Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gewoon door smoken"
"dankje. nu weet ik zeker dat ik keertje lsd ga doen"
"laatst ging ik voor de 2e keer keta doen met 5 vrienden (voor mijn vrienden was het de 1e keer). ik had ook wat speed(amfetamine) bij me. beetje door elkaar gedaan. op eens roept een vriend van me amfetaketa. dus gingen we als mongolen rond lopen en roepen amfetaketa! t was een leuke nacht.. dat gevoel van ketamine met de snelheid van speed.. geweldig!!!"
"Xtc met je vriendin?? dat wil ik ook;D k moet t altijd geheim houden."
"aiit"
"als ik speed heb gesnoven kan ik heel goed leren.XD over paar maanden heb ik examens, ik ga dan ook weer speed gebruiken."