Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
335 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
vervelend....

ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Klik om te vergroten...


Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit.... :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm..... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
vervelend....

ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Klik om te vergroten...


Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit.... :wink:
Klik om te vergroten...
:grin:

beetje jammer dat ik straks wel moet arbeiten
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb maar geaccepteerd dat ik vannacht echt niet meer ga slapen. Morgenavond personeelsuitje, hahahaha ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik het nog wel trekken, We hebben we goede pep. :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwil morgen gaan Cocainen....

Maar volgens mij ist een slecht id :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ghb
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nuchterheid, ook wel een vreemde drugs na 11 jaar in een waas rond te lopen :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Antibiotica
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Antibiotica
Klik om te vergroten...

Heeft dat eigenlijk nog rare (bij)werking, eigenlijk nog nooit in mijn leven gehad? Ook nog nooit iemand in mijn familie of vriendenkring, alleen mijn kat maar die kon ik het niet vragen :P! Dat is toch tegen ontstekingen enz?

grt,
Patrick
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Marla Singer zei:
Antibiotica
Klik om te vergroten...

Heeft dat eigenlijk nog rare (bij)werking, eigenlijk nog nooit in mijn leven gehad? Ook nog nooit iemand in mijn familie of vriendenkring, alleen mijn kat maar die kon ik het niet vragen :P! Dat is toch tegen ontstekingen enz?

grt,
Patrick
Klik om te vergroten...

Nee man onzin, vond het ook al raar dat ze het hier poste.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou ik heb wel een hele rare bijwerking van antibiotica. De laatste keer dat ik moest slikken (keelontsteking) kreeg ik allemaal jeukende uitslag en had ik een enorme slaap. Ik moest weer andere pillen slikken om de uitslag en de slaap tegen te gaan. Lekker spul. :rolleyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Nou ik heb wel een hele rare bijwerking van antibiotica. De laatste keer dat ik moest slikken (keelontsteking) kreeg ik allemaal jeukende uitslag en had ik een enorme slaap. Ik moest weer andere pillen slikken om de uitslag en de slaap tegen te gaan. Lekker spul. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Oh das wel jammer, nou dan schrap ik het bij deze maar weer direct uit mijn hersenpan. Naar mijn idee is het beste medicijn tegen wat dan ook even goed rust nemen, en dan gewoon weer doorknallen. Gebruik eigenlijk nooit medicijnen niet eens paracetamolletje ofzo, ik geloof er niet echt in. Laatste keer dat ik medicijnen nam kreeg ik het heel erg benauwd en werd ik koortsig, rare dromen... Dat is een jaar of 5 geleden, eigenlijk gebruik ik tegenwoordig maar 1 medicijn :beer:

Beterschap in ieder geval :wink:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
een simpel sigaretje :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal niks, behalve een glas barbar bier op vrijdag :P.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcohol & sigarettes,later in night i wish lsd :grin:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
nu alleen oxacepam en gisteren qat mischien vandaag nog wie weet
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dextro-amfetamine (20mg) en een biertje.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffie, sigaretje. Ben weer ruig bezig.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol en coke. Vriend van me had zn theorie examen gehaald. Lekker gratis drinken en snuiven :sunglasses:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Caffaine en misschien ook nog wel wat nicotine. Nog 8 uur werken! :openmouth:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
ff naar buiten een lekkere blow roken en dan wat bier+benzo(midazolam)


lekker hoor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...842843844845846...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."