Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Oud en nieuw, witte speakers

[XTC] Oud en nieuw, witte speakers

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WhiteSpeakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede avond,
Om te beginnen, ik ben niet goed in reports/verhalen schrijven, dus neem me dat niet kwalijk!

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin oud en nieuw gevierd in Amsterdam.
Wat waren de supplies?

- 4 witte speakers
- 60 euro wiet (alvast voorgedraait, 12stuks~)
- 1,5 liter water
- 1 liter energy drink
- 3 zakken snoep
- 3 pakjes kauwgom

We waren rond half 9 in amsterdam en het was al best wel druk en gezellig, we staken een jointje op en liepen richting de dam.
Eenmaal stoned door alle drukte bij de dam zijn aangekomen hebben we even gekeken wat er te doen was, er werd hier en daar al wat vuurwerk afgestoken en met mijn stoned hoofd beloofde dit al een hele goede nacht te worden.

Het was 10 uur, we waren nu bij leidseplein, ik zal dit stuk even skippen want het gaat uit eidnelijk om de XTC trip..
Het was dus 10 uur (22.00), tijd om de xtc te nemen, we zijn naar het vondelpark gegaan en hebben daar ieder een halfje genomen.
We hebben even gezeten en een peukje gerookt waarna we verder zijn gaan lopen.
We liepen een beetje uit de "main" wegen, langs de grachten om de XTC lekker in te laten slaan.

Tijdens het lopen voelde ik hem aardig inkicken, misschien wel iets te hard en ging even zitten, ik werd helemaal warm en had mijn vest en jas uitgedaan en paar slokken water genomen waarna ik me weer helemaal top voelde.


Vanaf hier weet ik de tijden niet meer, maar ik zal het zo goed mogelijk in volgorde zetten.

23.00
De tijd vloog, het was geweldig, ik wist vanaf nu al dat dit de vetste nacht van me leven zal worden, ookal was dit mijn 3e keer XTC.
We gingen terug naar leidseplein om te kijken wat daar te doen was, er was niet zoveel te doen en we vergaten bijna de tijd.
Ik realiseerde me dat eht bijna 12 uur was en dat het bijna nieuw jaar zou zijn, We waren eerder op de dag al naar museum plein geweest omdat daar het ging gebeuren, maar toen met me stonde hoofd leek me dat helemaal niks. Maar nu leek me dat een super idee.
we liepen naar museum plein, op ons gemak met de massa mee en aan alle kanten vuurwerk wat hemels voelde.
elke stap, dat telde als een seconde dat we dichter bij museumplein kwamen, vond ik alles steeds leuker en leuker worden.

Eenmaal aangekomen, hadden we de "perfectste" plek, er stond een hekje voor ons, en vanaf daar konden we midden op het veld kijken en het podium.
We leunde er lekker tegen aan terwijl de klok dichter naar de 00:00 tikte zaten we rond ons kijken wat iedereen nou eigenlijk aan het doen was.
Het was bijna 12 uur, het aftellen begon. 10..9..8..7..6...5... Ik voelde me zo gelukkig, alsof er iets unieks zou gaan gebeuren (elke tel werd mijn lach op mn gezicht groter), 12 uur! ik gaf mn vriendin een kusje, wat denk ik toch wel het beste moment van mijn leven was, en keken samen verder naar het vuurwerk.

Vanaf toen weet ik eht echt allemaal niet meer,
Na een heletijd te hebben gestaan zijn we weer gaan lopen, met een jointje aan (die erin gingen als siggaretten).
Het zal half 2 zijn geweest, en iedereen was er behoorlijk aan, we liepen amsterdam weer in, en volgde de mensen.
We hadden diepen gesprekken, over hoe wij ons voelde, hoe wij dit mee kregen. nou je kent het wel :wink:.

Terwijl we de mensen volgde en ons de vrije gang lieten gaan in amsterdam en genoten van alles wat er gebeurde om ons heen zijn er rare typishe XTC dingen gebeurt.
Het feit, dat alles zo scherp voor je is en dat je iedereen kan aankijken en meekrijgt wat er gebeurt terwijl er allemaal dronken mensen rond lopen zal jullie wel genoeg vertellen.

Ik zal even paar van mijn favo momenten die dag neertypen:

-We liepen en er liep een groepje politie agenten langs, ik keek ze strak aan en zag hoe er 1tje weg keek, dat gevoel gaf mij een enorme kick.
-een helehoop mensen tegen gekomen en mee gepraat en nieuwjaargewenst, wat echt super tof was om te doen! vooral om hun reactie terug te zien.
Zo kwamen wij een groepje chinezen tegen die een vriend van hun op hun rug meetilde, we hebben ons voorgesteld en ze succes gewenst, dat gaf ook echt een heel goed gevoel!

Zo nog veel meer van die rare dingen, ik zal nu stoppen voordat het te lang word.

last but not least:
Mijn ervaring met XTC is geweldig, zoals ik al eerder vermeld had is dit wel mn beste.
En hoe meer ik hhet gedaan heb, hoe meer ervaring ik nu heb.
Ik zal het even neerzetten om het jullie te vertellen, en als tips voor andere!

Het is heel relaxt dat je alles wat gebeurt scherp en duidelijk, maar toch vaag meekrijgt, je zit vol zelfvertrouwen en kijkt daardoor iedereen aan.
Als je kotst, geeft dit een beter gevoel dan wanneer je gedronken hebt, in my opinion, laat mensen kotsen die aan de xtc/mdma zitten. Je red je makkelijk.
daarmee bedoel ik dat je snel klaar bent, vergeleken met als je alcohol op hebt, dan duurt het lang en voel je je helemaal beroerd. met dit, voel je je weer helemaal in de trip na het kotsen. (ik vind het zelf een geweldig ervaring, maar misbruik dit niet!).
En als je denkt dat je drinken nodig hebt, neem dan een slokje water en wacht er niet te lang mee.

Ook heb ik ervaren dat mensen, de trip een goede boost geeft, omdat mensen de bron van trippen zijn, ze doen dingen waar jij op let, als dat niet was, was er ook niets op op te trippen. Hierdoor heb ik me zeer vermaakt door naar mensen te kijken naar wat ze doen etc.
Zoals je wel kent, hoe meer mensen hoe meer vreugde.

Dit is mijn report, ik hoor het graag!


[EDIT]: uiteindelijk zijn er maar 2 pillen op gegaan, voor mensen die ook een keer witte speakers gaan doen, een halfje is meer dan zat!
b
bunzeroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als een hele fijne nacht! maar ik zou geen xtc kunnen nemen zonder in een ruimte te zitten met harde muziek, ik heb het 1x geprobeerd thuis maar dat lukte niet, dus waren we uiteindelijk toch maar weg gegaan haha.

en heb op nye ook een witte speaker gekocht van iemand want ik hoorde dat die enorm goed waren dus ik moest hem gewoon hebben en kan niet wachten om hem te gebruiken! :mrgreen:
w
wazzaah12Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtc met je vriendin??

dat wil ik ook;D
k moet t altijd geheim houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."