Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live

LSD live

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik dacht ik schrijf eens een tripreport wanneer het dus aan de gang is, man wat een tocht om hier te geraken: accounts, emails, nog eens inloggen, knopjes, andere emails, pffff :grin:

Euh wat heb ik genomen: boedha, ik schat bijna een volledige in stukjes genomen.

Begonnen rond 11.30 met het eerste stukje van een 1/3 restant van deze zomer. Dan rond 13.00 denk ik, de schaar erbij gehaald om reepjes af te snijden van het volgende stukje. Ik denk 3 reepjes nog afgesneden, leek goed doseerbaar tussen de reepjes in maar NATUURLIJK weer niet lang genoeg gewacht tussen de reepjes in. Illusions, illusions. En nu dus redelijk veel genomen blijkbaar. Maar goed, alles gaat goed, het sneeuwt buiten, schitterend voor 2 redenen:
1. the obvious one en
2. mijn vrouw zit ingesneeuwd bij haar moeder en kan dus niet direkt met dochterlief (1.5jaar, alive and kicking) naar huis komen. Vrouwlief is niet erg trippy-minded dus doe ik het soms eens als ze het niet ziet. hihi. :grin:

Oei, dat kadertje was hier eens aan zijn einde gekomen maar nu snap ik het concept scrollen terug.

Soit: verder, alles is zeer interessant maar gaat moeilijk. Concentratie concentratie!

Muziekje opgezet: Ace Ventura, ik denk dat die meneer ooit ook al eens een tripje gedaan heeft want zijn muziek is hier echt schitterend voor.

Verwarming goed hoog gezet, lekker als t buiten zo koud is.

Alles beweegt hier nogal man, maar wel schitterend!

Heb hier nog een link open staan met zo'n 3d straattekeningen. Schitterend ,echt!

Als ik mijn concentratie verlies dan ben ik volledig vertrokken in eender wat dan ook.
Maar t blijft aangenaam.
Wel redelijk goed geslapen deze nacht dus goeie basis.

Mijn eigen textje herlezen is ook wel grappig.

Ik ga dit al even posten ... misschien straks nog wat typen, met al die knopjes hier pfff


Man man man: websites moeilijk, om uberhaupt terug op uw eigen post te geraken.... pfffwwww

Maar bon, luxeproblemen uiteraard.

Zeg gerust als ik forumregels aan het overschrijden ben ....

Man, van alle drugs die ik al genomen heb blijft Lsd toch wel veruit de interessantste (lange woorden, denken ,denken, moeilijk)

Wel leuk zo een schrijffoutencontroleur.... misschien een kandidaat woord voor het nieuw Nederlands woord van het jaar.

En het blijft sneeuwen dus dat ziet er wel goed uit qua, privat trip time. Eigenlijk erg als je zo denkt maar bon, zij wilt van geen drugs weten en ik ben een kleine snoeper dus er komt wat geregel bij te pas. Verder wel een goed koppel ... en schitterende dochter, begint nu te spreken: echt geweldig !



Grappig, was net aan het staren naar dat blauwig diagonaal lijntje dat achter mijn naam stond maar na effe kijken bleek er dus online te staan. lacheuh!

Oei sirenes , zitten de smurfen ook op het internet of wat? Ah nee ze rijden door...

Net ff naar de sneeuw gaan kijken: de kat zal geen uitvlucht meer hebben als ik hem de volgende keer confronteer met zijn bezoekjes aan ons terras. I have pootjes-prints, now it's official, the cat of the neighbours is comming by to say hello from time to time.

ok, ff terug normaal doen: er is toch al wel zo'n 10cm gevallen schat ik.

Man man, Ace Ventura: wat een kerel! Dark Matter!!! jiiiiihaaaa!




Vrijdagavondspits zal wel lekker in het honderd lopen met al die sneeuw.
Vrijdagavondspits is dus volgens de spellingscontrole verkeerd.

En daarnet het verlossende telefoontje gehad: Stress, verkeer, files, urenlang miserie dus ze blijven nog wat bij schoonmoeder aan de warme stoof. Schoonmoeder woont aan de westkant van Brussel en wij ten oosten dus voor 1 keer speelt die kut ring van Brussel in mijn voordeel.

En het begint donker te worden en daarmede veranderen de hallucinaties ook naar veel geveegder. Weet je wel: met vegen zo...




Kei hard man, ben aan het luisteren naar Cardiac Arrest van Ace Ventura en ineens stopt mijn media-player ff met lopen. Man ik had bijna en cardiac arrest. Ik zit hier al een uur of 7.00 denk ik non-stop naar beats te luisteren, als het dan ineens stopt op zo'n raar moment (dus geen break of zo) ontstaat er wel een plotse leegte. Pfffffwww Maar zoals het een goede windows applicatie betaamt: na ff haperen gaan we vrolijk verder. oooeeff :grin:



Toch wel ff mijn dank richten aan de oprichters en mod's van dit forum: als je vollop er in bent is het wel leuk van eens een medium te hebben waar je gewoon kunt zeggen wat je voelt, meemaakt en denkt en dit zonder wijzende vingertjes van werkgevers, facebookcontacten, vrienden, familie, of who-ever ..... lekker anoniem en in de hoop dat er mensen zijn die dit lezen en begrijpen. :beer:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog een reepje. hi hi

Wel goei tripkes eigenlijk die boedhas. Ooit hoffmans of zo gehad waarvan je er 1.5 in je mond stak en nog vrolijk stond te dansen op de dansvloer. Zou bij deze geen waar zijn.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#3
effecten al een pak minder, ik kan mij er nog laten inzakken maar veel minder hevig dan daarstraks. Toen was het niet van laten inzakken maar eerder van holy guacamole.....
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man man man: websites moeilijk, om uberhaupt terug op uw eigen post te geraken.... pfffwwww

Maar bon, luxeproblemen uiteraard.

Zeg gerust als ik forumregels aan het overschrijden ben ....

Man, van alle drugs die ik al genomen heb blijft Lsd toch wel veruit de interessantste (lange woorden, denken ,denken, moeilijk)

Wel leuk zo een schrijffoutencontroleur.... misschien een kandidaat woord voor het nieuw Nederlands woord van het jaar.

En het blijft sneeuwen dus dat ziet er wel goed uit qua, privat trip time. Eigenlijk erg als je zo denkt maar bon, zij wilt van geen drugs weten en ik ben een kleine snoeper dus er komt wat geregel bij te pas. Verder wel een goed koppel ... en schitterende dochter, begint nu te spreken: echt geweldig !
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch wel ff mijn dank richten aan de oprichters en mod's van dit forum: als je vollop er in bent is het wel leuk van eens een medium te hebben waar je gewoon kunt zeggen wat je voelt, meemaakt en denkt en dit zonder wijzende vingertjes van werkgevers, facebookcontacten, vrienden, familie, of who-ever ..... lekker anoniem en in de hoop dat er mensen zijn die dit lezen en begrijpen. :beer:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu was ik aan het denken: gezien de omstandigheden en het feit dat de trip precies een beetje begint af te nemen, om misschien de restjes van daarstraks nog wat verder af te knippen....

Ik vraag me af: mijn telefoongesprek met mijn vrouw leek me, vanuit mijn standpunt :grin: , goed verlopen te zijn. Zou ze het al door hebben? Ze is er wel redelijk gevoelig voor, dat heb ik al willen merken met lagere dossisen.
Zo eentje dat je neemt en denkt: mmm, dat merkt ze niet. MAAR dan toch: "gij doet zo raar?" Betrapt! Ik beken, mea culpa maxima, I did iiiiiiit! :wave: :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan toch nog een reepje afgesneden.
DrLupo on the radio , jiiiihhaaa!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch ff dat stuk karton dat hier ligt ff terug opbergen want anders blijf ik snijden tot ik weer niet meer weet waar een schaar voor dient.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik nu mijn kop hier door het schuifraam steek dan is het zo lekker stil voor een vrijdagavond. Man , zalig hoe de sneeuw: 1, alles dempt en 2,iedereen rustiger doet rijden dus minder rpm's en rolgeluiden.

Ja, dit is voor mij wel een deftige sneeuwbeurt : als er een cm of 10 ligt en gans het land staat in rep en roer (terwijl ik hier lekker rustig binnen zit te trippen).
Morgen in het nieuws weer berichten over zouttekorten. Naar jaarlijkse traditie.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat die hoffmans of zo betreft: ff anticiperen: waarschijnlijk slecht bewaard of zo...

Effecten beginnen weer sterker te worden, nice!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#11
nu wordt het erg moeilijk nog iets te doen...lezen, typen
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gehoor ook weer .... mmm ... soit: psytrance klinkt weer erg psy, laat ik het zo stellen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#13
en nog een redelijk dikke reep afgesneden, chill: set and settings perfectomundo!!!! :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok , ik begrijp het : mijn denken trekt alles uit elkaar in begrijpbare onderdeeltjes en gaat dan van dit punt de verbanden leggen.
Maar als ik dat uit elkaar trekken niet doe, dan zie ik de werkelijkheid hoe ze werkelijk is, zonder alles een grijpbare naam te hoeven geven.

Maw: denken uitschakelen en zuiver aanschouwen.

Dus: makers van psychedelische muziek zijn gewoon mensen die dat kunnen zonder continue te moeten trippen om zichzelf te bevestigen in wat ze doen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik weet niet goed hoe ik het hevigste gedeelte moeten beschrijven buiten dan hallucinaties in alles in alle richtingen, kleuren , patronen, golven, geen onderscheid meer tussen mezelf of alles rond me....

kga er stilaan mee ophouden hier achter de pc, de boel nog wat opruimen en eens kijken wat m'n bed me brengt. Ogen toe: misschien nog wat moois te zien.

Slaapwel en bedankt aan diegene die mijn verschillende berichten reeds in 1 groot bericht geplaatst heeft. Sorry dat ik het zelf niet 1 een groot bericht geplaatst heb maar dat had niet gegaan in een Live-report.

Cheers! :wave:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#16
flinke space zo te zien :)
w
wazzaah12Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dankje.
nu weet ik zeker dat ik keertje lsd ga doen :grin:
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
I have pootjes prints hilarisch :grin:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#19
Top triprapport en nog live ook... hilarisch. (Ik zie je gaan.)

En voor 1 keer vind ik het niet erg dat mijn eten nog beweegt terwijl het op mijn bord ligt.
Klik om te vergroten...
:wave:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bah, vieze sigaretten, ik begrijp volkomen waarom men in de jaren weetikveel nog mensen heeft proberen doen afkicken van andere drugsverslavingen met behulp van LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."