Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi sfeervol report! San Pedro kan je ook gedroogd kopen, paar shops in Peru versturen het of je koopt het onder-de-toonbank bij een winkel die ook andere natuurlijke psychedelica verkopen. Minimale dosering 15, max 25 gram. We hebben het in huis maar nog geen gelegenheid gehad."
"https://www.duic.nl/algemeen/meerdere-automobilisten-aangehouden-bij-grootschalige-politiecontroles/ Weet je nog dat ze bij de invoering van de speekseltest zeiden dat ze deze alleen zouden inzetten als er aanleiding voor was? Waar ik al bang voor was gebeurt: ze zetten de speekseltest nu dus in bij standaard verkeerscontroles! Wat mooi shit is wanneer je net als ik 's avonds als je niet meer hoeft te rijden een jointje rookt. Zo jammer dat recreatieve blowers die niet stoned gaan rijden gedwongen worden te stoppen op deze wijze want mijn rijbewijs kwijtraken heb ik ook niet zo'n zin in."
"@MDMAZING Ik rij niet stoned! Ik blow 's avonds en dan heb je de ochtend daarna nog teveel thc in je bloed om te kunnen rijden volgens de speekseltest. Sterker nog zelfs tot weken later als je een regelmatige blower bent. Ofwel regelmatig blowen kan niet meer icm rijden. Which is bizar"
"Ook zeer ruim de 30 gepasseerd en na wat blowen in mijn twenties en wat xtc in mijn thirties de laatste paar jaar pas aan t experimenteren geslagen. Why not"
"Re: Ayahuasca: A Subconscious Lobotomy Heel mooi! Ik wil het ook ooit meemaken. Dank je voor het delen. Blijft de herinnering levendig of is het heel vluchtig als een droom of verschilt dat per deel?"
"Dit weekend voor het eerst een LSD-achtige researchchem uitgeprobeerd; ALD-52 = 1-acetyl-LSD = Orange Sunshine Dosering: 75 µg = 3/4 zegeltje pp Setting: met 2 stellen bij mij thuis Ik was al een hele tijd nieuwsgierig naar LSD want er hangt toch een sfeertje omheen van DE originele jaren 60 tripdrug. Beetje de mother of al drugs. Lucy in the Sky with Daimonds! Vrienden van ons konden er gemakkelijk aankomen en we spraken af afgelopen vrijdag te gaan trippen. Ik verheugde me op de visuals en het gevoel van verbondenheid. Marleen en Tim kwamen rond 17:00 bij mij aan en ik had gezorgd voor eten. Het werd een Mexicaans buffetje dat we lekker in de tuin opaten want het was gelukkig mooi weer. Het smaakte allemaal goed, misschien wel te goed want heb nog wel last gehad van mijn maag later die avond. Na het eten namen we ieder een half zegeltje onder onze tong. Toen werd ook pas duidelijk dat ze geen originele LSD hadden maar een (online verkrijgbare) researchchem. Ik had dit eigenlijk wel van te voren willen weten want ik bereid me graag voor en neem nooit zomaar iets. Maar goed, het halve zegeltje zat er toen al in. Ongeveer na een half uurtje begon het te werken. Kleuren werden intenser en contrasten scherper. We besloten binnen verder te gaan en installeerden ons op een matrasje. We zetten muziek op en waren aan t kletsen. Alleen voelde ik me lichamelijk niet lekker; last van mijn buik, drukkend gevoel, beetje misselijk en dat ging maar niet over. De visuals waren wel mooi, Marleen had een ronddraaiende lamp meegenomen met kleurtjes en op de muur leken die te leven. Door je te concentreren op een kleur veranderde het perspectief steeds. Erg mooi! Maar ik merkte ook dat ik ernaar MOEST kijken en daar werd ik ook heel onrustig van. Ongedurig. Ik wist steeds niet wat ik moest doen. Ik wilde graag film kijken op tv, een grappige tekenfilm of bijv. electric catnip maar de rest wilde alleen chillen en naar muziek luisteren. Ik heb dus maar van alles zitten kijken op mijn telefoon. Beetje egocentrisch voelde ik me. Ik miste de gelukzaligheid, liefdevolle connectie die ik heb met xtc. De hoge bodyload herkende ik wel van 2cb en truffels maar daar ging het over en werd het gecompenseerd door positieve gevoelens. Bij deze drug ging het maar niet over bij mij. Ook ging ik enorm zweten en de lucht voelde dik en zwaar. Benauwd. Ik wilde graag naar buiten maar mijn vriend was bang dat ik rare dingen zou gaan doen buiten. Met Marleen samen mocht ik wel en we hebben een half uurtje buiten op mijn tuinbank gelegen en hebben naar de sterren gekeken en gemijmerd. Ze vroeg me waarom ik zo angstig was. Dat was wel een thema. Kennelijk zei ik steeds bang te zijn en dan niet bang als dat ik rare dingen zag maar ik was gewoon somber over mijn hele leven. En dan voelde ik me ook weer schuldig want ik zat hun hele ervaring te verpesten met mijn gesomber. Zo draaide ik mezelf hierin vast. Ook kon ik niet verwoorden wat ik voelde. En dat is ook een van de dingen die ik altijd zo heerlijk vind van andere drugs (x, wiet): filosoferen! Maar op deze drug echt helemaal 0 mooie diepe inzichten... Douchen heb ik ook geprobeerd, het water was heerlijk zacht en warm op mijn lijf maar ik kreeg ook een huilbui in de douche; ik zat vast in mijn negatieve spiraal. We namen nog een kwart zegeltje bij. Ik hoopte daarmee door de lichamelijke ongemakken heen te breken en ook wat mooie dingen te kunnen gaan ervaren. Helaas werden de alleen de al aanwezige verschijnselen (bodyload & visuals) sterker en bleven de inzichten uit. Ik had van te voren lekkere dingetjes in huis gehaald op instructie van Marleen: ananas, meloen, mango, aardbeien, chocolade en te drinken hadden we o.a. Bar Le Duc met citroen en Fanta Tropical. Ik had me erg verheugd op een intense smaaksensaties maar dat viel tegen. Het smaakte niet heel anders en mijn maag protesteerde. De Fanta was wel lekker! Volgens Tim alsof je door een unicorn in je bek gepist werd :P Gelachen hebben we trouwens wel. Maar dan was het een soort van lachen uit een lichamelijke drang. Niet van pure pret maar een soort niezen. Dat ervaarde mijn vriend ook zo, steeds als je ff dacht: 'jaaaaa nu voel ik iets lekkers, go, go, goooo' en je concentreerde je erop was het ineens weer poef weg. Het enige wat echt prettig was, was een massage. Mijn vriend masseerde me met de olie uit een massagekaars, ik kon me heerlijk ontspannen en voelde zelfs mijn blessure niet meer! We deden ook een paar ballonnetjes. Daar kreeg ik wel diepere gedachten van.. over mijn jeugd iets, nogal vaag, maar niet positief helaas. Ik denk ook dat de ballonnetjes gezorgd hebben voor (meer) hoofdpijn en ook werkte het niet mee aan verbinding met de anderen omdat iedereen in zijn eigen tripje zat. Op een gegeven moment begon de muziek me te irriteren. Ik wilde steeds iets anders op wat dan iemand anders weer niet leuk vond dus weer volgende nummer. Ik vond mezelf erg vervelend. En lelijk! Met x op kan ik mezelf ongelofelijk mooi vinden maar met deze LSD op kon ik niet in de spiegel kijken. Ik heb op een gegeven moment mijn halve kledingkast gepast en vond niks staan! Bizar dat ik kleding ging passen eigenlijk maar ik verveelde me een ongeluk en wilde ook weg bij de anderen. Niet gezellig hoeven zijn, geen gastvrouw hoeven spelen, niemand die aan me zou gaan plukken. Rond 5 uur gingen we naar bed. Ik was ZO opgelucht dat ik mocht slapen en dat het voorbij was! Het was niet een bad trip geweest in de zin van helemaal fout gaan. Het was op geen moment te heftig maar ook op geen moment echt fijn geweest helaas. Maar het ergste vond ik dat ik er de volgende dag er nog last van had. Nog steeds visuals, bodyload en angsten. En ook hoofdpijn en pijn aan mijn lippen/mond (?) En dat wordt helaas maar heel langzaam minder. Woensdag reed ik door een tunnel en het leek wel een lasergame! Gisteren dacht ik even dat het voorbij was maar dit schrijvende, precies een week later komen alle gevoelens weer naar boven. Ik heb alleen een bak koffie op maar voel me nu weer precies als in de trip... Echt heel jammer maar voor mij nooit meer LSD of verwante research chems! Gelukkig blijft er nog genoeg anders lekkers over"
"Ik denk nu dat lsd een type drugs is die niet bij me past. Ik vond er werkelijk niks aangenaams aan en de nasleep (flashbacks) is echt naar. En dat ondanks de lage dosering. Ik wilde dit vandaag opschrijven om het 'uit mijn systeem' te krijgen en af te sluiten. Trouwens nog een detail dat ik vergeten ben te vermelden: ik vond alles vies ruiken! Ik heb er geen spijt van overigens, ik wilde het graag en ben blij dat ik het heb meegemaakt."
"De laatste paar maanden heb ik wel elke week/14 dagen een keer xtc gebruikt 100-200mg per avond en ik merk de laatste tijd dat ik het niet meer het lekkere gevoel krijg dat ie binnen komt. Die fase sla ik over, het gaat van niet aanwezig tot "lekker aanwezig maar over de top heen". Ook wordt de dinsdagdip heftiger, tot paranoia aan toe... Dat ik te vaak achter elkaar gebruik was ik zelf ook wel achter en dat ik beter 2-3 maanden kan wachten tot een volgend gebruik. Maar om nu tm de vreselijke feestdagen helemaal niks meer aan drugs te doen met een paar hele leuke feestjes op komst is het andere uiterste. Wat zou ik nou in de tussentijd kunnen nemen en dan het liefst iets met een vergelijkbaar effect drug/geilheidbevorderend? (Ik ben geen blower)"
"Ik ben er helemaal voor dat je niet onder invloed zou mogen rijden volgens onderstaand artikel zou je als regelmatige blower dus ALTIJD de klos zijn en ook zwaar de klos omdat er alleen een maximale straf is. Verder is het tegenstrijdig dat je volgens het CBR wel zou kunnen rijden bij regelmatig (medisch) gebruik van wiet en dexamfetamine mits je er aan gewend bent maar dit volgens de nieuwe regels strafbaar zou zijn. https://www.voc-nederland.org/2017/07/cannabis-en-de-speekseltest-1-de-regels-en-de-problemen/"
"Ben op dit moment meest geinteresseerd in 2cb, ketamine en ayahuasca. 2cb en ketamine zijn al in de planning. Ayahuasca zal nog wel even op zich laten wachten. Ben erg benieuwd wat ik van trippen ga vinden."