Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen Add & Ritalin & ervaring?

geen Add & Ritalin & ervaring?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
x
xmissanoniemxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen ik heb een vraag waar ik een antwoord op wil en het gaat namelijk over ritalin. Ik zelf hebt add maar ik zou graag willen weten wat als iemand geen add heeft en continu ritalin slikt of soms wat voor effect krijg je? Hebben mensen ervaring om mij alsjeblieft te kunnen uitleggen wat je voelt als je ritalin slikt en je hebt geen add werkt het een beetje speederig ? of voel je gewoon iets wakker en rustig ? Of iets heel anders kunnen mensen hun ervaring plaatsen?
Alvast bedankt.

Groetjes,

Missanoniem.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan hoeveel iemand ervan neemt die geen add of adhd heeft. Bij de normale doseringen voor ad(h)d zal het een beetje actiever zijn en wel een speedachtige rush. Het schijnt als het warmer is dan 30 graden buiten dat ritalin sterker werkt dus dat kan ook weer invloed hebben op het effect. Denk dat het ook te maken kan hebben hoe je ermee omgaat en wat je ervan verwacht als je het als medicijn slikt om beter te kunnen werken dan werkt het zo en kun je je focussen. Maar ga je het nemen alsof het drugs is om te spacen dan kan het ook als drugs aanvoelen en had zelf het idee dat ik dan harder ervan ging.

Bij hogere doseringen voelen de meeste mensen ongeveer hetzelfde als speed maar ik weet nog dan 100mg slikken heel anders aanvoelde als 40mg snuiven. Alleen het is onzin om met ritalin veel te nemen want het effect wordt er alleen maar minder leuk op. Het is een medicijn en heb door de jaren heen geleerd dat je medicijnen niet als drugs moet gaan gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."