Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeze XTC trip was de beste (17Jaar)

Deze XTC trip was de beste (17Jaar)

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EvalogicLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had dus vorige x blauwe nikes, ~ 165MG MDMA en eerst had ik een halve en we zaten ergens onder een brug en we gingen snel weg want het was een kut plek dat die insloeg dus we gingen ervoor al weg, we reden op scooters en een vriend die viel op zn bek met zn scooter toen die insloeg van een halve dus dat was al en groot effect, nou evenlater zaten we op een chill plekje aan het water en we namen nog een halve dus ~165MG in ons bloed. ik voelde me chill en na een uur nam ik er nog 1 en hun ook, dus we hadden er 2, na nog een uurtje nam ik er nog 1 en dus hd ik er 3 op, reken maar uit. 3x165mg is ~500mg MDMA en daarvan 6% 2CP, 2CP gaan je hersenen beeldvervormingen maken, dus soort van haliguneren, en ik keek ik het water en ik zag allemaal prullebakken voorbij drijven en er zaten katten in de bomen die sprongen over naar andere bomem, boven ons was een weg en een lantarenpaal, wij kijken daarheen en we zien mensen in pakken lopen (beeldvervorming) dus, en dat ging maar door! 2-3 uur lang, later lag er ergens een sigaret op de grond en ik keek naar de rook en even laten zag ik allemaal slangen lopen, maar dat was gewoon die rook die er vanaf kwam, + ik zie altijd mensen met brillen op, van die paarse of goude hippie brillen haha, ik vind t echt prachtig spul maar het werkt extreem verslvend dus je moet er maten mee kunnen houden, 1-2x in de maand kan geen kwaat + doe het op een rustige omgeving waar je je zelf kunt uiten met de goeie mensen. :openmouth: :openmouth:
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je zeker dat er 2CP of wat dan ook in zit? Want bij deze hoge dosissen wordt er vanwege het teveel aan MDMA ook gewoon MDMA omgezet naar MDA, waar je ook van kan hallucineren.

Lijkt me verder niet echt een leuke "trip", klinkt allemaal erg chaotisch, onverantwoord en ongecontroleerd...
E
EvalogicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miele zei:
Weet je zeker dat er 2CP of wat dan ook in zit? Want bij deze hoge dosissen wordt er vanwege het teveel aan MDMA ook gewoon MDMA omgezet naar MDA, waar je ook van kan hallucineren.

Lijkt me verder niet echt een leuke "trip", klinkt allemaal erg chaotisch, onverantwoord en ongecontroleerd...
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig zit er niet allen meer MDMA in, maar ook 2% 2CP per pil, en daarvan ga je beeldvervormingen krijgen.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
die visueele vorming vind ik juist het gaafste maarja
je kunt nog wel twee pillen pakken daarna maar die slaan langena nie zo hard in als de eerste duss.. :smoke:
w
willyfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vindt het report niet echt goed om eerlijk te zijn :(

leestekens, spelfouten enz.

Daarnaast geef je aan dat 1 á 2 keer per maand geen kwaad kan. Volgensmij moet je je nog goed inlezen over wat XTC (of beter gezegd MDMA) met je lichaam doet voordat je dat zegt!

Ook geef je niet aan om de hoeveel tijd je wat genomen hebt. Uiteindelijk alleen wat je op hebt en wat je begon te zien.

2CP zit tegenwoordig niet zomaar in een pil zoals jij aangeeft! Ik weet zo niet wat die nike's erin hebben zitten (pillreports werkt momenteel ook niet). Maar zoals aangegeven kan het gewoon MDA zijn. Wat juist logischer lijkt.

Vindt dit helaas niet report waardig!

Hoe is het trouwens afgelopen met die maat van je die viel met zijn scooter? wat meer informatie over hoe en wat zou fijn zijn!
E
EvalogicLid
01-01-2024, 00:00
#6
willyfreak zei:
Vindt het report niet echt goed om eerlijk te zijn :(

leestekens, spelfouten enz.

Daarnaast geef je aan dat 1 á 2 keer per maand geen kwaad kan. Volgensmij moet je je nog goed inlezen over wat XTC (of beter gezegd MDMA) met je lichaam doet voordat je dat zegt!

Ook geef je niet aan om de hoeveel tijd je wat genomen hebt. Uiteindelijk alleen wat je op hebt en wat je begon te zien.

2CP zit tegenwoordig niet zomaar in een pil zoals jij aangeeft! Ik weet zo niet wat die nike's erin hebben zitten (pillreports werkt momenteel ook niet). Maar zoals aangegeven kan het gewoon MDA zijn. Wat juist logischer lijkt.

Vindt dit helaas niet report waardig!

Hoe is het trouwens afgelopen met die maat van je die viel met zijn scooter? wat meer informatie over hoe en wat zou fijn zijn!
Klik om te vergroten...


ja hij viel op een dijk tegen een hek aan met 50km/h omdat die wou kijken waar ik mijn scooter zou neerzetten, dus viel die half op de weg half tegen een hek aan met nog een maat achterop, de bestuurder viel op zijn heup en heeft nog steeds een blauwe heup en de ander viel op de straat en heeft een grote plek op zijn hoofd.
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuke report, herken veel :grin: gekste trip die ik ooit gehad heb was met 5 Q-Dance pillen, toen was ik ook zwaar aan het hallucineren, heel leuk allemaal (behalve de kater dan) Ik ben alleen best klein (en was toen 15) dusja, daar heb je et al :xtc:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zit geen 6% 2CP in elke pil. Dat zou een dure grap worden.
Wel word er 9% van de mdma omgezet naar mda. En mdma is uit zichzelf ook al een lichte hallicugeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."