Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
758 weergaven
18-5-2026
f
flashingblondeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

niet echt veel
nicotine
alcohol
cafeïne
tabak
weed
hasj
special K
lijm
GHB


en voor de rest Pharmaceutische
benzo's
anti-depressiva's

wat ik weleens zou willen proberen zijn paddo's en lsd
maar een stemmetje zegt me dat ik het moet late :confused: :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Knapknapperige zei:
Moet ik je nu serieus, ik weet niet hoe oud je ook bent, je wilt experimenteren enzo, maar ik kan u verzekeren dat de kans dat je ooit Heroïne, Crack Meth of "soms" kan gebruiken is relatief klein.
Klik om te vergroten...

Daarom staan ze ook bij dont's he :wink:
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

anoniempje zei:
Op het spuiten na klinkt dit mij heel bekend, maar naar een tijdje op deze site te zijn, ben ik erachter dat ik eigenlijk heel veel dingen nog nooit heb gebruikt, of dat dat niet in mij tijd was ofzo? ghb,ketamine,salvia,2bc ofzo, hoestdrank :grin: kende ik zo 6/8 jaar geleden echt niet!
Klik om te vergroten...
ghb bestond nog niet , ketamine wel , maar dat was dan enkel ketamine van bij dierenartsen da ik kende, maar heb er 1 keer vriend behoorlijk uit de bocht weten mee door gaan, hij was volledig aan het bad trippen dus wilde ik het gewoon niet nemen, ik trip dus niet graag :wink: salvia, 2bc ken ik niet, maar hoestsiroop dronk ik ook met hopen, vooral actifed en andere met codeine, ... en om wakker te blijven pakten we captagon, weet niet of die nog bestaan :) maar denk dat dat het zowat was hoor toen ik nog gebruikte ... ik persoonlijk heb het altijd jammer gevonden dat ik nooit crystal meth heb kunnen gebruiken ...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Met hoestdrank wordt meestal dxm bedoeld denk ik..

Gedaan:

Wiet/hasj - gerookt en gegeten (nu gestopt!)
Anti-depressiva - echt heel relaxt
Alcohol*
Paddo's*
Mdma - pillen, kristallen*
Yayo - niet mijn ding
Lsd - 1x
ketamine - vaaag maar wel leuk
poppers
Clonazepam - werkte niet super maar het gevoel dat ik even had was super relaxt
2c-b - was mentaal heel erg kut
4-fmp*
* = leukste

To do:

DMT - ein-de-lijk binnenkort
Mescaline - sanpedro poeder of kristallen, 2009
Ayahuasca - 2009
Meer niet in de planning - 2012
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Re:

Alcohol
Nicotine
THC
Cafeine
LSD
MDMA
Speed
4-Fluoroamphetamine
Dextro Amfetamine
Ketamine
Lachgas
Cocaine
Poppers
GHB
2CB
DMT
Tramadol
Paddo's (Mc Kennaii)
Ayahuasca
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Drent zei:
Nieuw lijstje:

Did:
Tetrahydrocannabinol [THC] --------------- (Hasj en wiet)
Distikstofoxide ---------------------------------- (Lachgas)
(levo)amfetamine ------------------------------- (Pep/speed)
Psylocibine en psylosine --------------------- (Paddo's: McKennai, Mexicans en Equadorian)
4-fluoramfetamine ----------------------------- (Nice)
Caffeïne ------------------------------------------ (Caffeïne 99%>)
Mitragynine ------------------------------------- (Kratom extract)
Methyleendioxymethamfetamine [MDMA] - (XTC)
Salvia divinorium [10× extract] ------------ (Salvia)
Ethanol ------------------------------------------ (Alcohol)

Aankomend event:
LSD, Methylone
Klik om te vergroten...

Toegevoegd: Alcohol en Mexicaanse paddo's.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

-
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Paddo's ( beste natuur product ooit )
XTC ( iets te lekker )
salvia ( voelde er alleen niks van :P)
Wiet
hasj
Allerlei herbal poep wat niet werkte
alchol
tabak




2do list = LSD,peyote,San Pedro
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Alcohol
nicotine
Wiet
sos
speed
xtc/mdma (favo :hearteyes: )
paddo's

....
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Wiet
Hasj
Paddo's
XTC
MDMA
Pep
Sos
Alchol
W
WierieChickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Wiet, Hasj, Ketamine, Pillen, GHB, Coke, mdma poeder en pep dat was het, wil alleen paddo's nog doen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Wiet (15 jaar lang elke week)
Hasj (15 jaar lang elke week)
Hawaiaanse paddo's (4 keer volgens mij )
Truffels ( 1 keer)
LSD (10 keer)
DMT (8 keer)
Salvia ( 2 keer)
Lachgas (4 keer)
Alcohol ( geen idee, ongeveer 15 jaar lang elke dag, tot een paar maanden geleden.)
Coke (5 keer)
Opium (een paar keer)
Heroine( enkele keer)
Mescaline (1 keer)
Ketamine ( 1 keer)
Nicotine (dagelijks)
Caffeine( dagelijks)
MDMA ( 2 keer)
Een nog onbekend stofje dat in mijn drinken werd gegooid, waarvan alles een beetje dromerige, slow motion, effect kreeg, t was allemaal een beetje groenige waas. (had wel een top avondje)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

TrippyShit zei:
Wordt lastig nu ze verboden zijn. Goed zoeken :P
Zie trouwens dat veel mensen mdma en xtc in het lijstje hebben staan. Voor die mensen, das gewoon hetzelfde :P
Klik om te vergroten...


MDMA is puur

XTC kan ook caffeine en andere stofjes bevatten, die ook het verschillende effect per soort (geteste) pil aanduiden
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Drientje zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Jokkelshizzle zei:
wiet
dxm
coke
heroïne

(ik moet alleen nog crack en meth)
Klik om te vergroten...

JA veel succes met geld verzamelen liggend op het station over een paar jaar :mrgreen:

Dat zijn naar mijn idee werkelijk de minst boeiende drugs die je gebruikt hebt en wil gebruiken... Enige die ik uit dat rijtje enigszins interesant vind is weed. Meth lijkt me wel een keer interesant om te ervaren. Crack en heroine vond ik echt troep :kots: ! Vooral crack wat een kansloze zooi :(
Klik om te vergroten...
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat serieus neemt he?
Klik om te vergroten...

Er is mij inderdaad wel vaker verteld dat ik te goedgelovig ben. Eigenlijk kun je mij alles wijsmaken :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Dan is het een mdma+caffeine pil, geen xtc. De naam xtc is gegeven aan een pil die mdma bevat. Zit er geen mdma in of zit er iets anders bij, dan is het een pil met mdma erbij. Geen xtc.

En mdma(kristallen) zijn puur? Wat is puur? Puur is 100% en dat is het zowiezo nooit. Kristallen zijn er ook in verschillende sterktes. Je hebt ze van 60%, 78% etc.. Wat zijn de puntjes en brokjes die je ziet flikkeren in een pilletje?? Juist :)
S
SerpentineLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

-Marihuana, hasj en co
-Paddo's (truffels, Mexicaans, Hawaiiaans)
-Opium
-Coke
-Speed
-Benzo's (verslaafd)
-Codeine (doet weinig, enkel in grote hoeveelheden)
-Nicotine (verslaafd)
-Herbal zooi (doet niets)
-Medicinale amfetamine (captagon)
-Psychedelische thee (doet niets)
-Andere psychofarmaca (soms doet het wat, soms niet)
-Slaapmiddelen
-Alchohol (afgekickt, alleen nog met mate en soms iets teveel)

To do: heroine, meer opium, LSD
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blij dat het je bevallen is Ragnarok! Je vriendinnetje is een heel fijne tripmaat!
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Nouja roken en alcohol vind ik niet echt drugs.. :grin:

Wiet, hasj, paddo's (nja ook niet echt drugs maar oke), xtc pillen, speed, coke, salvia, oja dat was het al :tearsofjoy:

Nja coke nog niet echt eigelijk.. heb alleen 2 keer een nakje genomen maar niks van gevoeld omdat ik al te stijf stond van een berg speed naar binnen snuiven :wink:
maar doe ik met oud en nieuw wel :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Nouja roken en alcohol vind ik niet echt drugs.. :grin:
Klik om te vergroten...

Alcohol is zeker wel een drug, en een hele destructieve ook nog.
D
Dennis_fuckin A!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol
Wiet
Hash
Salvia
Paddo's
energizers/euphoric herbs (smartshop)
speed
xtc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."