Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-daags festival en speed

3-daags festival en speed

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
baixinhoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort ga ik weer naar een 3-daags 24-uurs festival. Dit is niet mijn eerste keer, maar ik een aantal vraagjes over hoe ik deze ervaring beter kan maken.

Met een 24-uurs festival is het probleem dat er een constante herrie is en ik wil tussendoor toch wel een paar dutjes doen.

Normaal heb ik totaal geen slaapproblemen, maar als ik op een matje lig met een buitentemperatuur van zo'n 30 graden wil het nog wel eens niet lukken.

Nu wil ik op dit festival een dag psychadealica doen en misschien daartussendoor wat pep en sowieso een dag rustig aan en aan het einde weer wat puntjes pep.

Ik heb nog nooit slaapmiddelen gebruikt (alleen melatonine) en ik vroeg me af wat ik het beste kan gebruiken na pep, zodat mijn geest toch even een paar uurtjes tot rust kan komen.

Dus wat voor slaapmiddelen kunnen jullie mij aanraden?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat geen pep nemen het beste slaapmiddel is :wink:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#3
Valium schijn je goed van te kunnen slapen maar neem het niet gelijk met pep want ze werken beide het tegenovergestelde
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd benzodiazipines. Temazepam en Lorazepam zijn bij uitstek de niet te lang werkende inslapers. Ik zou alleen dat niet op een festival gaan zitten uitproberen. En idd, je van de pep verhoogde hartslag verlagen met downers kan HARTstikke gevaarlijk zijn. Bovendien zorgen slaapmiddelen alleen dat je nokkie gaat, en even een blanco droom hebt. Je geest rust niet uit, in die fasen komen je hoogstwaarschijnlijk niet met die slaapmiddelen, maar fysiek kan je wel weer.

Ik zou eerder aanraden te proberen tegen jezelf te zeggen ik MOEt nu slapen, een koptelefoon op te zetten, en een niet te harde muzieksoort op te zetten, die je niet kan afleiden. Dus ook geen vocals erdoorheen enzo. Minimal tech ouzo? Zwart tshirt om je hoofd binden, en dat moet je echt wel op een natuurlijke manier een tukje moeten kunnen doen. Als je wakker schiet ofzo probeer niet je armen of rest van je lichaam ofzo te bewegen, daar word je te wakker van.
b
baixinhoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zie net dat ik dit bericht een half jaar geleden heb gepost. En nooit mijn bevindingen met jullie heb gedeeld.

Vrijdag: LSD (2 zegels)

Rond 5 uur 's ochtends op zaterdag begon ik een beetje moe te worden. Alles was super trippy en wilde nog fit genoeg zijn voor de nacht van zaterdag. Dus ik besloot om maar richting de tent te gaan. De trip was zeer plesant tot eng tot alles, zoals een LSD trip hoort te zijn (waarschijnlijk ook wel een van de betere ooit). Toen ik aankwam in de tent, ging ik slapen met mijn vriendin. Ik heb 1,5 valium genomen (had het van te voren al een keer geprobeerd en dat had ik ongeveer nodig om normaal in slaap te komen). Na een half uur sliep ik. En hoe. 8 uur later werd ik wakker om een hemels donzenbed en alles was plezant. Heb vervolgens gefeest tot diep in de nacht van zaterdag, zonder enige vorm van uppers.

In de ochtend van zondag toen de grootste DJ's van het feest op het punt stonden b2b te gaan draaien. Had ik besloten om toch nog wat pep bij te pakken. Dat ging allemaal goed en heb uiteindelijk bijna niks gebruikt en toch zo'n 15 uur achter elkaar gedanst.

Overall een goede tot zeer goede ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."