Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHashish-trip

Hashish-trip

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na dit meegemaakt te hebben en uitgevonden te hebben waarom je bad gaat, denk je dat je in de toekomst je weer eens zal wagen aan de psychedelica?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keer gehad met overgedoseerde hasjmuffins. 0,7 gram per 1. Zat 1.2 in en hadden 3 per persoon gegeten. Maar ik had toen niet een de kans om te denken dat ik misschien bad ging. Waren echt helemaal weg :P Was wel grappig.

Op wiet heb ik dit wel is precies zoiets gehad.
s
sipanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik nu op papier wil zetten kan ik nauwelijks onder woorden brengen:
Ik gebruik ruim 6 maanden geen drugs meer (daarvoor nam ik verschillende entheogene planten, zoals paddo's, ayahuasca en alvia 20X).
Gisteren was ik bij een vriendin van mij en wij besloten om kratom te gaan gebruiken, 10 ml vloeibaar extract per persoon, wij kregen alleen een warm gevoel en dat vonden wij niet zo leuk.
Ik besloot on wat hash te gaan halen (puur roken uit een pijpje waarmee ik vroeger salvia rookte).
Wij hebben samen 2 gram gebruikt, ik weet nog heel goed dat ik op een gegeven moment het gevoel had in een salvia-trip te zitten. Ik ervoer weer de wat donkere kanten van salvia.
Ik voelde mijn hartslag en een soort innerlijke schreeuw (vanuit salvia hoek).
Ik raakte even in paniek, omdat ik bang was om de controle te verliezen. Gelukkig kon ik snel de baas zijn en mijn angsten te onderdrukken.
Even later besloot ik om nog meer hash te gaan halen, eenmaal in de auto vroeg ik me af of het verstandig was om te gaan rijden, dit zorgde voor meer paniek en angst.
Op een gegeven moment heb ik ook voor een paar minuten de auto langs de weg gezet (omdat ik me in een extase bevond).
Eenmaal bij haar op de bank voelde ik me weer relax en chil. Ik zag duizenden mooie visioenen, ik was bijv. in een grot, in het midden was vuur, zulke prachtige beelden.
Ik weet nu precies waarom ik de laatste tijd een bad-trip kreeg/krijg. Ik ben bang om bad te gaan, vechten heeft weinig zin, maar toch doe ik dat wel en dan ga ik automatisch bad....

Ik heb met salvia zeer apparte ervaringen gehad,,, 90 procent weet ik niet meer, maar tijdens zn fleshback kom ik te weten wat voor vage dingen ik meegemaakt heb,,,
Ik had niet moeten rijden,,, dat zal ik ook nooit meer doen. Ik dacht dat men onder invloed van hash normaal kon rijden,,, vergissing. Ik heb iets gedaan wat erg gevaarlijk was, gelukkig waren er geen mensen op de weg.... nooit rijden als je onder invloed bent, is nu mijn conclusie :)
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol, ik kan me dus echt niet voorstellen hoe je wel kan rijden als je stoned bent. :grin:

Zal wel aan mij liggen blijkbaar. :P
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me zoiets echt niet goed voorstellen van hasj.. ik heb het zelf nog nooit gehad van hasj of wiet.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedoel je dan met bad gaan op hash en weed, misselijk en draaierig in je hoofd ?
want dat noem ik me gewoon niet zo goed voelen, niet echt BAD gaan.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan valt het gewoon verkeerd, of je hebt teveel genomen. Maar echt BAD gaan is mogelijk.
Ik merk dat ik vooral op wiet eerder bad ga dan hasj. Wiet rook ik daarom ook niet meer. Heb het niet meer in de hand. Het overvalt me en kan me dan wel rustig houden maar echt eruit komen gebeurt niet. Wat ik dan heb is het volgende:

Ik word opeens overvallen door een angstgevoel. De laatste keer van 2 hijsen! Ik voel me een soort van gevangen en moet weg ofzo. Ben toen naar huis gegaan. Eerst ging ik stukjes lopen. Ik werd zo iets rustiger na een tijd. In die tijd ben ik heel paranoia gaan denken. Had het gevoel alsof ik in mijn 1tje op de wereld liep. Alsof de wereld heel groot maar tegelijk ook heel klein was. Er flitste beelden langs in mn gedachte. Zo hard dat ik ze zegmaar voor me geprojecteert zag. Die beelden kwamen me ergens bekend voor maar ik wist niet waarvan. De 1e keer dacht ik dat ik gek zou worden. De 2e keer niet omdat ik het al mee had gemaakt 2 weken daarvoor.
Ik zit dan in mn hoofd met mezelf te praten en te overleggen. Ja, je moet wat minder drugs gebruiken. Niet alles hoeft nu. Je moet meer een mono-gebruiker worden. Blabla. Nou was het een domme situatie om te blowen. Er was gezeik thuis. Maar die keer daarvoor niet dus weet zeker dat dit de reden niet was. Ook op andere psychedelica zoals paddo's, die ik rond die tijd ook een keer gebruikt heb, heb ik dit niet. Ik heb zaterdag weer eens een keer hasj gerookt. Beviel me opzich wel. Maar wiet? Denk het niet meer..

Lang verhaal. Maar om even duidelijk te maken dat echt bad gaan op wiet mogelijk is. Je voelt je echt fucked up dan.. Lichamelijk voel je je ook gewoon kut. Net als een badtrip op paddo's bijvoorbeeld. In wat mindere mate natuurlijk. Nou stop ik met typen anders wordt het te lang :P
:rockband:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
sipan zei:
Ik dacht dat men onder invloed van hash normaal kon rijden,,,
Klik om te vergroten...

Volgens mij kan men dat ook wel :wink: iedereen die ik ken die blowd en een rijbewijs heeft, kan nog normaal rijden als die geblowd heeft... Zelf blow ik ook heel veel, ook voor/tijdens het rijden en dat heeft nog nooit voor problemen gezorgd.

Maar iemand die er misschien minder goed tegen kan het misschien beter niet doen... Ik zeg niet dat mensen die geblowd hebben moeten gaan rijden, ik zeg alleen dat er wel mensen zijn die het wel kunnen (in tegenstelling tot met alcohol imo)
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik stoned ben, heb ik altijd het gevoel dat ik beter kan rijden, verstandiger :tongueout:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Twilight zei:
Lol, ik kan me dus echt niet voorstellen hoe je wel kan rijden als je stoned bent. :grin:

Zal wel aan mij liggen blijkbaar. :P
Klik om te vergroten...

Niet perse :) ik blow bij alles wat ik doe, dus ook met autorijden :P ik rook op een gewone schooldag ongeveer 2 gram, en écht stoned word ik dus ook niet meer... Vind het gewoon lekker en brengt wat orde in mijn hoofd :)

zakkie zei:
Als ik stoned ben, heb ik altijd het gevoel dat ik beter kan rijden, verstandiger :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja he dat heb ik ook :P ik heb een mercedis vito, die kun je flink op zijn staart trappen, als ik niet geblowd heb, heb ik ook veel meer de neiging om het echt te doen. Als ik stoned ben heb ik veel meer zoiets van: "ahh, lekker relax autorijden :smoke: "

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."