Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet onder jouw stoel du-uh !"
"Weideland verkoopt ze nog Neen serieus, is nergens in Europa legaal. Iets uniek is jullie nederlanders afgenomen. Hopelijk volgt de marihuana niet."
"Zet er dan ook even bij van welke pruster je dit kweeksetje hebt gekocht. Kwestie van in de toekomst verdere teleurstellingen te voorkomen!"
"Thai gruis moet je nemen dus!"
"Denk dat je niet veel meer zal zien van de VS dan de transitzone als ik dat lees."
"Kan je poeder kwauwen dan? Voor te kauwen heb je echt wel de bladeren nodig (gedroogde), waar je dan een soort van bal mee moet maken en daar erg lang moet op kauwen. Lijkt me niet de meest prettige manier om salvia tot zichzelve te nemen. Smaakt niet al te best me dunkt. De trip daarentegen zou dan wel weer wat langer duren."