Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuke ervaring lijkt me, leuk om te lezen ook. met oud en nieuw weer emmie, heb al 4,5 maand niks genomen haha gr"
"pffffffffffffffff, pffffffffffffffffff, pfffffffffffffff haha het klinkt altijd zo grappig als ik space."
"Wanneer was de laatste keer xtc, en hoeveel etc..? Ik heb dit soms wel eens na een avond xtc, maar de volgende dag(en) heb ik het niet meer."
"Bedoel je soms dat als jij opstaat je zwart/wazig beeld krijgt met een soort druk op je hoofd? Daar heb ik ook een tijdje last van gehad, ben wat meer en gezonder gaan eten + meer slaap. En na 2a 3 dagen voelde ik me al beter, nu heb ik er helemaal geen last meer van. Maar aangezien jij dit al geprobeerd hebt? Verder kan je de omstandigheden van de keren dat xtc goed ging en de keren dat het niet goed ging vergelijken. Meer weet ik er ook niet van af, Succes"
"stop met drugs, in jou geval. misbruiker!"
"Ik geloof hier wel in, maar inderdaad zoals al gezegd werd bij mensen die hier open voor staan. Ik denk dat je wel een soort gevoeligheid hier voor moet hebben? Maar het is natuurlijk wel grappig om zoiets is een keer uit te proberen. (zonder al teveel moeite) Maar dat zal wel een heleboel gaan kosten denk ik."