ok bedankt,
voel me stuk beter wel maar is het heel slecht om 3 dagen achter elkaar te doen.
en dan heb ik het niet over kk strak te lopen.
maar gewoon paar puntjes op een dag (3 - 4)
en ik weet niet of mijn speed slecht of goed is heb nog nooit andere als die ik nu heb geprobeerd.
maar hij is wel super sterk en traanogen en 1 puntje en dat brand super lang.
1 of 2 puntjes voel je nie egt maar na 3 - 4 puntjes voel ik me tog wel bijna een hele nacht super relax. (gebruik het maar 1 keer per 3 - 4 weken ofzo)
nergens meer zorgen over maken en alles relax enzo.
kvind speed relaxer als xtc bij xtc krijg ik juist een zenuwachtig en onzeker gevoel meestal. en denk ik dat iedereen naar me kijkt en over me praat en extreem VAAG niet lekker
dingen denken die er niet zijn...
![:confused:]()
(iemand bekend met dit?)
speed kan ik de wereld mee aan
maar als ik bijv 3 dage achter elkaar paar puntjes doe merk ik het de 3e dag nog wel wat van??
ciau en bdankt