Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.youtube.com/watch?v=MfVDicnvnFc Weed song"
"ik blow zelf ook wel eens op het balkon dan kijk ik over de tuin naar de achterburen, een oude bejaarde man die altijd in de schuur bezig is en heel vaak door de tuin loopt en ik ga altijd zwaaien naar hem"
"hee, ik zat laatst in de les en we hadden t over de ABC-Eilanden, en dat is dus in principe ook nederlands grondgebied, en ik vroeg me af of daar ook een soort van gedoogbeleid is? En zo ja, is het dan ook zo dat je maximaal 5 gram op zak mag hebben, en maximaal 5 planten in de tuin mag hebben staan? Keep it high wilzon"
"lucky strike peuk met mix wiet van een shop, smaakte goed! shag was op, anders gebruik in javaanse 3/4 smaakt net wat beter"
"Mensen ik heb een groot probleem: ik heb wiet, alleen geen tip/vloei/tabak/pijpje/bong/waterpijp... hoe moet ik het roken?"
"hee allemaal ik ga over 4 weken op wintersport in Italie, en een kameraad van mij gaat mee. en nu willen we eigenlijk wel een jointje roken daar dus ik zat te denken, is de kans groot dat ik gepakt word? en zo ja wat zijn dan de gevolgen(ik ben 17 jr.) en wat is de beste plek het te verstoppen? ik hoorde van iemand gewoon 3 jointjes draaien, allemaal in een buisje. dat vervolgens in een boterhamzakje doen en dan in een pot pindakaas, en dan de pindakaas eroverheen en omdat pindakaas een pasta is, zou het luchtdicht moeten zijn?"
"ik ga met de auto, maar werkt het dan, om het in de pindakaas te stoppen?"
"je kan niet wachten tot je over ong 1 jaar met een kameraad(smookt ook) samen woont in Amsterdam en je alle 318 coffeeshops hebt uitgetest"
"heee allemaal. ik ben nog niet zo ervaren met XTC, en ben ook vrij huiverig omdat het toch om harddrugs gaat. heb het nu 2 x gebruikt. 1e keer was geweldig! 2e al een stuk minder( ook leuk) dit was ong 1,5 maand na de eerste keer. nu hoorde ik dat je minimaal 3 maanden tussen gebruiken nodig hebt om het serotonine in je hersens weer aan te vullen? en ik zit met een probleempje: ik ga 27 november naar qlimax en wil daar graag een pilletje gebruiken. maar ik had een vriend van mij beloofd die meegaat naar qlimax en nog nooit heeft gebruikt, volgende week een pilletje te 'proberen' zodat het niet compleet nieuw voor hem is daar. maar ik ben bang dat mijn serotonine dan niet weer op het juiste peil zit? ik heb wel gehoord dat als ik na gebruik de volgende week gewoon 5-HTP slik het rustig kan en ik een geweldige ervaring tegemoet ga op qlimax! mvg wilzon"