Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpanning vooraf XTC

Spanning vooraf XTC

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
willyfreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb juist het tegenovergesteld.

Voel de zenuwen helemaal opkomen en vlinders in me buik en rillingen van WOUW dit wordt weer een geweldige avond met XTC, hoop dat ik flink lekker zal spacen vanavond.

Zelf 0,0 gedachten ooit gehad dat het slecht zou gaan, zelf ook nooit bad gegaan maar een maat van me wel (zijn ogen begonnen afzonderlijk te rollen en springen na alle ooghoeken, heel vies gezicht!)
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb dit inderdaad ook gehad :) Eerste keer had ik het juist niet omdat ik geen idee had wat ik moest verwachten, maar de tweede keer vond ik het toch heel erg spannend, van "wanneer zou die gaan werken" :) Kriebelend gevoel in de buik en stuiterende beentjes ( adhd he :tearsofjoy: ).

En de derde keer ook omdat het in een club was (afgelopen weekend) terwijl de 2 keren daarvoor op festivals waren, dus ik zat als een malle te shaken op de wc (niet volledig afgesloten! bovenkant open en onderaan kon je voeten zien) terwijl ik het q-danceje tevoorschijnhaalde en doormidden bijtte. Toen snel mijn flesje corona met water gevuld en terug bij mijn maten aangeschoven ^^
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik herken me er heel erg in haha. Dan denk ik weer van 'als dit maar goed gaat, en ik de trip lekker voel (:' En dan trip ik hem eindelijk lekker =D
Maar heb van een vriend gehoord dat je juist niet zo moet denken, omdat je dan meer kans hebt op bad gaan ofzo..
d
dullieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik neem wel eens een enkele keer XTC op een speciaal feest. Maar als ik er van te voren aan denk krijg ik toch een beetje spanning/zenuwen. Gedachtes als: ''Hopelijk gaat de trip goed aanvoelen'' , ''als ik maar niet teveel ga gebruiken waardoor ik ga hallucineren en een badtrip ga krijgen'' ''als maar alles goed gaat''
zijn dan veel voorkomend.

En dat terwijl mijn XTC trips altijd super zijn geweest. En eenmaal als de pil werkend is alles over. Dan gooi ik liever nog meer erin :wink:

Herkend iemand zich hierin?
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oooooh zooo herkenbaar! Voooor zo veel feesten gehad, trillende armpjes en beentjes, spanning en zenuwen:grin: En toch wetende dat het gewoon weer geweldig gaat worden! Top gevoel is dat :rock:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herkenbaar, maar eigenlijk moet je gewoon ff van feest genieten. En dan opeens denken oja laten we beginnen en het dan gewoon over je heen laten komen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."