Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi! ik had een vraagje over heroïne, ik ben geen verslaafde maar gebruik van alles wel een beetje af en toe. een paar maanden geleden heb ik voor het eerst heroïne gerookt (chinezen), maar dit was niet zo’n succes omdat ik niet wist hoe het moest (zelfs na zo veel mogelijk ressearch), waardoor ik veel van het spul verspild heb. nu vroeg ik me af of je dit ook gewoon in een basepijpje kan roken en hoe dat dan werkt, want op het internet staat alleen chinezen als optie bij hero. ik weet dat het niet mag verbranden, heeft iemand een soort tutorial?? bedankt!!"
"hi! ik ben 18 jaar, heb genoeg ervaring met allerlei soorten drugs. nu krijg sinds een paar dagen het antipsychoticum olanzapine, de eerste 2 weken slik ik dit elke avond in de laagste dosering (2,5mg) om te zien wat het doet, dit wordt hierna in overleg met de psychiater als het goed is verhoogd. ik krijg dit om meer rust om mijn hoofd te brengen (te veel nadenken/overprikkeling ivm autisme) en voor slaapproblemen. verder geen sprake van psychose of iets. nu vraag ik me af wat voor drugs ik hiermee kan gebruiken, heb bijvoorbeeld eerder prozac geslikt waarbij ik wist dat ik absoluut geen xtc moest doen. maar ik kan echt niks vinden over combinaties met antipsychotica, behalve dat alcohol extra versuffend werkt maar ik ben toch al niet zo van de alcohol. heeft iemand hier misschien ervaring mee of informatie over? ik weet alleen dat olanzapine in ieder geval op je dopamine werkt dus vermoed ik dat het de werking van oa coke zal verminderen, maar weet dit niet zeker. ik ben ook benieuwd naar de werking icm keta (wat ik nog regelmatig gebruik) en alle andere soorten drugs; amfetamines, benzo’s, xtc, opiaten, tripmiddelen etc… tot nu toe weet ik alleen dat het prima samengaat met blowen (ik doe dit dagelijks en ben persoonlijk van mening dat blowen wel met alles kan), verder heb ik nog niks geprobeerd. ik microdose ook wel eens met ~20 druppels methallylescaline (voor meer energie en blijdschap), maar heb dit voor de zekerheid ook nog maar niet icm olanzapine gedaan."
"ik slik nu bijna 2 weken olanzapine, heb 2,5 uur geleden 2 2cb pillen genomen. had expres vandaag niet de medicatie genomen in de hoop dat ik misschien nog iets zou voelen. maar het enige wat ik voel is de body high, warm hoofd etc maar geen visuals. trippen vanaf nu dus helaas uitgesloten!!"
"hoi! dit is mijn eerste topic, weet dus nog niet zo goed hoe alles werkt ik ben een regelmatig gebruiker van uppers zoals pep, sos en xtc. ik heb alleen nog geen ervaring met benzo’s/opiaten. het enige wat ik ooit in die richting heb gedaan is tramadol, dit gaf me een kalm en euforisch gevoel (alsof alles goedkwam), dit vond ik heerlijk. ik heb al wat research gedaan maar aangezien er zo veel aanbod heb ik niet zo’n goed idee waar te beginnen. ik kwam erop door een vriend van die xanax gebruikte, ook vond ik clonazepam wel leuk klinken. kwam er alleen achter dit dat beide erg duur blijkt te zijn waar ik niet zo’n zin in heb. ik zoek iets om recreatief te gebruiken maar ook omdat ik last heb van (sociale) angst en paniekaanvallen. ik wil graag iets wat kalmerend en graag ook euforisch werkt, maar niet slaperig maakt. iets sterks en langdurend zou ook wel fijn zijn aangezien ik van nature altijd meteen al hoge tolerantie heb en best wel wat kan hebben. alvast bedankt voor de moeite"
"Jumping Jack zei: Daar is een benzo niet voor bedoeld.. Klik om te vergroten... eigenlijk bedoel ik het ook niet echt letterlijk als recreatief, meer gewoon om zelfstandig uit te proberen of ik me er beter door voel. Jumping Jack zei: Als dat zo is kan je wel oxazepam van de huisarts krijgen. Klik om te vergroten... heb dit even opgezocht en zie dat je hier als het goed is erg moe en slap van wordt, dit heb ik juist liever niet. Jumping Jack zei: Euforisch word je er sws niet van het zijn meestal zware downers die alles afvlakken. Klik om te vergroten... ik bedoel meer euforisch in de zin als relaxd, als wat ik bij tramadol kreeg. ik voelde me zorgeloos, ontspannen, niks maakte meer uit en alles leek goed te komen."
"transformated zei: Anders eerst eens de forumregels lezen want prijzen noemen en verkooppunten zijn tegen de regels en mag niet. Klik om te vergroten... oh sorry! wist ik idd niet bedankt. transformated zei: Als ik verder je bericht lees krijg ik het idee dat je een opiaat zoekt ipv een benzo. Klik om te vergroten... ja zou best kunnen, zoals aangegeven heb ik zo goed als 0 ervaring op dit gebied, alleen met hele andere type drugs."
"Rivalrie zei: Tramadol is een optiaat. Geen benzo Klik om te vergroten... nee ik schreef ook “iets in die richting”, weet namelijk niet precies waar alles onder valt"
"Mezelf zei: Ga je nou alles met gpt antwoorden whjahaha.... denk er even om dat wanneer je de vraag net anders stelt en of vraagt zijn eigen antwoord te controleren dat dan meer dan enkele keren je een heeeeeeel ander antwoord kan krijgen.... imho ... Gpt maakt wat dat betreft vaak fouten en heeft ook aannames en oordelen die je weg zou moeten filteren om tot een goed antwoord te komen die niet beladen is met een "mening".... Zo vroeg ik laatst over 2c-e-nboh maar alles was negatief maar toen ik vroeg om zijn antwoord anders te formulieren en er geen focus hoeft te liggen op preventie maar gewoon met feitelijk info komt... en toen kreeg ik echt een niet te vergelijken antwoord.... Weet, GPT weet zelf niet wat hij schrijft he Klik om te vergroten... idd, ik heb zojuist de stof en de omschrijving in chatgpt gezet met de vermelding erbij dat ik een objectief antwoord wil en dat ik zelf geen interesse heb in het gebruiken van de stof, waarop ik vervolgens dit overzicht kreeg wat zeker overeen lijkt te komen met bovenstaande ervaring:"
"Ei-Salade zei: Ik doe m'n heroĂŻne altijd in een pure wiet joint. Klik om te vergroten... dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?"
"Kordie zei: Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik. Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden) Klik om te vergroten... ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken."