Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok wel even grappig om te lezen men berichtje van ongeveer 4 jaar geleden nu.. ondertussen ben ik eindelijk van die shit af, ookal blijft de goesting erin dagelijks en is het nu allemaal niet makkelijker (behalve dat ik niet overal out ga, om de 2 uur een dopje moet hebben anders zowiezo binne de 4 uur een psychose krijg) damn ben nu een jaar clean, maar dus ervoor was het zo op gelopen dat ik meer dan een liter per week dronk, tientallen keren op de spoedgevallen moest komen en meestal dan gewoon omdat ik niets meer had en een psychose kreeg die dan een week duurde, of tot ik men dopje had dat ondertussen tot 8ml was opgelopen. damn wat een kuttijd en tegelijkertijd ook de fijnste tijd dat ik me kan voorstellen maar soit wou dit even kwijt heb ondertussen een kindje waarvoor ik het stoppen vooral laat! salutos"
"styn zei: Tranxene is de hulpmiddel die je moet vragen aan de dokter voor je ghb-gbl verslaving , je voelt je superlekker echt wauw, en geen last van afkick, je merkt niet eens dat je het niet aan het gebruiken bent Klik om te vergroten... ?? je word er wel rustiger van maar het houd de psychoses niet weg, (daar hielp zelfs seroquel xr 150 niet voor bij mij) en daar wou ik niet echt van uit men bed komen, en blij was ik ook niet echt maar dat is dus persoonlijk"
"bij mijn ouders voor de kookpot"
"Azraƫl zei: vloeitje zei: bij mijn ouders voor de kookpot Klik om te vergroten... jawadde, en wat heb je tegen hen gezegd ? Klik om te vergroten... dat ik wat te foert van de jointe was, en dat geloofde ze gelukkig"
"Azraƫl zei: jointes zijn ok voor je ouders? Klik om te vergroten... tot dat gebeurde wel ja"
"kijk of ik wijs door naar gbh gebruik - slapeloosheid. als ik gheb gebruik na een lijntje, voel ik me zelfs beter dan als ik alleen maar een g-tje heb genomen, te goed. als iemand me snapt..."
"we (mijn vriend en ik) gebruiken nu ongeveer 2 jaar dagelijks ghb, zalig is het, praten gaat goed, feesten lukt als de beste, seks is heerlijk en sociaal contact geen problemen mee. nu als onze g op is en het duurt even voordat we nieuwe hebben is dat heel kut, alles is saai, je denkt constant 'hadden we nu maar wat vloei'. ook slaap ik de laatste tijd heel erg slecht, ik heb nu bijvoorbeeld al 2 slapeloze nachten achter de rug en daarmee bedoel ik echt slapeloos. ik blijf maar woelen in men bed en constant aan alles denken, ook liedjes in men hoofd zingen en de meest belachelijke dingen. mijn vriend heeft hier nog geen last van gehad daarentegen. we kopen meestal per kwart liter en daar komen we ongeveer een week mee toe. ook ga ik veel out ervan, soms wel 3 keer per dag. misschien heeft mijn slapeloosheid daar iets mee te maken, dat ik in de dag al een paar kwartiertjes out ben gegaan (geslapen eb).. somebody help?"
"zeker wel. als ik 's morgens geen dopje heb, heb ik helemaal geen zin om op te staan, dingen te doen.. ik weet ondertussen vanwaar die slapeloosheid komt (dopamine-serotinine shit). ook pak in serlatine (100 mg/dag) dus da fucked het ook allemaal goed op. als ik geen dopje (+-4ml) om de 2 uren kan nemen heb ik na een bepaald aantal uurtjes last van trillingen, klaffe koude handen, ben zeer snel geĆÆriteerd, vind alles saai noem maar op.. ik weet en ben het me heel bewutst dat ik moet afbouwen, maar gemakkelijk is anders gezegd.. moet nu beginnen werken, maar gaat niet zonder ik ghb gebruik, zelfs moeilijk om te soliciteren met! ik ben nu ook beginnen gezond te eten, zeg maar te eten, want was op lange termijn op gebied van ghb en samenstelling met meestal coke, een 20 kilo afgevallen. zie er echt ongezond uit dus weet dat ik er eindelijk iets moet aan doen. maar toch blijft het 's morgens men gedachte zitten bij 'eerst een nipje, de rest gaat vanzelf'.. snotneusje zei: Ik ben zelf ook verslaafd geweest, en goed ook. Voor ik het in de gaten had was ik lichamelijk afhankelijk. Maar een vraagje he, heb je verder nergens last van? Alleen slapeloosheid? Klik om te vergroten..."
"styn zei: en btw vloei is de beste drugs op de wereld, het zorgt voor een enorm snel herstel van je lichaam. het maakt je slimmer dan wie dan ook op de wereld !!! in combinatie met 1lijntje smorgens en 2glazen cola en supergoeie muziek,, kan niemand je dag nog stuk maken Klik om te vergroten... zegt diegene die er net een lekker g'tje opheeft"
"telkens als ik wat coke opheb ga ik me slecht voelen. de eerste lijntjes zijn wel lekker, ik voel me ok, maar daarna als ik heel wat coke opheb ga ik me onzeker, misselijk en paranoia voelen. het is niet alleen doordat de coke uitgewerkt is maar ook na enkele lijntjes, en niet omdat het slechte is want heb het altijd aan de hand, bij welke coke en hoeveelheid dan ook. iemand nog last van?"