Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken lorazepam behoorlijk goed, ik moest in 'mijn tijd' van mijn psychiater 3x 2,5 mg slikken daags. (alsof ik niet meer zou nemen dan voorgeschreven stond met m'n ADHD, Borderline, Gegeneraliseerde Angststoornis en Antisociale Persoonlijkheidsstoornis zowaar gediagnosticeerd binnen 31 jaar!) Als je daarmee stopt kun je dus hevige paniek en angst ervaren in mijn geval. Lorazepam is dus als benzodiazepine en antixilotica op de markt gebracht voor het reduceren van angst, niet voor andere bijkomstigheden waartegen het (kan) werkt(-en.) Uiteraard vind ik het erg plezant (op z'n Belgisch) dat het meerdere doeleinden treft, let wel dat hier een enorme tolerantie tegenop gebouwd kan worden en dat verslaving onopgemerkt voor de dag komt (vaak ook nog in een periode waarin je dit totaal niet kunt hebben.) Ik ben dus een benzodiazepine verslaafde geworden doordat ik dit zelfde middel telang, te hoog voorgeschreven kreeg en ben me mede hierdoor gaan oriënteren op het bredere scala wat mij uitkomst kon bieden!! BAD LUCK (wat zoiets betekent als 'slecht geluk') ... if it wasn't for bad-luck, i would have no luck @ all. Het is beter specifieke middelen te gebruiken (want ja, dat doe je... gebruiken) dan de korte weg!"
"Met BAD-LUCK bedoel ik dan extreme doseringen Lorazepam, Diazepam, Oxazepam, Nitrazepam, Prazepam, Chloordiazepoxide, Flunitrazepam (ook wel Rohypnol genoemd), ect. Met extreem bedoel ik dan ook eerder doosjes van 30 per x, dan enkele strips van 10. Uiteraard doorspoelen met voornamelijk bier, wat op ernstige leveraandoeningen kan wijzen en elk ander orgaan in je lichaam aantast! Laat ik zeggen dat ik wel wat gewend ben, en mijn tol nog moet gaan betalen, want tot acuut leverfalen of nierstenen heeft het (NOG!) niet geleid. Op een gekke dag had ik (met mijn verslaving) het lugubere aantal van 50 Oxazepam van 50 mg per stuk bereikt. Een week later zag ik mijn moeder (IN PERSOON!) een tablet van 10 mg nemen en bedrijp geraken ('t gaat goed dat Vlaams) binnen 30 minuten. Tsja, dat zette me wel ff aan het denken of die benzo's wel zo goed zijn voor de mens... NEEN,! Deze zooi blokkeerd enkel receptoren in je hooft waardoor neurotransmitters zoals serotinine en dopamine resp. niet snel (her-)opgenomen worden. Dit kan wel eens verklaren waarom jij Lorazepam slikt en niet meer zo opgewonden wordt waardoor je minder hyperventileerd dan oorspronkelijk. Zo past op ieder potje een deksel. Ik nam deze medicatie ter bestrijding van mijn uitspattingen, stemming en geestelijke tekortkomingen. Succes bleef uit gezien de voorschrijving niet langer dan 2 maanden dient te geschieden. Wanneer je dit kunt behappen en inziet (beaamt) dat ik hier uit complete ervaring citeer, dan zul je de waardering voor mijn pledooi ook immens gaan verklaren."
"En Flameon... Jij als moderator..... Waar zit jij met je hoofd als je iemand 'groen licht' geeft omtrent het toevoegen van alcohol aan tranxene i.c.m. lorazepam? Ik bedoel hiermee dat ik een aantal bladzijdes meer heb dan jij, gevult met dit soort ongein waarmee de mens totaal niet geholpen is. Waarom geef je iemand een tip waarmee diens lever in functie kan falen (abrupt!) en dan nog niet te spreken over toevallen, herseninfarct, bloeddrukschommelingen, (wat tot hartaandoeningen kan leiden, mits gevoellig voor) en zelfs persoonlijkheidsstoornissen (waanideën), nierfalen, mildvergiftiging kan leiden! Kom op zeg, wees eerlijk en voldoende informatief wanneer je over dit soort complexe samenhang spreekt. Mensen aanzetten tot alcohol gebruik is in mijn ogen al een 'blowers-mind' als je begrijpt wat ik hiermee bedoel. mafkees!"
"Stel hè, stel!!!! En hier is niets hyptetisch aan..... Stel dat het hem bevalt. mafkees van een moderator! Ik heb 6 jaar moeten zwoegen tegen een benzodiazepine verslaving gemengt met alle andere drugs die er op de wereld beschikbaar zijn alvorens ik eraf heb kunnen blijven! Klinieken, praatsessies, open groepen, reclassering, geestelijke gezondheidszorg totaan verplichte opname psychiatrische instelling genaamd G.R. Wolfheze. was getekent R. Schepers looking clean but still stinking?"
"http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam gewoon ff kijken en BEGRIJPEN wat er staat! Rohypnol is allang van de markt dus we hebben het niet meer over 'roofies' of 'rode-knol' want dat waren rode tabletten. Wat we hier hebben is i.d.d. flunitrazepam, een klassieke doch erg sterke benzodiazepine waarmee verstandig omgegaan, of misbruik van gemaakt kan worden. Als je zoals ik, door je opa dit soort middelen toegedient krijgt en wakker word met zowaar pijn in je aarsgaatje dan ga je wel even nadenken voordat je wat post op fora zoals deze! Er bestaat niemand op deze totale aardkloot die mij gaat vertellen hoe het allemaal zit. Er staat tenslotte ook een heleboel, dan nog niet te spreken over wat er allemaal zweeft (en de volgende stap om over na te denken is hetgeen wat gewichtloosheid treft en verder...) In mijn dagen heb ik ooit 8 van de 2 mg variant geslikt (met erg voorschrift vermijdende liquide) en kan tot op de dag van vandaag niet navertellen wat er allemaal is voorgekomen. Bij mij brengt het een enorme destructieve levensbehoefte teweeg en kan ik mensen enkel afraden te doen wat ik deed (het licht trof me op de intensive care, ongeveer 21x...) Voor menig mens telt dat een overdosis gemeten wordt met dit soort hoeveelheden en volgt een zeer diepe slaap tot coma bedlederig. Het is maar wat je voor ogen houdt en wat je lichaam van nature kan opbrengen tegen dit middel (en andere benzo's i.c.m.) Zaligmakend zal het niet zijn. Dit heeft meer te maken met hoe idioten zichzelf (waar dan sprake schijnt) staande houden onder narcose."
"Dat zal dan vanuit België illegaal over de grens gebracht moeten worden. Een land waar ik overigens niet van begrijp hoe ze met de wetgeving omgaan t.o.v. drugs, medicijnen en ongeregistreerde produkten. Dat terzijde. België staat wel garant voor meerdere leuke dingetjes die in ons land zwaar verboden zijn heb ik gemerkt. En dan heb ik het niet over balletjes-schieters of astronauten. Rohypnol is in Nederland niet meer op voorschrift te krijgen. De farmaceutische industrie heeft er slechts 1 stof uit verwijderd en wat overblijft is flunitrazepam (iets waar ik geen huisarts voor nodig blijk te hebben.) Desalniettemin is dit een goedje wat evenwel als rape-drug geregistreerd staat... Als ik het tot me neem, wat al weer lang geleden is, vorm ik een destructieve criminele geest en zal mij geen strobree in de weg gelegd worden bij de dingen die ik (volledig impulsief) onderneem. Laat ik zeggen dat het een stof is welke niet geneest! Laat staan wat 2 echte rohypnol met je doen."
"Een crusher voor cannabis-produkten werkt ideaal! Eigenlijk zou ik een weegschaal adviseren en er exact 175 mg op leggen. Vervolgens zou ik de display niet eens het licht in de ogen gunnen en ongeveer 2 à 3 seconden van mijn 'klap-effect' toenemen. Je kunt uiteraard met wat maagzout in een aluminium bakje met water (H2O, hoger dan 30 graden) bla, bla... Gewoon innemen man, bij voorkeur een half uur nadat iemand die je kunt pijlen hetzelfde voor je neus deed. Voor een serieus gesprek zou ik niet voor 0900-0901 bellen... Oh ja, men neme een oud mascara doosje en een potje nagellak (do the math,) plaats op 175 mg afgewogen kristallen in de deponeersector en druk hier met de onderkant van het potje nagellak tegenaan (als je die spullen niet voor handen hebt, neem dan eerst een vrouw!) Vervolgens kijk je andermaal in de deponeercilinder hetgeen een poederachtige stof dient te bevatten alvorens het rietje, welk geattacheerd dient te zijn met 1 van de neusgaten (waarbij de ander subtiel doch ferm dichtgedrukt dient te zijn) waarop een diepe inhalatie volgt en men de komende 20-45 minuten moet gaan voorbereiden op een oneindigende waterval aan gespreksstof en non-verbale therapie, waarop vaak een zekere vorm van terugvalpreventie volgt. Mits dit niet volstaat kunt u uiteraard ook onze vraagbaak raadplegen, of de volgende tip in acht nemen; Aluminiumfolie van de dikke soort, deegroller, aanrecht (dit passeerde de revue zojuist, ik heb het nooit eerder op de proef genomen, of broodplank, marmeren vlakplaat, voetendruk...) :P )"
"Lees even mijn eerdere posts en je zult zien dat niets anders dan welvaart de boosdoener is want je hebt nou eenmaal niet het vermogen om te doseren blijkt. Het menselijk lichaam met geest, heeft minimaal 28 dagen nodig om te herstellen van reductief MDMA gebruik. D.w.z. dat je er niet bij drinkt of blowt, 2 dagen tevoren je vochtbalans op peil brengt, nuttige voedingsstoffen tot je neemt na afloop (vitaminen, mineralen en vezels via natuurlijk verkregen weg) en dat je voldoende rust danwel slaapt... Goh, wat ging ik doorgaans enorm in de fout want ik voldeed niet aan deze criteria. Mind over matter! Je moet met je ratio handelen guppie, je emotie helpt je nog om zeep!"
"1-Crystal Meth (een beetje 3 dagen para na 1 nacht feest...) 2-Benzodiazepine's in extreem hoge dosering 3-Alcohol (je boekt geen progressie!) 4-Heroïne (een ziek-zijn-beter-worden complex) 5-DMT (kunst-psychose net als alle andere tripmiddelen) Salvia is daarintegen wel weer bijzonder 'moving'... Leuk voor avondjes die op niets uit lijken te lopen, vooral met opnameweergaven/spiegels/LED verlichting achteraf gezien."
"Jep, in Arnhem waar ik wat vrienden heb wonen."