Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat doet GHB nou. als ik het goed heb niets met serotonine? alleen met Dopamine? en in kleine GHB dosis word je dopamine gehalte hoger of lager? of word er niets met het dopamine gehalte gedaan? welk gehalte dan??"
"oke dus kort samengevat: -XTC verhoogt de serotonine (daarom het goede gevoel?) -(na xtc gebruik is je serotonine lager daarom mogelijk depri)? -Anti depressiva (ssri) verhoogt serotonine? (daarom minder depri, betere stemming etc) -GHB als ik het inneem onderdrukt dopamine? (dus dopamine gehalte word op dat moment Lager? (daarom goed gevoel etc?) -als de ghb uitwerkt dopamine gehalte stijgt? (daarom mogelijk actiever etc)? antipsychotica verlaagd dopamine??"
"Flugeltje zei: wausie zei: oke dus kort samengevat: -XTC verhoogt de serotonine (daarom het goede gevoel?) -(na xtc gebruik is je serotonine lager daarom mogelijk depri)? -Anti depressiva (ssri) verhoogt serotonine? (daarom minder depri, betere stemming etc) -GHB als ik het inneem onderdrukt dopamine? (dus dopamine gehalte word op dat moment Lager? (daarom goed gevoel etc?) -als de ghb uitwerkt dopamine gehalte stijgt? (daarom mogelijk actiever etc)? antipsychotica verlaagd dopamine?? Klik om te vergroten... Anti-depri verhoogt het serotonine niet, zoals xtc, maar vertraagt de afbraak in het lichaam Klik om te vergroten... het remt de heropname juist, dus het serotonine gehalte stijgt. maar in de link vind ik nergens of een kleine hoeveelheid G de dopamine verlaagt of verhoogt en wat bij een hoge hoeveelheid. en of het ook wat doet met serotonine?"
"GHB doet niets met serotonine d8 ik. dus volgensmij maakt het voor het genezings procec niet heel veel uit."
"Ik heb oxazepam maar het werkt niet egt. ik voel eigenlijk bijna niets hoogestens een beetje suf met alcohol erbij ook geen verschil... van 10 mg voel ik niets. van 20mg een beetje suf.. kan dit komen omdat ik regelmatig GHB gebruik ?? (2-3 keer per week) of heeft dit niets met benzo tolerantie te maken..? of moet ik nog meer MG nemen???"
"GeHaktBal of GeenHogeBomen"
"Hallo ik heb GHB maar hij is iets te waterig geworden. Ik heb geprobeerd de G in een pannetje te doen en op te warmen. ff gewacht tot het borrelde en eraf gehaald maar toen hield ik alleen ghb poeder over. vervolgens heb ik water aan de kook gezet en water toegevoegd. nu is het weer vloeibaar ( iets dikker dan ervoor) maar nog steeds te waterig. (het GHB poeder lost alleen op in warm water?? en hoe warm moet het zijn.) wat is de beste manier om het overgrootte deel aan water eruit te halen en een goede sterke concentratie over te houden. Liefst zo sterk mogelijk. bedankt"
"vraag me af of het klopt, het is voor het eerst dat ik lees dat GHB invloed heeft op serotonine..."
"Hoe komt het dat ik de dag na g nog zo vaag ben alles is moeilijker te begrijpen en ook mijn huid voelt raar aan en mijn handen en voeten lijken een beetje samen te trekken wat is er aan te doen??"
"in het begin had ik dit niet maar hoe vaker g de laatste tijd hoe meer negatieve effecten en ze worden steeds erger. (niet slapen enzo) zo erg dat ik misschien wel moet stoppen met g of een tijd stoppen misschien dat dit zal helpen?"