Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kaalkopje zei: 1e keer voor mij was een soort liefde op het eerste gezicht Klik om te vergroten... hahaha pr8ig eruit gegooid:P al verloofd fniet? :P een paar dagen wakkeer liggen van de pep is verschrikkelijk voor mij, maar ik denk als je speed goed "kent" dan laat je je niet zo snel gek maken door dingen anders te zien (paranoia gedrag) je moet weten hoe je pep moet gebruiken denk ik, maar voor een keer 2 dagen wakkeer te liggen is wel mogelijk maar doe het niet te vaak. gr's"
"uhm niet gebruike en bij t bier houden haha nee gwn snuiven dan voel je de trip van in je neus tot in je maag gaan, heeerlijk het duurt omdat het je eerste keer is cker minimaal 8 uur, hou het wel bij 1malig (wat niet lukt zeg t je nu al) of af en toe ik weet hoe hard iemand zn leven kan verneuken door pep gr's"
"mja wat denk wat ik doe is stink totaal niet maar egt enorme plekken terwijl ik het gewoon niet warm heb deo beschermt me tegen de lucht maar zweet gewoon door"
"dankje dankje dankje mn moeder meteen de opdracht gegoven het te kope!!! egt als ik de reactie lees moet et werken!!!! THQ!"
"haha kheb alles geprobeerd,,, wat denk jij :P maar dat spul van die drogisterij dat Gaat helpen als ik zo die reacties zie iedereen altijd maar zeggen dat er nix tegen te doen is... pfuuw mn leven wordt een stuk zelfverzkerder das zker dankje nogmaals ps. wat ik nog niet gehoord heb? stop met de speed haha :P"
"Hey, ik heb het een jaar elke dag gedaan nou het maakte me geestelijk kapot, een vriend van mij doet het nu ook een jaar ook elke dag, hij durft gewoon niet meer bij mij thuis binne te komen, hij smst mij en mijn vrienden waar we zijn als we gewoon langs em staan in een discotheek, hij voelt zich nergens meer thuis... met andere woorden paranoia als de ziekte. Pep is leuk voor 1 keer in de zoveel weken; Pep is leuk als je naar school gaat, je krijg 10x zoveel gedaan en 10x beter dan zonder. Op pep kan ik egt niet uitgaan ofzo ik voel me in mn eigen gekeerd en net wat iemand net zei je gaat kei hard maar je staat gewoon stil, Ik ben nu gestopt en geniet veel meer met bier al kostte me dat stoppen heel wat uren slapen en ziek zijn, maar ik voelde me bevrijd. En nog iets houd op met die sos en pep wedstrijd, iedereen moet doen wat hij zelf wilt en lig die drugs niet te verdedigen (ook in andere topics) het is allebei zware troep en dat blijft het, je merkt het pas na een lange periode... gegroet"
"snuiv ong een 3/4 jaar elke week en heb al weken last van enorme transpiratie onder mn oksels terwijl ik et eik helemaal niet egt warm heb... nog iemand met ervaringen of tips??? pls help! groetjes"
"oke gewoon doen, doe je best,,, flink space man, kijk iedereen weet onderhand wel wat drugs is en wat het doet dus ik ga hier niet lopen lullen van doe het niet en dit en dat, ga je gang en ervaar het maar, we spreken ons wel over een tijdje"