Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als wappen seks onder invloed is, dan heb ik alleen nog maar gewapt qua seksuele ervaring ... En altijd coke. Maar ik weet dus niet hoe het zonder dat spul is, volgens mij maakt het voor mij weinig uit of ik nu wel of niet onder invloed ben, vgm is coke sowieso niet zo seksueel stimulerend?"
"Nou, ik had enkel donderdag niet gebruikt ... Gister weer, zaterdag niet gebruikt zondag wel, slecht geslapen zondag en maar twee grote maaltijden gehad, weer zeurderige hoofdpijn ..."
"Attimo zei: Goh dat love gevoel ga je van coke nooit krijgen denk ik. Ik word er gewoon energiek, scherp, wakker en licht euforisch van. Ik zit barstensvol zelfvertrouwen en heb het gevoel alsof er een grap is en ik de enige ben die hem snapt. Ik heb nog nooit dat love gevoel bij een andere drug ervaren, buiten mss een beetje bij truffels. Maar dat zou ik nooit op zo'n feestje doen, een festival mss wel nog. Klik om te vergroten... Ik daarentegen krijg dat 'love gevoel', mits met het juiste gezelschap, juist zwaar hard van de coke. En TS, gewoon een andere dealer zoeken."
"Wij hebben in onze stad geen coffeeshops. Alles gaat per tientje. Nu had ik het bij een dealer van wat kennissen gehaald die mij gingen leren draaien, dus ik kende die dealer niet en heb dr al ballen verstand van. Volgende keer ga ik het gewoon bij een vriend halen ..."
"Ik combineer ze ook niet. Ik gebruik nu al een week geen coke meer, in plaats van coke ben ik dus gaan blowen. Hiervoor nog nooit geblowd."
"Ik ga soms ergens altijd chillen op de grond met mn jointje, en daar zijn miertjes en andere beestjes, zeer interessant. Maar kunnen die stoned worden van enkel de geur/rook van mn jointje? Kunnen ze überhaupt stoned worden? Ik merk wel dat ze gedesoriënteerd werden maar komt dat enkel door de geur of zijn ze dan echt stoned? Eentje ging in een rondje lopen"
"Sinds een week ipv dagelijks sos gebruik, dagelijks blow gebruik. Nu werd ik vandaag misselijk wakker met keelpijn en ben nog steeds misselijk, keelpijn wat minder. Het voelt alsof ik ziek wordt. Maar heb toch eerder het idee dat t door t blowen komt. Ik had gister een enorme suikerdip, was al twee uur aan het lopen en al een beetje geblowd. Pas later in de avond had ik de mogelijkheid om cola te drinken, niet meer aan t lopen, daarna nog een btje verder geblowd. Maar waarom gaat de misselijkheid niet weg. Goed gegeten, mn lichaam heeft nu zeker wel suikers binnen ... Ik had vroeger veel vaker last van suikerdipjes in de avond maar daar had ik de volgende ochtend vrijwel nooit meer last van ... Overigens, ik ben sosa gewend, maar bij blowen komt de kick er niet in fsow? Soms ben ik gewoon in een x duizelig zonder verder iets te voelen. Andere keren komt de kick er wel lekker in ... maar soms dus niet. Is dat het verschil met soft- en harddrugs? Of heb ik gewoon slechte wiet?"
"Nee hahaha, maar dat jointje blijft rook afgeven toch? Als er eentje op de uitstekende grasspriet/blad zit hou ik hem in de rook"
"Ik begin echt koorts te krijgen ofsow ... Blowen kan daar toch niet de oorzaak van zijn neem ik aan? :="
"Wat betekent right on the money? De beschrijving van urban dictionary snap ik niet. Maar wel jammer dat die beestjes niet stoned kunnen worden, zijn toffe beestjes."