Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurpijpje

Puurpijpje

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base'
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
Om de crack goed te kunnen roken...
Of moet je alleen de klontjes in de pijpje doen en dan oproken?

Gr Reijers

http://www.happyholland-online.nl/heads ... uurpijpjes

Plaatje 2 is het
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het gewoon bij crack houden, niet vermengen.
Ookal lijkt het me nogal onhandig, met gewoon wat zilverpapier en een buisje is het volgens mij stukken eenvoudiger om alles van u crack te benutten.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
reijers zei:
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base'
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
Om de crack goed te kunnen roken...
Of moet je alleen de klontjes in de pijpje doen en dan oproken?
Klik om te vergroten...

Je kan beter meteen je kop er af schieten of als je geen gun tot je beschikking hebt 10 hoog uit het raam springen :angry:

of ga lekker in bad liggen en gooi een brandende schemerlamp erin terwijl je dat pijpje inwijdt

ALS JE IN NO TIME NAAR DE KLOTE WILT GAAN, DAN ZIJN ER LEGIO ALTERNATIEVEN VOOR CRACK :smilingimp:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meth? :tearsofjoy:

Wat is het nou met dat gebias tegen crack? Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft, etc. Gebruikt al 12 jaar of zo...

Was vroeger met LSD ook zo nu wordt het wat minder; Als je coke snuift de hele dag ben je elite, maar LSD o wee, dat gaat in je botten zitten.

Ik gebruik zelf trouwens geen van de bovengenoemde middelen, maar toch.. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet. Toegegeven, mensen met verstand zijn een uitstervende soort, maar geen uitgestorven.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet
Klik om te vergroten...

heb ik het woord verslaving in de mond genomen? ik zat meer aan de zware schade aan de luchtwegen te denken :grin:

Angramar Temenos zei:
Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft
Klik om te vergroten...

de sterken onder ons zijn dun gezaaid en in inderdaad, wie de hele dag of elke dag snuift is een looser :wink:

KEEP IT SPECIAL OR KEEP IT AWAY :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik begrijp dat gemekker over de top 3 meest verslavende drugs ook niet
Klik om te vergroten...

heb ik het woord verslaving in de mond genomen? ik zat meer aan de zware schade aan de luchtwegen te denken :grin:

Angramar Temenos zei:
Ik ken iemand die af en toe crack en bruin gebruikt (Zo'n 1-2 keer per maand), getrouwd is met kinderen, goede baan heeft
Klik om te vergroten...

de sterken onder ons zijn dun gezaaid en in inderdaad, wie de hele dag of elke dag snuift is een looser :wink:

KEEP IT SPECIAL OR KEEP IT AWAY :openmouth:
Klik om te vergroten...


Hij zegt zelf van "verslavend, hoezo? als je crack op is heb je wel zin om meer te pakken maar dat gaat zo wel weg, gewoon iets gaan lezen of TV kijken, en niet aan de stuff denken. Die craving gewoon negeren en het gaat wel weg.. Mischien is die vele malen sterker als je vaker gebruikt, maar ik doe het gewoon voor de lol soms. :rolleyes: "
e
exbaseRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon een beetje cigaretten as in je pijpje.
coke verkruimelen en daar boven op doen
bon appetit
z
zotLid
01-01-2024, 00:00
#9
je Cocaïne eerst afkoken met ammoniak tot alles bij elkaarkom afdoppen met een doekje (de amomoniak) wat er over blijft eens bij elkaar doen op je lepel met een mes of zo . dan een pijpje maken of kopen natuurlijk beetje as van een cigaret en mmmmmmm
:beer:
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#10
is een hijs zwaar??
en via de waterpijp??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."