Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeerdaags festival. XTC

Meerdaags festival. XTC

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allen :wave:

Ik zit met een vraag, binnenkort heb ik een festival dat 3 dagen duurt. Ik ben dan niet van plan om elke dag XTC te gaan gebruiken maar zeker wel 1x.

Nu vraag ik me af is het verstandig en mogelijk om het bijvoorbeeld op dag 2 en 3 te gebruiken? Ga ik het XTC gevoel de 3de dag weer krijgen? Of zou ik op dag 2 gewoon op alcohol moeten gaan en op dag 3 op de XTC?

Hoe gebruiken jullie drugs op een meerdaags festival? Zijn er ook nog andere soorten drugs die ik bijvoorbeeld op een andere dag kan gebruiken?

Z.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op een 3 daags festival zou ik op de 3e dag xtc nemen.
Doe je dit op je 2e dag, dan KAN de 3e dag totaal in het water vallen ivm. brakheid, depressief, etc.

2 dagen achter elkaar MDMA (xtc) kan wel, maar is erg slecht voor je.
Ook ga je de 2e keer vééél minder merken, het love gevoel is dan totaal weg en je merkt eigenlijk alleen het oppeppende effect van de xtc. De negatieve bijwerkingen treden dan ook heftiger op, aangezien je voor hetzelfde effect een veel hogere dosis nodig hebt.

Hoe ik drugs gebruik op een festival? Erg verschillend...
Over wel festival praten we hier? Welke muziek, welk land etc..?

Ik zou de eerste 2 dagen gewoon blowen en drinken en op de laatste avond (afsluiters zijn meestal ook het best/bekendst/grootst) helemaal los gaat op een pilletje.

Andere drugs die het (misschien) goed doen op een festival en icm met je plan om MDMA te nemen:

1. Wiet.
2. alcohol.
3. 2c-x
4. LSD

Die laatste 2 zou ik niet nemen icm. of op dezelfde dag als de XTC, mits je met beide middelen ervaring hebt natuurlijk.
Maar dit is mijn ''feest lijstje'', misschien hebben andere nog aanvullen, tips oid.?

Ik heb andere echte uppers zoals speed of coke uit het lijstje weggelaten, puur omdat dit voor- tijdens- of nagebruik van MDMA niet erg lekker vallen bij mij.
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke bedankt voor je advies!

Het gaat om het feest defqon 1

eerste dag is alleen maar een korte preparty, ik ga de 2de dag wel op alchohol maar ook niet teveel en dag 3 op XTC dan :) Ik heb geen ervaring met de andere drugs dus lijkt me niet verstandig om het dan op een feest te doen :wink:

Z.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel plezier! :grin:
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje pep geen idee? :grin:
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ondertussen ben ik naar het festival geweest. En ja ik heb met me stomme kop 2 dagen aan de XTC gezeten.

Op vrijdag begonnen met halve gele triforce daarna nog een halve. Ik en een vriendin van me gingen allebei niet zo lekker. Niet dat happy gevoel alsof er geen serotonine was vrijgekomen, en dit hadden wij allebei. Alleen maar opgepept eigenlijk. Wel gingen me kaken alle kanten op, erger als normaal. En wederom had die vriendin precies hetzelfde. Keer daarvoor had ze er weinig last van maar nu was het echt erg.

Op de 2de dag heb ik het nog maar eens geprobeerd. Begonnen met een hele gele triforce (ik weeg rond de 100 kilo) Klap in me smoel toen die insloeg, maar daarna echt GODDELIJK. Voor het eerst het verliefdheidsgevoel gehad. Vriendin zag mij heerlijk gaan en besloot om het toen ook te doen. Is begonnen met een halve en ging ook heeeeeerlijk! Echt heb zo genoten :grin: XTC is te lekker haha.

Alleen de kater pffff, ik ben van dinsdag tot gisteren zo depressief als het maar kan geweest, was echt niks waard. Nooit meer 2 dagen :wink:

Hoe zou het nu kunnen dat we op de 1e dag allebei niet lekker gingen en op de 2de dag we allebei super goed gingen. Zelfde feest, op zaterdag zelfs nog meer moe als op vrijdag. Sfeer was even goed! Misschien zelfs beter op vrijdag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."