Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MaskedDrugConsumer zei: Ik ken de vendor en heb daar 6apb poeder en pellets van gedaan, was naar mijn mening gewoon goed maar had het niet getest. Zal de volgende keren maar wel eens testen, is namelijk geen goede zaak als er giftige stoffen in zitten inderdaad😅. Nooit een RC getest om eerlijk te zijn, niet al te slim bedenk ik me nu. Weet ook niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen en ben er denk ik ook te ongeduldig voor ofzo. Maar ja liever geen gif voor mij dus je comment heeft me positief beïnvloed. Bedankt daarvoor Klik om te vergroten... Fijn dat je ervaring gewoon goed was. De vendor kwam trouwens een aantal dagen zelf met de melding, hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk. Zou het zelf ook niet zo snel getest hebben toen maar heb hier wel van geleerd."
"Snap de cravings maar heb toch met 3-MMC altijd het idee dat ik er niet zo gevoelig voor ben als de rest. Nu is het ook naar mijn idee steeds negatiever in het nieuws en dit soort topics zorgen natuurlijk ook niet echt voor een positieve draai aan het middel. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit het gesnoven heb, heb een hekel aan snuiven en dus altijd oraal genomen. Ja was leuk, fantastisch of was ik een seksgod? Nee, echt niet eigenlijk. Op Reddit is trouwens wel echt bekend dat het enorm fiendish is als je het snuift, dus je cravings worden dan enorm net als bij coke. Die laatste ben ik trouwens ook niet heel erg groot fan van haha"
"inderdaad iedereen aan de stimulanten moet ik zeggen. Ik zelf heb twee weken geleden AL-LAD geprobeerd. Net als LSD een lysergenamide maar dan zonder bodyload en een veel makkelijkere headspace. Ik heb 300 microgram geprobeerd, wel een hogere dosis maar niet absurd hoog. Ik vond het erg aangenaam en had veel visuals. Echter moet ik er wel bij zeggen dat ik een andere verwachting had. Ik heb meer visuals gehad op LSD in ieder geval. De headspace was wel veel en veel lichter naar mijn idee. Toch prefereer ik LSD over AL-LAD, was wel leuk voor een middagje."
"Ik houd zelf van trippen en vind DOC altijd een unieke headspace hebben, het is stimulerend omdat het een amphetamine is maar je tript er ook van. Ook 5-MeO-MiPT (Moxy) schijnt bijzonder te zijn maar heb ik zelf geen ervaring mee. ETH-LAD, AL-LAD schijnen erg apart lysergenamides te zijn met elk hun eigen unieke karakter. Heb ze wel liggen maar nog niet aan toe gekomen. Zelfde geldt voor 4-HO-MET wat een tryptamine is maar zonder al te erge headspace. O-PCE / 3-MeO-PcP hebben ook een apart effect, het zijn dissos maar toch geheel anders naar mijn idee. All time favourite is voor mij toch wel 1p-LSD en 4-HO-MET gecombineerd, bijna DMT achting. Niet aan te raden als je nog niet heel erg ervaren tripper bent. Alles lijkt inderdaad op een klassieke drug, en alles is ongeveer wel te herleiden naar een klassiek effect. Toch vind ik verschillende RC's echt wel unieke eigenschappen hebben. Ik denk dat je alles wel ergens op kan laten lijken als je goed zoekt, dus misschien ga je wel nooit een duidelijk antwoord vinden op je vraag."
"CuriousExplorer zei: Ik hoor veel goeds van 6-apb ( als stim ) En 1p-lsd ( als psy ) . @Snuffelaar , Wat is er zo speciaal aan A-pihp? Stond op mijn bestellijst maar heb hem verwijderd, misschien onterecht? Klik om te vergroten... A-PiHP schijnt echt gevaarlijk te zijn man, compulsieve redoses enzo, 6-APB is trouwens wel echt heel erg de moeite waard, is een soort psychedelische mdma"
"Alle keren dat ik 6APB gebruikt heb heb ik ook een booster the genomen, het was succinate dus had een dosis van 150 mg en nam daarna ongeveer een paar uur, denk drie a vier, nog 100 bij. Waarschuwing is wel dat dit erg hoog is en de katers echt een hell waren. Studententijd was leuk maar zou het dus niet aanraden. Wat ik later gedaan heb om het een beetje te verlengen zonder 6APB te nemen is 2cb te nemen. Als je dit tot je beschikking hebt. Ik merkte dat de trip daardoor echt weer terug kwam op niveau en van 2cb heb je ook nagenoeg geen echte kater omdat het een psychedelica is. Kanttekening is wel dat ik aanraad niet een hoge dosis te nemen, 6APB is al wat trippy van zichzelf namelijk en raad echt aan ervaren gebruikers aan wat psychedelica te nemen."
"Djordy63 zei: Ah oke, dat klinkt niet fijn nee. Is ook wel een flinke dosis de booster ja. Goede tip van de 2CB! Ik ben bekend met dit goedje en heb nog 4 van die gele Pokemons hier liggen, plusle is dat dacht ik haha. Destijds getest op 14mg. Hoeveel zou je aanraden? En op welk tijdstip? Als de ‘trip’ een beetje over is? Klik om te vergroten... Ik zou het nemen als je merkt dat de piek eraf is, bij mij was dat na zo'n vier uur dacht ik, 15 mg is prima."
"Ik heb jullie eerlijke mening nodig. Recentelijk ben ik 4-MMC tegen gekomen via het dark web. Dit heeft er voor gezorgd dat ik weer eens lichte interesse heb in dit stofje. Ik heb wat rond zitten neuzen en weet het vgende van 4-MMC. Het schijnt een soort combinatie te zijn van speed en MDMA. Hierbij heb je een euforische high. Het was voornamelijk in het begin van de Research Chemical Scene erg populair en werd ook verkocht als zogenaamd ‘bath salt.’ Daarnaast zit bij deze drug altijd een soort hype achter de naam heb ik het idee. Als je op Reddit vraagt of dit nou echt zoveel beter is dan bijvoorbeeld MDMA dan krijg je al snel veel mensen die dit beamen. Echter is dit vaak zonder argumenten waarom, het is gewoon zo. Ik vraag mij dus daadwerkelijk of dit de moeite waard is. Komt dit door de hype en lichte nostalgie van onze internet vrienden dat deze drug een soort ‘cultstatus’ bereikt heeft? Men heeft het veelal over ‘pre-ban’ 4-MMC, wat geweldig schijnt te zijn. Of heb ik echt de boot gemist en moet ik dit proberen als ik al een hoop andere dingen geprobeerd heb. Ik heb een voorliefde voor MDMA en spaar graag mijn serotonines op om om de zoveel tijd goed te kunnen trippen. 3-MMC is bijvoorbeeld ook favoriet bij velen maar dit vind ik totaal niet in verhouding staan met sommige reports over hoe geweldig dit spul is. Daarnaast denk ik dat veel mensen dus nostalgisch zijn en denken aan 4-MMC als geweldig. Mede omdat er niks anders was en het een ‘veilig’ (niet helemaal maar toendertijd waren er veel vuile MDMA pillen) alternatief was. Dit is ook de reden dat ik mij afvraag of ik het wil proberen. Ik heb namelijk een full time baan en ben opeens verantwoordelijk geworden. De dagen doorhalen en ff al je serotonines erdoorheen blazen zijn voorbij. Ik kan natuurlijk wel een dagje vrij nemen, dat is geen probleem maar wil eigenlijk na dinsdag geen last meer ervaren. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van gedoseerd en verantwoord gebruik. Dus, beste forum leden. Voor degene die het gebruikt hebben. Vraag ik je loeiharde en ongefilterde mening over 4-MMC. Hoe controversieel die ook is, ik hoor graag van jullie. Thanks."
"Wat een uitgebreide reactie, wat fijn, thanks. Hieronder mijn gedachtes hierover: ost zei: Uit je bericht kan ik opmaken dat je niet heel fan bent van 3-MMC Klik om te vergroten... Ligt aan de situatie, voor een concert zou ik 3-MMC echt aanraden, ik was helder maar kon mij goed verliezen in de muziek. Oraal (ik snuif nooit) duurt het een uurtje of vier in totaal, dit is perfect voor een concert van maximaal twee uur. Als je naar huis gaat is het uitgewerkt. De effecten van 3-MMC voor een avond hard gaan thuis (met bijvoorbeeld MDMA op de bank) zou ik niet zo snel doen. ost zei: Kortom, het is dus een beetje moeilijk vooraf te zeggen omdat iedereen het anders ervaart. Klik om te vergroten... natuurlijk altijd heel subjectief hoe iemand iets ervaart met betrekking tot de drug. ost zei: Ik denk dat als je 3-MMC niet zo vindt, je 4-MMC waarschijnlijk ook niet geweldig zult vinden. Klik om te vergroten... Dit zie ik dus wel vaker, ik ga er dan ook een beetje van uit dat het een hype is geworden nu. Ik was gewoon heel benieuwd of ik dus iets echt gemist heb. Ik neem zelf graag met mijn vriendin in thuissetting MDMA, we waarderen dan muziek samen meer en hebben dan een leuke avond. Misschien verwacht ik dat nu ook te veel van 4-MMC terwijl dat niet is wat ik moet zoeken. ost zei: Als je ervanuitgaat dat het effect van 4-MMC hetzelfde is als dat van 3-MMC, maar dan met extra euforie, zou je het dan de moeite waard vinden? Klik om te vergroten... maar hetzelfde alleen dan sterker neem ik aan? En voor oraal gebruik duurt het iets korter begrijp ik dat goed. Wellicht dat ik dus het gewoon bij MDMA houd, ik weet dat ik deze niet moet vergelijken natuurlijk maar wil zorgvuldig mijn gebruik plannen."
"GHBismijnietdebaas zei: 6-apb is er niet eens meer Klik om te vergroten... Is echt makkelijk te vinden nog, is wel een tijdje weggeweest moet ik zeggen."