Zoveel licht zal hij nou ook weer niet krijgen in dit seizoen..
#2
Goeiedag, hopelijk weet iemand hier een antwoord op.
ik heb (aangezien ik geen groene vingers heb) Blueberry zelfbloeier besteld.... nu ja, ik ben niet in de mogelijkheid om er lampen op te zetten en vind dit voor 1 plantje nogal absurd...
dit is alle info die ik eruit heb.
"Deze Blueberry van LowLife is een zelfbloeier. Dit wietzaadje groeit binnen 8 - 10 weken tot een plant met volledige bloemvorming.
Hoogte: de plant wordt ongeveer 20 tot 40 centimeter hoog. Ideaal voor op je balkon of in je tuin!
Het is een kruising van een blueberry en een lowryder"
DUS ik ga het binnen zetten achter het raam of venster (veel licht) maar ik ga geen lamp gebruiken....
Zal dit lukken of niet??? enige tips????
alvast bedankt !!
#3
mja dan duurt het maar een weekje langer...
#4
Zo werkt het niet
Gewoon nog paar maandjes wachten en in mei ofzo gaan zaaien..
#5
^ Dat dus, voor het raam midden in de winter is verspilde moeite als je er ook echt iets rookbaars vanaf wil halen.
#6
jep.. dan heb je nogal weinig thc.
Heb er ervaring mee, lang geleden, schoot echt neit op dan moet je een hectare vol met planten roken
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.