Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen ik heb een vraag waar ik een antwoord op wil en het gaat namelijk over ritalin. Ik zelf hebt add maar ik zou graag willen weten wat als iemand geen add heeft en continu ritalin slikt of soms wat voor effect krijg je? Hebben mensen ervaring om mij alsjeblieft te kunnen uitleggen wat je voelt als je ritalin slikt en je hebt geen add werkt het een beetje speederig ? of voel je gewoon iets wakker en rustig ? Of iets heel anders kunnen mensen hun ervaring plaatsen? Alvast bedankt. Groetjes, Missanoniem."
"Beste mensen, Ik slik al ongeveer anderhalf jaar Anti depressie en heb xtc ongeveer ook 1 jaar gebruikt en dat ging goed. Binnenkort is het oud en nieuw en ik ga naar een feest samen met mijn vriend nou heeft hij dus speed in capusels zo'n eentje die ook krijgt b.v bij anti antibiotica. en we hebben ook 11 pillen namelijk niet om op te maken het zijn 2 roze redbulls en de andere 9 zijn blauwe partyflocks. Nou, is mijn vraag dus ik wil speed uitproberen kan dat? Of is dat te gevaarlijk voor mijn eerste keer als ik ook nog eens samen doe met xtc? Niet gelijk maar als de xtc uitgewerkt is wil ik dan overstappen naar de pep. Wat moet ik weten voor ik daar aan begin? Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk krijg ik een antwoord op mijn vraag."
"Bedankt voor je advies, Ik ga er alleen even wat bij toevoegen zodat mensen mij beter kunnen helpen. Ik slik Mirtazapine 15 mg in per dag, alleen als ik XTC gebruik dan stop ik 2 dagen van te voeren met mijn medicijn zodat ik die stof 2 dagen niet in me heb en ik combineer het niet samen met xtc dus ik neem het echt niet in en dan ook nog xtc want ik weet dat het gevaarlijk is samen en dat je een serotonine syndroom kan krijgen en dat wil ik niet. Ik heb dus wel al ervaring met XTC en dat valt elke keer wel goed bij mij alleen wil op oud en nieuw speed gaan proberen maar, is dat een slechte combinatie samen met xtc als het dan ook nog eens mijn eerste keer is? Ik ga niet snuiven namelijk maar ik neem het in een capsule in en me vriend heeft er ook nie veel in gedaan gewoon een beetje."
"harry123 zei: Ten eerste wat ga je doen op oud en nieuw? Ga je naar een feest waar je zonder drugs echt kapot zou gaan? Dan zou ik pep doen, zo niet dan heeft het geen toegevoegde waarde :P. Ten tweede, heb je nooit last van als je het niet meer neemt? Of de dagen naar xtc dat je extra depri bent? Grtz Klik om te vergroten... Ja, ik ga met mijn vriend naar een hardstyle/hardcore feest in Amsterdam en we gaan vanaf t begin ongeveer tot 7 uur sochtends we hebben dan ook xtc maar, door me medicijnen werkt xtc niet zo lang in bij mij dus heb het idee dat ik dan sneller weer eentje moet gaan nemen maar op een gegeven moment raakt dat stofje natuurlijk ook op en waus je niet meer zo erg dus wil ik daarna overstappen op pep maar omdat het me eerste keer is wel er wel voorzichtig mee zijn en weten of dat kan ondanks ik dan al xtc op heb"
"willemvaag zei: Mirtrazepine is een medicijn dat een spiegel opbouwt in je bloed of lichaam. Dus als je het 2 dagen niet neemt zit het in principe nog gewoon in je systeem. Het is niet net als drugs dat als je het 2 dagen niet neemt het uitgewerkt is zo werkt het helaas niet me die medicijnen. Heb zelf in het verleden mirtrazepine gehad maar dan voor het slapen. Hierbij nam ik af en toe amfetamine maar heb denk ik gewoon mazzel gehad daarmee. Klik om te vergroten... Mijn mirtazepine moet ook voor het slapen innemen nee ik weet indd ook dat het nog in mijn bloed zit maar ik neem het voor de zekerheid dan 2 dagen niet in want ik vind het enger als ik xtc neem en dan met mijn medicijnen dat gaat fout dat heb ik meegemaakt toen iemand een keer xtc in mijn drankje had gedaan en het was gewoon een normaal drankje en ik had die dag ook mijn medicijnen ingenomen dus het ging best fout heb denk ik ook geluk gehad dat het niet zo erg fout is gegaan dat ik een serotonine syndroom heb gehad want dat lijkt me echt erg vooral omdat je dan ook dood kan gaan dus i.v.b met mijn medicatie weet ik het verschil wel als je het samen neemt en niet neemt van te voren maar, ik weet niet hoe pep zou reageren bij mij."
"willemvaag zei: Hier op dit forum staat dat je speed en mirtrazepine eigenlijk relatief veilig kan combineren had ik eerder even moeten kijken. Hier is de link naar het topic waar het ergens tussenstaat dat de combinatie mitrazepine en amfetamines relatief veilig is er staat ook wat over mdma en mirtrazepine. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=31763 Hoop dat je er wat aan hebt. En om even terug te komen naar je vraag om speed via een capsule in te nemen is opzich wel een veilige goede manier. Speed versterkt xtc en andersom speed kan de werkingsduur van xtc ook verlengen. Speed en xtc kun je verder wel combineren daar als je maar wel rekening ermee houdt dat het dan allemaal dubbel zo hard inslaat pillen en de speed dan dat je enkel pillen of speed zou nemen. Speed werkt veel langer als xtc en het kan wat minder aanwezig zijn dat je wakker en alert wordt dan vaag en wazig zoals bij pillen. Hoop dat je hier wat mee kan nog een fijne avond. Klik om te vergroten... Dankje wel voor de informatie ik heb daar nu heel veel aan gelukkig valt het samen wel te combineren ik ga nog even uitgebreid over lezen en maak daaruit later een keuze of ik wel of niet neem op oud en nieuw neem en als ik het genomen zal ik ook zeker mijn ervaring hier op de forum zetten zodat andere er misschien ook wat aan hebben bedanks voor je advies Fijne dag nog en ik wens je nog een fijne kerst en oud en nieuw toe."
"Mustafa zei: reverb zei: Mustafa zei: ik ben ook van plan om het bij een keertje te houden Zo veel dingen maar drugs is ook eentje daarvan. Klik om te vergroten... Dat is goed om te horen en mijn complimenten dat je de sterkte van de pil kent (volgens mij de juiste dosis) en dat je dit zo goed hebt voorbereid! Nu je besluit is genomen. Laat je nog weten hoe het is verlopen? Snoep verstandig Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk dat het niet zonder risico is, en heel veel van die verhalen vertellen het ook :P Maar ze vertellen ook de positieve kan , een daar heb ik het weel voor over tanx voor de reactie Klik om te vergroten... Er is al genoeg gezegd wat ik eigenlijk ook wou zeggen maar ja dat staat er nu al eenmaal op wat ik je wel wil zeggen is zorg ervoor dat wanneer je het doet je 2 mooie dagen voor jezelf hebt en geen afspraken of iets want daar heb je daarna totaal geen zin, succes geniet er van hou het op een keer want mensen hebben hier gelijk na de keer als het goed gaat waar we wel vanuit gaan zal die keer altijd in je hoofd nog spoken hoe leuk je ervaring was en eerlijk mijn eeerste keer had ik ook gezegd ik ga het maar 1 of 2 keer in het jaar doen en dat is nu bijna elke maand gebeurd :$ dus hoe leuk de ervaring is de eerste keer zal je altijd aan denken ik hoop dat jij dan ook zo iemand bent die dan nee kan zeggen als je na die keer 1 maand later weer denkt ik heb er zin in dat je dan nee kan zeggen want geloof me na je ervaring gaat er deurtje open en als die deur geopend is.. jaa dat merk je wel succes iedergeval veel plezier en geniet maar niet te vaak gr miss anoniem"
"xmissanoniemxx zei: harry123 zei: Ten eerste wat ga je doen op oud en nieuw? Ga je naar een feest waar je zonder drugs echt kapot zou gaan? Dan zou ik pep doen, zo niet dan heeft het geen toegevoegde waarde :P. Ten tweede, heb je nooit last van als je het niet meer neemt? Of de dagen naar xtc dat je extra depri bent? Grtz Klik om te vergroten... Ja, ik ga met mijn vriend naar een hardstyle/hardcore feest in Amsterdam en we gaan vanaf t begin ongeveer tot 7 uur sochtends we hebben dan ook xtc maar, door me medicijnen werkt xtc niet zo lang in bij mij dus heb het idee dat ik dan sneller weer eentje moet gaan nemen maar op een gegeven moment raakt dat stofje natuurlijk ook op en waus je niet meer zo erg dus wil ik daarna overstappen op pep maar omdat het me eerste keer is wel er wel voorzichtig mee zijn en weten of dat kan ondanks ik dan al xtc op heb Klik om te vergroten... Ik wou er nog bij toevoegen waar ik niet op had gereageerd Ja ik word wel wat downer van maar dat komt door de aantal pillen dat ik neem is dan teveel voor daarna bij 1 of 2 pillen heb nergens last van maar bij 3 of 4 pillen ben ik daarna wel heel erg down"
"Beste Mensen ik had nog niet bericht geschreven van hoe het is gegaan. Ik heb op oud en nieuw geen speed op het feest gebruikt maar thuis en heel klein beetje en daar lag ik al anderhalve dag wakker van ik voelde me rustig ik had geen energie ervan gekregen ik kon goed nadenken en ik was zelfverzekerd. Voor mij was het een prettige ervaring niks ging mis maar ik zou het niet nog een keertje willen doen die brakheid was wel heel erg en ik was heel erg moe en dat was het niet waard. Ook is er paar dagen daarna de uitslag gekomen dat ik ADD heb dus ik slik nu ritalin sinds kort baal ik wel van maar is niks anders. Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven voor mensen die later ook zoiets hebben en speed willen nemen als je add hebt valt de werking wel mee."
"kunnen mensen mij ook helpen ik heb al een topic maar ik plaats mijn bericht ook even hier: Ik slik Mirtazapine 15 mg in per dag, alleen als ik XTC gebruik dan stop ik 2 dagen van te voeren met mijn medicijn zodat ik die stof 2 dagen niet in me heb en ik combineer het niet samen met xtc dus ik neem het echt niet in en dan ook nog xtc want ik weet dat het gevaarlijk is samen en dat je een serotonine syndroom kan krijgen en dat wil ik niet. Ik heb dus wel al ervaring met XTC en dat valt elke keer wel goed bij mij alleen wil op oud en nieuw speed gaan proberen maar, is dat een slechte combinatie samen met xtc als het dan ook nog eens mijn eerste keer is? Ik ga niet snuiven namelijk maar ik neem het in een capsule in en me vriend heeft er ook nie veel in gedaan gewoon een beetje"