#1
OXYCODON EN OXYCONTIN ZIJN HEERLIJK IK BEN ERVAN AAN HET AFKICKEN MAAR HET VALT NIET MEE.

Dit is het tripreport waar ik het over had: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86915yellow2020 zei:Ging het in die gevallen niet om de Oxycodon? Met directe afgifte dus?
Ik dacht dat een recreatieve dosering juist meer is dan de voorgeschreven dosering, of heb ik dat nu fout? In jou bron staat ook dit: If you’ve never taken OxyContin before, as little as 30 mg could spell trouble. Maar er staat ook weer dat sommigen wel tot 120 mg gebruiken, en het niet fataal was. Dus ik denk dat 40 mg wel kan, maar je zou voor de zekerheid eerst een halve kunnen proberen bijvoorbeeld, maar dat is jouw keuze natuurlijk.yellow2020 zei:De conclusie die ik daar uit trek is dat 40mg dus best zou kunnen voor een beginnende gebruiker. 10mg meer voor net dat recreatieve effect . Klopt deze conclusie?
Jefferson420 zei:Ik heb zelf geen ervaring met pijnstillers en opiaten, maar ik heb wel een paar trip reports gelezen en daaruit bleek dat 10 mg al een goede dosis was.
![]()
Ik dacht dat een recreatieve dosering juist meer is dan de voorgeschreven dosering, of heb ik dat nu fout? In jou bron staat ook dit: If you’ve never taken OxyContin before, as little as 30 mg could spell trouble. Maar er staat ook weer dat sommigen wel tot 120 mg gebruiken, en het niet fataal was. Dus ik denk dat 40 mg wel kan, maar je zou voor de zekerheid eerst een halve kunnen proberen bijvoorbeeld, maar dat is jouw keuze natuurlijk.

Jefferson420 zei:Ik had het inderdaad niet goedgelezen, nu snap ik je logicaDan zou 40mg idd wel kunnen. Maar de info op die site is dus wel een beetje tegenstrijdig, en dus misschien geen goede bron.
Maar ik denk dat 40 mg inderdaad wel kan. Maar als je nog zekerder wilt zijn kan je altijd nog een halfje nemen, en/of andere bronnen zien te vinden.
En laat je weten hoe het was en of die dosis goed was voor een beginneling?
![]()
Het wisselt per persoon en opiaat, maar dit is wel een stelregel. Nadeel is dat je dan ook makkelijker hooked raakt.yellow2020 zei:Verdwijnen de negatieve effecten na het vaker nemen van zo'n middel en komen de positieve effecten dan meer aan het licht?
Fool zei:Het wisselt per persoon en opiaat, maar dit is wel een stelregel. Nadeel is dat je dan ook makkelijker hooked raakt.yellow2020 zei:Verdwijnen de negatieve effecten na het vaker nemen van zo'n middel en komen de positieve effecten dan meer aan het licht?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."