Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar je zou denken dat 2-3 dagen dan wel voldoende moet zijn toch?"
"Ik heb ergens gelezen dat je ongeveer een week moet wachten met het nemen van xtc na tramadol te hebben genomen. Klopt dat? Zo ja, waarom?"
"Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?"
"Binnenkort ouders op vakantie dus lekker een tijdje alleen thuis. Ik zit er aan te denken om xtc te gaan nemen in me eentje. Als experiment. In je eentje thuis kan je hele andere dingen doen dan op een plek met mensen en ik ben benieuwd of dat ook een kant van xtc is die tof is. Ik twijfel alleen of dit nou wel echt zo leuk is om te doen en ik ben daarom benieuwd naar jullie meningen/ervaringen. Ik zal een paar voor- en nadelen opnoemen waar ik zelf mee kwam: Voordelen: - Eigen muziek op kunnen zetten - Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op) - Kunnen masturberen - Ideeën op kunnen schrijven - Mijn huis is mijn meest vertrouwde omgeving, ik wil dat met xtc ervaren Nadelen: - Ik probeer minimaal 2-3 maanden tussen elke keer xtc te houden en als het toch niet leuk blijkt te zijn heb ik dus een trip "verspilt" - Ik wil niet dat vrienden weten dat ik dit in me eentje doe dus stel ik ga me echt dood vervelen en wil echt sociaal contact, kan ik niets. Dan zit ik dus maar thuis.. hard te gaan maar me te vervelen."
"Ik heb zojuist wat MDMA kristallen gekocht en ik heb het idee dat het heel lichtjes naar speed ruikt. Is dit gebruikelijk of zou het versneden kunnen zijn? Het zijn ook niet alleen maar kristallen maar ook wat poeder er door. Wat natuurlijk ook gewoon kapotte kristallen kunnen zijn.. Ik ga het niet laten testen, te veel moeite en wil het volgende week gaan gebruiken."
"Dunnetjess33 zei: Heb je al eens XTC gebruikt? Zo niet zou ik het zeker de eerste x niet in je eentje doen... Klik om te vergroten... Ja al een aantal keren gedaan."
"Is dit een gevaarlijke combinatie? Mijn psychiater zei dat het waarschijnlijk geen kwaad kon om het een keer te doen maar echt een duidelijk en zeker antwoord kon ze niet geven. Daarom ben ik opzoek naar mensen die misschien ervaring hebben met deze combinatie."
"SmartieAndMe zei: yellow2020 zei: - Eigen muziek op kunnen zetten - Met niemand rekening hoeven houden: gek doen, dansen (dit doe ik nooit bij andere mensen, ook niet met xtc op) Klik om te vergroten... Kan dit normaal niet dan? je moet toch gewoon lekker vrij en jezelf kunnen zijn bij vrienden? Klik om te vergroten... Het ligt ook meer aan mezelf dat ik dat niet doe. Me vrienden zouden het alleen maar leuk vinden. En w.b.t. de muziek, ik heb het nog nooit bij iemand thuis gedaan waar je eigen muziek kan draaien. Maar ook al ben ik wel bij iemand thuis, het is vervelend als iedereen aan de muziek zit."
"Ik moet trouwens erbij zeggen dat ik wel eens in me eentje onder invloed van xtc ben geweest maar dat was na een feestje en toen waren me ouders thuis (op bed al wel) dus ik kon me gang toen niet gaan. Toen heb ik echt een kwartier aan de eettafel gezeten en voor me uit gekeken. Toen verveelde ik me wel. Ook een beetje met het idee dat ik nog niet naar bed kon."
"Drie dagen geleden heb ik xtc gebruikt en tot op de dag van vandaag lukt het me niet om een volledig harde erectie te krijgen. Impotentie komt volgens mij wel eens voor bij overmatig gebruik maar ik gebruik het maar ongeveer eens in de 1-2 maanden. Moet ik me zorgen maken?"