mja wat denk wat ik doe is stink totaal niet maar egt enorme plekken terwijl ik het gewoon niet warm heb deo beschermt me tegen de lucht maar zweet gewoon door
maar dat spul van die drogisterij dat Gaat helpen als ik zo die reacties zie
iedereen altijd maar zeggen dat er nix tegen te doen is... pfuuw mn leven wordt een stuk zelfverzkerder das zker
dankje nogmaals
ps. wat ik nog niet gehoord heb? stop met de speed haha :P
#8
snuiv ong een 3/4 jaar elke week en heb al weken last van enorme transpiratie onder mn oksels terwijl ik et eik helemaal niet egt warm heb...
nog iemand met ervaringen of tips??? pls help!
groetjes
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.