Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Immuun zijn voor cocaĂŻne lijkt me bijzonder sterk. Heb je de coke laten testen? Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan. Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt."
"ljuv zei: Iemand is twee keer slecht gegaan op XTC⊠Das wel wat anders dan er niet tegen kunnen ofzo haha. Ennnn er werd evengoed eerst aangeraden 2cb eerst thuis te testen. Wellicht gaat TS wel veul lekkerder op een middel dat je sero niet helemaal opfokt, weten wij veel. Volgens mij werd er meer bedoeld dat het een incidenteel iets is geweest en daarom verder âonderzoekâ nodig is. Als in: kun je spreken van âslecht gaan op XTCâ als iemand 2 keer een slechte ervaring heeft gehad en 2 keer een geweldige⊠Waarbij de set en setting van de slechte ervaringen zeker niet optimaal zijn geweest. Vooral de laatste keer: is het wonderlijk dat je XTC slecht valt op een festival als je de dag ervoor ook al XTC hebt gebruikt (+ vermoedelijk slechte slaap en slecht gegeten, want festival)âŠ? Niet dat het daarmee iemands schuld is, maar verantwoord gebruik beperkt de risicoâs wel. En wij kunnen iemand inderdaad wĂ©l opweg helpen met hoe je die context kan optimaliseren. Volgens mij werd het dus niet als victimblaming bedoeld door @xammyx, maar juist met de intentie om de oorzaak van het niet lekker vallen van de XTC buiten TS zoeken. Maar dat was hoe ik het opvatte. Hear, hear! Klik om te vergroten... Thanks voor het verhelderen van mijn intenties. Vind het persoonlijk zonde als mensen het idee krijgen dat ze slecht gaan op een drug als de omstandigheden en het wellicht onbewust verkeerd gebruik daar juist voor zorgen."
"Zelf vind ik een joint veel chiller omdat je dan een paar hijsjes kan nemen en hem dan ff weg kan leggen om te kijken hoe je je voelt. Dan heb je veel meer controle over je high dan als je producten met thc extracten consumeert, aangezien dat veel later inkickt en veel harder kan aankomen Is mij ook een paar overkomen dat ik echt heel slecht ben gegaan op wiet (paniek en warmte aanvallen). Bij mij is dat ontstaan door veels te snel te hijsen waardoor alles in één keer inkickte. Vervelend om te horen dat je dit hebt moeten mee maken. Neem een keer joint en probeer een paar hijsjes met lange pauzes ertussen"
"Hey guys, Ik ben binnenkort van plan om ritalin een keer te proberen bij het studeren. Nou weet ik van mezelf dat ik redelijk verslavings gevoelig ben. Is het dan verstandig om ritalin te gebruiken of is het risico op verslaving te groot. Ik ben capabel om coke op een verantwoorde manier te gebruiken 1x in de 2-3 maanden dus ik denk dat ik dat bij Ritalin ook kan. Wat is jullie mening?"
"ljuv zei: Ik heb een beetje hetzelfde: behoorlijk verslavingsgevoelig maar daardoor eigenlijk ook wel extra voorzichtig met shit. Sos kan ik makkelijk in huis hebben en niet gebruiken, wiet weer t o t a a l niet om maar wat te noemen. Wat hier verder gezegd wordt klopt zeker, ritalin is ontwikkeld om zo weinig mogelijk verslavend te zijn. Maar als je dit gebruikt als iemand zonder adhd of andere diagnose waarvoor je het nodig kan hebben, is de kans wel wat groter. Je kan het best een keer proberen! Als je jezelf daarna goed in de gaten houdt en aan de bel trekt zodra misbruik op de loer ligt. Ik moet wel zeggen dat ik voor mijn diagnose ook zelf met ritalin heb lopen kutten, en dat soms juist averechts werkte. Uiteindelijk bleek methylfenidaat ĂŒberhaupt niet het beste middel voor me te zijn, zoals voor veel vrouwen. Voor mij is de juiste sweetspot vinden en op het juiste moment innemen van medicatie echt essentieel voor de effectiviteit van het middel⊠Klik om te vergroten... Grappig hoe iedereen zijn eigen âzwakte puntenâ heeft als het gaat om verslaving. Ik zou wiet echt een jaar in de kast kunnen laten liggen, maar dingen zoals speed en sos zou ik echt wel wilskracht moeten gebruiken om het niet elke maand te gebruiken"
"Gezien het feit dat je nu 3 maanden achter elkaar XTC hebt gebruikt zou ik je aanraden om een wat langere pauze te nemen. Het liefst 6 maanden zodat je receptoren volledig kunnen herstellen. Mocht je toch nog wat willen gebruiken doe dan iets wat geen (grote) impact heeft op je serotonine. Denk daarbij aan speed of sos. Heb me laten vertellen dat 2cb in lage dosering ook heel prettig is op een festival."
"daniqje85 zei: Nog geen ervaring met 2cb. Wat is een lage dosering. Moet ik nog met andere dingen rekening houden ? Ik zal het dan eerst thuis eens proberen voordat ik dat op een festival doe Klik om te vergroten... Tresshold 5mg Licht 10-15mg Medium 15-20mg Sterk 25> Opkomst 60 minuten Piek 2-3 uur Nagloei 2-3 uur Totaal 6-7 uur Altijd je 2cb laten testen want als je te hoog doseert kun je te veel trippy effecten krijgen en als je juist meer mdma effecten wilt krijgen moet je het echt bij een lage dosis houden. Qua tolerantie: twee weken na gebruik zou je weer dezelfde effecten kunnen voelen als je eerste keer. Gewoon een keertje thuis met vrienden uitproberen en ervoor zorgen dat er iemand bij is die niet gebruikt zodat die je kan ondersteunen, mocht je niet lekker gaan. Lekker techno muziek opzetten en proberen in de flow van de muziek te komen. Bijkomend voordeel van 2cb is dat je niet strak gaat staan Zou het zeker afraden om dit voor het eerst op een festival te gebruiken aangezien voor sommige mensen die prikkels een beetje te veel kunnen worden."
"FredKroket zei: Iemand die al slecht gaat op xtc zou ik zeker geen 2cb aanraden op een festival Klik om te vergroten... Ik ben van mening dat je alleen kan zeggen dat je âslecht gaatâ op een bepaalde drug als je het op een verantwoorde manier ( voor zover dat gaat) hebt gebruikt en het negatief hebt ervaren. Als je een drug op een onverantwoordelijke manier gebruikt is de kans dat je slecht gaat bijzonder groot. Of je nou 2cb, xtc, speed of andere rotzooi gebruikt en je gewoon aan de aanbevolen dosis en frequentie houd, en je hoofd er een beetje bij houdt lijkt het me sterk dat je slecht zal gaan."
"Heb een periode veel X gebruikt maar ik vind de dip daarna echt vreselijk. Gebruik veel liever sos of speed. Crash is na gebruik erger dan bij X maar na een dag of 2 voel ik me weer top. Bij X heb ik soms echt meerdere dagen soms zelf weken nodig om me weer goed te voelen."
"Hey guys, Ik heb in de afgelopen 3 maanden zeker 4x XTC gebruikt waarvan 2x een flinke overdosering. Super onverstandig natuurlijk. Ik ben momenteel een grote pauze aan het houden maar ik ben van plan om 21 oktober weer te gebruiken. Dan zou ik 4 maanden pauze hebben gehad maar mijn onderbuik gevoel zegt dat het beter is om even langer te wachten (6-8 maanden pauze) aangezien mijn brein wat meer tijd kan gebruiken om te herstellen. Wat is jullie mening en als ik geen XTC kan gebruiken wat zou ik het beste als alternatief kunnen gebruiken. Persoonlijk zat ik aan speed of 3-mmc te denken."