Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"50€ som 55 € gisteren zelf 60 € maar dat was maar voor 1 keer 60 vind ik veel te veel"
"ik zo een 3tot4 tussen vrijdag en zondag .in de week nie dan doe ik dit niet zo veel dan is het C"
"moest ik veel geld te veel hebben was het elke week coke .maar speed vind ook nie slecht"
"Cocaïne roken doe ik het lieft en het is beter dan het te snuiven .dat vind ik nat."
"je Cocaïne eerst afkoken met ammoniak tot alles bij elkaarkom afdoppen met een doekje (de amomoniak) wat er over blijft eens bij elkaar doen op je lepel met een mes of zo . dan een pijpje maken of kopen natuurlijk beetje as van een cigaret en mmmmmmm"