Ik ben nog te schijterig voor 5-MeO-DMT. Ik heb het liggen, maar weet niet of ik het ooit zal durven. Ik geloof je meteen dat de ervaring niet niks is. Serious business. Zacht uitgedrukt. Zéker geen partydrug… oh my, je zou er maar met die intentie aan beginnen, dan heb je het niet begrepen. 😅 Heb jij ook de alles-is-één-ervaring gehad op dit middel?
En wat zijn je ervaringen met N,N-DMT? 80-100 keer, dat is niet niks zeg!
oh jemig, echt zoveel! een keer een lamp in een woonkamer, van metaal, met een soort bloemetjes motief. Ik zat op die bank op klaarlichte dag, Alles behalve de lamp en de tafel werd pikzwart, alsof er niks meer was. Die lamp veranderde in goud en ik ben zonder van die bank te zijn geweest om die lamp gaan zweven. Dat motief van die bloemetjes begon helemaal te verdraaien op een manier dat helemaal niet kan. (soort extra dimensie ofzo) op het plafond boven die lamp draaide allemaal kleuren licht, echt neon fel (echt het mooiste dat ik heb gezien) en op de achtergrond een soort van mistieke "muziek/geluid"
Wat ik ook vaak had was met gesloten ogen extreme visuals, met allemaal tekens en afbeeldingen die heel sterk lijken op wat de azteken en maya's aan kunst hadden, ik denk dan ook sterk dat dat afgeleid is van DMT die ze daar al duizenden jaren via ayahuasca ervaren.
Daarnaast een ervaring: ik liep door een soort industriele gang (ik zag mezelf van een afstand) mijn silouhet was helemaal zwart, ik zag alleen de omlijning van mijn lichaam. Aan het einde van die gang was een deur, die opende ik op een kier en daar kwam fel wit/goud kleurig schijnsel doorheen. Op dat moment kwam er een wezen achter me staan, een meter langer ongeveer en ook een pikzwart silhouet. Hij legde zijn hand op mijn schouder en vanaf die plek veranderde alles aan mijn lichaam in goud. En toen kwam ik plots uit die trip.
Ik heb ook een keer in een vierkante gesloten kamer gezeten waar allemaal tekens wederom over de muren verschoven. In het midden van die kamer was een vierkante pilaar/console en daar kwamen 3 strengen uit die als een soort vlecht door elkaar heen draaide met dezelfde tekens als op de muur. Die console voede dus de patronen op de muur. Toen verscheen er een zwarte hand (hoor je ook vaker, dat is het aparte van DMT, veel dezelfde belevingen), Die hand kwam dichterbij en in de palm lag het silhouhet (dus ook weer zwart) van een vrouw met een pas geboren baby. Dus in die trip kreeg ik het gevoel dat ik even keek naar hoe alles geschapen is.
en zo nog talloze belevingen, Alles om me heen veranderde in lego-achige blokken, die helemaal gingen verschuiven, dus meubulair was niet meer te herkennen.
Een keer bij het strand naast een duin in de auto op een pakeerplaats. Ik heb een suzuki alto, maar die veranderde in een soort cockpit van een ruimteschip en het helmgras van de duinen begon enorm te groeien en hing helemaal ovre mijn auto heen..
Maar het meest aparte van DMT is, vind ik, dat de trip waarin je zit veel echter voelt dan de normale wereld. Dus als ik uit een trip kom heb ik altijd even het gevoel dat ik in een soort poppenkast leef.
Ik heb nooit, als enig psychedelisch middel, een bad trip gehad van DMT, alleen maar hele vette ervaringen.