#1
De voorbereiding:
Eigenlijk nagenoeg kan ik vrij weinig vinden over deze combinatie. Voor de mensen die niet bekend zijn met 6-APB, het is een serotonine releaser die erg lijkt op MDMA. Echter is de afgifte van serotonine iets trager dan bij MDMA en daardoor duurt de piek bijvoorbeeld 3 tot 4 uur. De totale trip duurt iets van 10 uur, best lang dus. LSD heeft dezelfde tijd en ik heb goede ervaringen met een originele ‘candyflip’ en wilde nu een langere ervaring.
Ik ben dus al bekend met de candyflip (LSD en MDMA) en was benieuwd naar een ervaring die wat langer zou duren. Ik heb in mijn drugs loopbaan al twee keer eerder 6-APB gebruikt en was heel erg benieuwd naar de combinatie met LSD. Ik heb hiervoor de dosis een klein beetje naar beneden gebracht en 150 microgram LSD genomen en 150 milligram 6-APB. Naar verwachting zou de ervaring ongeveer hetzelfde zijn maar omdat beiden middelen een lange werkingsduur hebben zou de ervaring dus iets langer duren. Ik heb dit samen met mijn vriendin ondernomen en gepland.
De dosis die we genomen hebben:
150 milligram 6-APB (let op dit is succinate, hiervan ligt de dosis hoger dan op Psychonautwiki)
150 microgram 1P-LSD
80 milligram 6-APB (bijgenomen)
De come-up:
De come-up is altijd ruig, ik heb gekozen om de pellet 1P-LSD en de pil met poeder 6-APB tegelijk te nemen. Hierdoor zou de piek op het zelfde moment ongeveer plaatsvinden. Dit is bewust maar kan voor de beginnende gebruiker als heftig worden ervaren. Gedachtes als ‘waar ben ik aan begonnen’ en ‘oh God wat ben ik nerveus.’ Hoe vaak ik ook bepaalde drugs gebruik de zenuwen blijf ik altijd houden. Anyway, na ongeveer 50 minuten verdwijnen mijn zorgen als sneeuw voor de zon. Mijn kaken beginnen te klemmen, de serie op TV is hilarisch en de kamer vult zich met fantastische kleuren. Alles begint in te slaan.
De trip zelf:
Ongeveer een uur tot anderhalf uur later sta ik lekker te gaan op bepaalde clips. Ik ben een ontzettend groot rock fan en clips van The Used gaan er erg goed in. Ik heb een ontzettend goede waardering ontwikkeld voor deze clips en ga hier dan ook erg lekker op. De nummers vloeien in elkaar over en ik stuur alles met mijn telefoon naar de TV. Na ongeveer 4 uurtjes voel ik de trip iets afnemen in intensiteit en neem ik nog wat bij, dit had ik al klaargelegd en zo houd ik ook controle over de dosis. Dit was een kleine 80 milligram.
Het einde:
6-APB ebt altijd weg, het is niet zoals bij MDMA dat er opeens een crash is, je voelt deze geleidelijk aankomen. Dit is prettig en in de nasleep hebben mijn vriendin en ik nog een hoop te vertellen gehad aan elkaar. Dat is het mooie aan samen serotonine drugs doen, je opent jezelf echt tot een ander. De trip heeft in totaal zo’n 12 uur geduurd.
De nasleep
Deze is gewoon verschrikkelijk, ik kan het echt niet anders verwoorden. Hoe ontzettend leuk ik de avond heb gevonden en hoe mooi alles was tijdens het trippen, de crash is het niet waard. Ik ben verantwoordelijk in het gebruik van mijn drugs en neem nooit achterlijk dosissen. Ik weeg alles af en laat zelfs tegenwoordig dingen testen. Alles klopte gewoon echter de dip erna is vreselijk.
Misschien wordt ik hier te oud voor of vind ik dit gewoon het niet meer waard. Ik wil niet meer mijzelf zo rot voelen de komende dagen. Het is nu woensdag en ik heb in de nacht van zaterdag en zondag getript. Het lichte gevoel in mijn hoofd is er nu nog steeds, ik weet dat het voorbij gaat en ik weet dat het tijdelijk is. Echter heb ik alleen op 6-ABP deze ervaring. Van MDMA heb ik nooit zo’n heftige dip als dit. Ik heb gelukkig alle supplementen in huis om het dragelijker te maken echter ervaar ik de dip nog steeds.
Gelukkig had ik de maandag en de dinsdag vrij van werk en kan ik de rest van de week thuiswerken, echter kan ik niet zeggen dat deze trip in mijn professionele loopbaan past. Nu had ik vrij en hoefde ik ook niets maar dit had echt niet gekund ook op maandag en dinsdag. Misschien is er gewoon geen plek meer voor dit soort avonden in mijn leven. Tripmiddelen zijn nooit zo heftig en hoef ik niet een hele week van bij te komen. Ik twee jaar geleden ook al afscheid genomen van speed, dat heb ik in totaal twee keer gebruikt en vond ik de dip ook niet waard. Ik denk dat het verstandig is hetzelfde te doen met 6-APB.
Vaarwel 6-APB, het was leuk je gekend te hebben maar hier scheiden onze wegen.
Voel je vrij om vragen te stellen onder het report.
Eigenlijk nagenoeg kan ik vrij weinig vinden over deze combinatie. Voor de mensen die niet bekend zijn met 6-APB, het is een serotonine releaser die erg lijkt op MDMA. Echter is de afgifte van serotonine iets trager dan bij MDMA en daardoor duurt de piek bijvoorbeeld 3 tot 4 uur. De totale trip duurt iets van 10 uur, best lang dus. LSD heeft dezelfde tijd en ik heb goede ervaringen met een originele ‘candyflip’ en wilde nu een langere ervaring.
Ik ben dus al bekend met de candyflip (LSD en MDMA) en was benieuwd naar een ervaring die wat langer zou duren. Ik heb in mijn drugs loopbaan al twee keer eerder 6-APB gebruikt en was heel erg benieuwd naar de combinatie met LSD. Ik heb hiervoor de dosis een klein beetje naar beneden gebracht en 150 microgram LSD genomen en 150 milligram 6-APB. Naar verwachting zou de ervaring ongeveer hetzelfde zijn maar omdat beiden middelen een lange werkingsduur hebben zou de ervaring dus iets langer duren. Ik heb dit samen met mijn vriendin ondernomen en gepland.
De dosis die we genomen hebben:
150 milligram 6-APB (let op dit is succinate, hiervan ligt de dosis hoger dan op Psychonautwiki)
150 microgram 1P-LSD
80 milligram 6-APB (bijgenomen)
De come-up:
De come-up is altijd ruig, ik heb gekozen om de pellet 1P-LSD en de pil met poeder 6-APB tegelijk te nemen. Hierdoor zou de piek op het zelfde moment ongeveer plaatsvinden. Dit is bewust maar kan voor de beginnende gebruiker als heftig worden ervaren. Gedachtes als ‘waar ben ik aan begonnen’ en ‘oh God wat ben ik nerveus.’ Hoe vaak ik ook bepaalde drugs gebruik de zenuwen blijf ik altijd houden. Anyway, na ongeveer 50 minuten verdwijnen mijn zorgen als sneeuw voor de zon. Mijn kaken beginnen te klemmen, de serie op TV is hilarisch en de kamer vult zich met fantastische kleuren. Alles begint in te slaan.
De trip zelf:
Ongeveer een uur tot anderhalf uur later sta ik lekker te gaan op bepaalde clips. Ik ben een ontzettend groot rock fan en clips van The Used gaan er erg goed in. Ik heb een ontzettend goede waardering ontwikkeld voor deze clips en ga hier dan ook erg lekker op. De nummers vloeien in elkaar over en ik stuur alles met mijn telefoon naar de TV. Na ongeveer 4 uurtjes voel ik de trip iets afnemen in intensiteit en neem ik nog wat bij, dit had ik al klaargelegd en zo houd ik ook controle over de dosis. Dit was een kleine 80 milligram.
Het einde:
6-APB ebt altijd weg, het is niet zoals bij MDMA dat er opeens een crash is, je voelt deze geleidelijk aankomen. Dit is prettig en in de nasleep hebben mijn vriendin en ik nog een hoop te vertellen gehad aan elkaar. Dat is het mooie aan samen serotonine drugs doen, je opent jezelf echt tot een ander. De trip heeft in totaal zo’n 12 uur geduurd.
De nasleep
Deze is gewoon verschrikkelijk, ik kan het echt niet anders verwoorden. Hoe ontzettend leuk ik de avond heb gevonden en hoe mooi alles was tijdens het trippen, de crash is het niet waard. Ik ben verantwoordelijk in het gebruik van mijn drugs en neem nooit achterlijk dosissen. Ik weeg alles af en laat zelfs tegenwoordig dingen testen. Alles klopte gewoon echter de dip erna is vreselijk.
Misschien wordt ik hier te oud voor of vind ik dit gewoon het niet meer waard. Ik wil niet meer mijzelf zo rot voelen de komende dagen. Het is nu woensdag en ik heb in de nacht van zaterdag en zondag getript. Het lichte gevoel in mijn hoofd is er nu nog steeds, ik weet dat het voorbij gaat en ik weet dat het tijdelijk is. Echter heb ik alleen op 6-ABP deze ervaring. Van MDMA heb ik nooit zo’n heftige dip als dit. Ik heb gelukkig alle supplementen in huis om het dragelijker te maken echter ervaar ik de dip nog steeds.
Gelukkig had ik de maandag en de dinsdag vrij van werk en kan ik de rest van de week thuiswerken, echter kan ik niet zeggen dat deze trip in mijn professionele loopbaan past. Nu had ik vrij en hoefde ik ook niets maar dit had echt niet gekund ook op maandag en dinsdag. Misschien is er gewoon geen plek meer voor dit soort avonden in mijn leven. Tripmiddelen zijn nooit zo heftig en hoef ik niet een hele week van bij te komen. Ik twee jaar geleden ook al afscheid genomen van speed, dat heb ik in totaal twee keer gebruikt en vond ik de dip ook niet waard. Ik denk dat het verstandig is hetzelfde te doen met 6-APB.
Vaarwel 6-APB, het was leuk je gekend te hebben maar hier scheiden onze wegen.
Voel je vrij om vragen te stellen onder het report.