanneer je het daadwerkelijk nodig hebt.

Je zal merken dat je coke daarna fijner is dan ooit. Zo fijn als poedersuiker.
Kan zo in moeders (ultradun 😂) kookboekje getiteld: 'Koken met coke'. Ondertitel: 'Met je oven in de weer .........en toch afvallen'. 😅
Bon apetite! 😋
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gripzakje en daar iets omwikkelen dat donker blijft.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gripzakjes zijn in mijn zondige stad bij de meeste kantoor/kunstschilder winkels te koop.
In allerlei maten en uiterst betaalbaar.

No questions asked .... Toen ik als scholier (basisschool/ en eerste jaren daarna) nog actief met het sparen van postzegels bezig was, noemde ik ze postzegelzakjes.

Die postzegels werden natuurlijk al snel weggegooid geld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."