Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vaarklaas zei: yep.... totdat je 30 bent. Bewaar je post en lees het op je 30ste weer eens. en volgens mij heeft niemand het hier over het feit dat je het ver moet schoppen.. 'gelukkig' zijn is inderdaad het enige dat telt... dus nogmaals.. geduld.. het hoort er allemaal bij. Klik om te vergroten... ewel juist dat is het probleem mijn geduld is op !! wetje wat voor ik die xtc pil ga slikken zal ik eerst nog een paar boeken lezen mijn examens studeren een schilderij schilderen en verder in de psygologie magazine lezen en naar muziek luistern en voor het slapengaan een jointje roken om mijn geest te veruimen van al die drukte om toch maar weer stil en teruggetroken te zijn! om mij weer derpi te voelen wanneer mijn klas genoten naar een feestje gaan en zich rot amuzeren!! en weer paar jaar in mijn hoek stil zitten? en nadenken en stressen? ongelukkig rond lopen. zin hebben om zich onder de trein te smijten waneer ik dagelijks op mijn trein te wacht? wetje dan denk ik toch dat xtc mij kan redden"
"ja echt sory dank u echt voor de hulp maar ik zal toch morgen een xtc pil kopen aan de school poort! het is mij te beu! dank u toch! en ik zie wel hoe ik verder zal moeten! wanneer de pil is uitgewerkt miss word ik de dikkste junk die ge u kunt inbeelden!! maar ik waag me er toch!! miss krijg ik er een afkeer van en zal ik xtc nooit meer gebruiken!! ik laat nog iets weten van mijn xtc ervaring!"
"ma wa ik sta nu echt met mijn mond vol tanden! nog nooit heb ik zo veel psygologie gezien als dit zoveel reacties waarvan ik niet in staad ben te kunnen antwoorden! omdat ik zo een klijne kijk heb op de wereld die zo groot is! ik begrijp alles wat julie mij proberen te vertelllen en overtuigen om die pil niet te nemen ik snap wel hoe dat ik in die vizieuze cirkel ga belanden van verslaving en nooit zal uitkomen! maar ja ik kan mij niet uitdrukken omdat ik nooit heb kunnen praten met imand die mij kon zeggen hoe ik mij moets uitdrukken en morgen komt daar verandering in! eindelijk!! drang te groot! mogen om presies 16:30 waneer school gedaan is koop ik de xtc en om presies 16:30:01 slik ik het in!"
"ja ik denk wel dat lsd nog een te grote stap is! ik ga daar nog mee wachten! lsd is geen haast! ik ga wel op mijn verjaardag! Salvia sage extract 10X uit testen! dan word ik 17jaar en dat wil ik vieren! maar nog een belanrijke vraag! met salia 10X heb je de : De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding: S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken L - Lsd-achtige psychedelische effecten V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!! en ik zou graag weten wat de dozering is om in de L - V stadia te zijn! in gram! en kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint? of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak? ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is! want ik rook ook mijn joints puur! is echt veel beter!! puuuuur!!!"
"halo ik ben namelijk een niet zo sociaal type praat niet zo veel ! en heb daar last van ik ben een introvert persoon en ik wil xtc gebruiken om sociaal te worden ! ik heb wat gehoord dat waneer je xtc gebruikt echt sociaal word en dit wil ik eens proberen omdat ik denk dat er geen medicijn bestaad die je mega sociaal maakt! dus ik xtc voor mij gemaakt! of heeft imand een andere manier om sociaal te worden? medicijn of een andere drug? want mijn broer is ook niet zo sociaal dat zit zo in de familie maar ik wil daar af!! echt dringend!!"
"Dubz zei: Wat jij beschrijft lijkt me één van de meest onverantwoordelijke en verslavingsgevoelige manieren om drugs te gebruiken. Je gaat namelijk gebruiken om anders te zijn dan je bent. Je zal als je MDMA/XTC op hebt empathisher en socialer zijn, maar zo gauw het uitgewerkt is ben je weer 'jezelf' en dus minder sociaal zoals je zelf zegt. Hierdoor zal de drang om snel weer/meer drugs te gebruiken groot worden, omdat je liever 'sociaal' bent. Dan komt een verslaving als snel om de hoek. Ga liever na wat je niet zo 'sociaal' vind aan jezelf, en probeer dat te veranderen. Dat het in je familie zit maakt niet uit, je kan je gedrag in elk opzicht veranderen. Jezelf zelfverzekerder voelen zal je al veel socialer doen worden/voelen. Hier heb je geen drugs bij nodig. Klik om te vergroten... ja dat kan ik wel begrijpen dat ik er aan verslaafd ga worden daar ben ik ook zeker van maar ik heb echt ales al geprobeerd op wat sociaaler te zijn! en niets dat lukt! aleen alcohol maar dat drink ik niet graag omdat ik me dan slecht voel daarna! ik wil echt niets liever dan sociaal te worden ik be het beu om stil en teruggetroken te zijn!! kan ik gewoon niet voor de rest van me leven xtc gebruiken om mij sociaal te voelen? de drang ernaar is te groot! ik wil weten hoe het voelt om sociaal te zijn! dus ga ik dit proberen! ik ben geen junk en zal dit niet worden! maar ik wil echt genezen! en als daar een oplosing voor is zal ik die grijpen! ik heb echt al geprobeerd om aan mezelf te werken! maar het lukt me niet om te praten!! dan is het zo in mijn hoofd : "wat moet ik nu zeggen?""
"maar ik zie mensen zich amuzeren waneer ze onder vrienden lachen en praten! ik ben dan stil en dat beklaag ik me hard veel vrienden gaan uit en amuzeren zich terwijl ik thuis zit te lezen of te tekenen ik wil ook amuzeren in mijn leven ik leef maar 1 keer ik voel mij zo slecht als ik zie hoe mensen zich amuzeren ik zie in dat ik mij nooit zo gelukig ga voelen als zij die sociaal zijn miss krijg ik een klik in mijn hoofd en zie ik in hoe sociaal te zijn zonder xtc en word ik genzen en onthou ik hoe dat ik ben geweest onder invloed! en pas ik mijn gedrag toe!! in het nuchter wereld"
"Je bent nog niet volwassen en je hebt nog heel veel te leren, niet alleen over drugs. Dat is geen verwijt van mijn kant, maar een waarschuwing. Waar jij last van hebt zijn problemen waar heel veel tieners last van hebben. Als het voor je gevoel de spuigaten uit loopt, dan moet je naar de huisarts die je doorverwijst naar de psycholoog. Die kan je verder helpen, maar ga alsjeblieft niet als 16-jarige maar wat aankloten met XTC. Want aankloten is in dit geval het juiste woord. Je hebt naar mijn idee geen enkel besef hoe gevaarlijk XTCgebruik is met zo'n instelling.[/quote] heb je zelf al xtc gebruikt? ben je zelf verslaafd?"
"MA WTF MOEK DAN DOEN OM MIJ GELUKIG TE VOELEN EN OM EINDELIJK EEN SOCIAAL LEVEN VOL LIEFDE,GELUK,VREIHEID,AANDACHT,... IK WIL GODVER. EEN LEVEN WAAR IN IK GELUKKIG BEN GEWEEST WAT MAAK HET UIT! OF IK HET NU VER HEB GESCHOPT IN HET LEVEN OF IK NU RIJK OF ARM WORD OF IK EEN HUIS HEB OF NIET OF IK EEN TV HEB OF NIET OF IK EEN VROUW HEB OF NIET IK MOET NIETS HEBBEN IK MOET GEWOON VAN HET 1 LEVENTJE DAT IK HEB GELUKIG ZIJN GEWEEST VEEL HEBBEN MEGEMAAKT EN VEEL ERVAARD VEEL GERIJSD IK MOET GEEN WERK,GELD,HUIS,FAMILIE,AUTO,... IK WIL NU ECHT GEWOON VAN HET LEVEN GENIETEN!!!!!! DAT KAN MIJ NU ECHT NIET SCHELEN DAT IK OP MIJN 30 JAAR DOOD BEN ALS IK MAAR HET GEVOEL VAN GELUK GOED HEB GEVOELD!!"
"vaarklaas zei: Je bent 16? En je wil genezen van het feit dat je niet sociaal bent? Neem de tijd zou ik zeggen. Je bent een van de vele tieners die zich zo voelt. Je past precies in het standaard "ik-voel-me-onzeker-niet populair-graag het zelfbeeld willen veranderen-ik ben de enige die zich zo voelt-plaatje" Werk aan jezelf, groei en dat groeien kost tijd. Wil je het versnellen, door oa drugs, medicijnen, dan ga je wellicht 'denken' dat je een sterk fundament bouwt, maar je zal van een koude kermis thuis komen. Als je wil groeien, sterk wil worden, dan heb je een sterke basis nodig, zoals een zaadje vers aarde nodig heeft, dan moet je dat voeden met veel liefde en het de tijd geven, dan zal het kunnen uitgroeien als een sterke boom. Ga je het versnellen, manipuleren, dan zal je de rest van je leven een slap, onzeker plantje worden (blijven) met weinig ruggegraat. En als je toch xtc gaat gebruiken, wat ik overigens erg jong vindt, geniet ervan, maar zie het alsjeblieft niet als middel om je persoonlijkheid te veranderen. en doe het het niet meer dan 3 keer per jaar. Dan kan je namelijk de komende jaren er nog flink van genieten. Want je zal je portie wel krijgen hoor, je zal niks te kort komen, waarschijnlijk zal het meer worden dan je je zenuwstelsel zou toewensen... Geduld.... take your time.. Klik om te vergroten... Ma ja ik begrijp dat ook wel dat dit geen oplosing is maar ik wil echt een ander leven! ik ben niet zo een die naar feestjes ga of wil gaan trippen op techno feestje! niets voor mij! ik zie veel mensen op school die naar feestjes gaan en alerlij drugs nemen voor de lol! voor sensatie!! ik wil xtc gebruike als medicijn! ze zouden dat beter ook in de apoteker verkopen maar niet als drug maar als medicijn! en daar verder onderzoek op uitvoeren! dat ik eindelijk kan genzen! ze hebben vool alle ziektes een medicijn maar nog geen medicijn voor sociaal te zijn!!"