Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnverstandig?

Onverstandig?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed gebruiken als je ziek bent is jezelf gewoon nog een extra klap geven. Als je een beetje verstandig bent gebruik je in die periode gewoon niets.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is het een beetje russische roulette. Je hoort vaak genoeg dat mensen met een lichte verkoudheid ofzo er na de speed vanaf zijn, maar ik ben zelf al wel eens dubbel zo ziek ervan geweest toen ik een buikgriep bleek te hebben. Eigen verantwoording, dus.
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het erg onverstandig om speed te gebruiken als je een beetje ziek bent??

(verkoude, keelpijn)

en wat kunnen de gevolgen zijn.

en is het heel erg om bijvoorbeeld zaterdag speed te doen en dan maandag weer.
en wat kan ik het beste doen na zaterdag om maandag weer beetje goed te zijn

Alvast bedankt tom.d.g
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
speed vergt echt heel veel van je lichaam dus het zou goed kunnen dat je doodziek bent na het te gebruiken
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je ervoor goed slaapt en erna ook goed slaapt en zowel er voor als erna superveel vitamines eet is de kans ook aanwezig dat je ongeveer even ziek blijft als dat je al bent, dus dat het niet erger wordt. Als je het gaat doen moet je wel extra goed op jezelf letten, want als je dat niet doet kan je wel voor jezelf verzekeren dat het erger wordt na gebruik.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb laatst speed genomen toen ik al aardig aan het hoesten was....
Heb vijf dagen gestrekt gelegen met griep. Waarschijnlijk zat het virus al wel in mijn lichaam maar heeft de speed mijn weerstand verlaagd en is het in een versneld tempo opgekomen....

Ik weet niet, zou het toch niet doen als je verkouden bent.
Maar das mijn mening.

Waarschijnlijk heb je wel minder last van je versopte neus voor even als je het snuift :wink:
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok bedankt,
voel me stuk beter wel maar is het heel slecht om 3 dagen achter elkaar te doen.

en dan heb ik het niet over kk strak te lopen.
maar gewoon paar puntjes op een dag (3 - 4)

en ik weet niet of mijn speed slecht of goed is heb nog nooit andere als die ik nu heb geprobeerd.

maar hij is wel super sterk en traanogen en 1 puntje en dat brand super lang.

1 of 2 puntjes voel je nie egt maar na 3 - 4 puntjes voel ik me tog wel bijna een hele nacht super relax. (gebruik het maar 1 keer per 3 - 4 weken ofzo)

nergens meer zorgen over maken en alles relax enzo.

kvind speed relaxer als xtc bij xtc krijg ik juist een zenuwachtig en onzeker gevoel meestal. en denk ik dat iedereen naar me kijkt en over me praat en extreem VAAG niet lekker
dingen denken die er niet zijn...:confused: (iemand bekend met dit?)

speed kan ik de wereld mee aan:)

maar als ik bijv 3 dage achter elkaar paar puntjes doe merk ik het de 3e dag nog wel wat van??

ciau en bdankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."